Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Nagyot újít a Tour de France főtámogatója
A Continentalnál egyre hangsúlyosabb szerephez jut a biztonságos kerékpározás és a fenntartható fejlődés megteremtése. A Tour de France idei főtámogatója bejelentette, hogy hamarosan bemutatja...
Megújul a Borháló
Arculatváltáson esik át Magyarország legnagyobb boros franchise-hálózata, a vállalkozás a Style Communication kreatív csapatának bevonásával újítja meg arculatát és jelmondatát.
A webes felületeken, a...
Új arculat a Kaspersky-nél
Új névvel és arculattal folytatja a világ egyik legismertebb információ-biztonsági cége, a Kaspersky Lab. A vállalat neve egyszerűen „Kaspersky” lesz, az új logó pedig...
Ismét pályázatot hirdetett a Vylyan
Szakegyetemek hallgatói számára írja ki minden évben a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet címkepályázatát, melyre a tíz partner oktatási intézmény diákjai és végzett, 30 év...
Idén is keresik a legintelligensebb vállalatot
Idén hatodik alkalommal rendezik meg az „Év intelligens vállalata” versenyt Magyarországon. A díjat az a cég kaphatja, amelyik által delegált munkavállalói csapat tagjainak az...
Tizenötezren voltak a Brain Baron
Robotok, tudósok és szuperanyák – csupán néhányan azok közül, akiknek köszönhetően egy kicsit a jövőbe láthattunk Európa legnagyobb jövőfesztiválján, a Brain Baron. A kétnapos...
Tengeri hulladékból készült a Springfield legújabb fürdőruha kollekciója
Kapszulakollekciók, átváltozó szövetek és tengeri hulladékból készített fürdőruhák: a Springfield legújabb kínálatában különleges anyagú és könnyen variálható darabokkal rukkolt elő. Emellett a legújabb, öko-barát...
Slágertáborok nem csak kockáknak
Hacker tábor, robotika, mesterséges intelligencia – többek között ezek a programok a legnépszerűbbek a Logiscoollal táborozók körében. Az élményalapú oktatás nyáron is menő.
Az elmúlt...
Robotbútorokkal újít az IKEA
A világ városait a fokozott urbanizáció, az idősödő népesség, a klímaváltozás illetve a természetes nyersanyagok hiánya mellett a lakbérek kiszámíthatatlansága jellemzi. Egyértelműen újra kell...
Keresik a legjobb üzletembereket
Idén is meghirdeti az EY Az Év Üzletembere díjat a világ egyik vezető tanácsadócége. A Magyarországon már másfél évtizede működő program olyan hazai vállalkozókat...
Ügyfelekkel bulizott az Adevinta Hungary
A Jófogást és a Használtautó.hu-t is üzemeltető Adevinta Hungary 2019 év elejétől csak házon belül értékesíti display felületeit, így az ügynökségi piacon már önálló...
Megvan a legzöldebb bank
A K&H elnyerte a Magyar Nemzeti Bank Zöld Bank Díjat a pénzügyi szektor környezetileg is fenntartható növekedése érdekében tett példaértékű gyakorlatáért. Az elismerést annak...
Díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
A Saliris Resort Spa és Konferencia Hotel lett Magyarország legjobb wellness szállodája a Day Holiday Kft. versenyén. A legígéretesebb 2018-ban megnyitott magyarországi szálloda díjat...
A sport világát is felforgatja a digitalizáció
A sportteljesítmény fokozásának legújabb forradalmát a digitalizáció hozta el, mely szemünk láttára teremt új paradigmát mind az amatőrök, mind a profik világában. Hogyan járul...
Közeleg az Influencer Festival – a héten még elérhető a legkedvezőbb ár
Szeptember 13-án rendezik meg az Akváriumban az Influencer Festivalt, ahol mindent megtudhatunk az influencer marketingről, illetve a közösségi média jelenéről és jövőjéről. A héten...
Felpörög az eSport
A kritikusok által is elismert és folyamatosan növekvő, harmadik évadba lépő MotoGP eSport Bajnokság készen áll a 2019-es kezdésre, és idén is egyre nagyobb...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Túl drágának tartjuk az okosotthon technológiákat
A fogyasztók több mint fele úgy érzi, túlságosan drágák az okosotthon technológiák, pedig az ezekkel felszerelt háztartások energiafogyasztása akár ötödével is csökkenhet – derül ki a Schneider Electric nemzetközi kutatásából. A felmérés további fontos...
Sokat várnak a magyarok a mesterséges intelligenciától
Nem annyira bizakodóak a magyarok, mint a németek, de a válaszadók egyetértenek abban, hogy a mesterséges intelligencia lesz a következő évtized legmeghatározóbb technológiája. A megkérdezettek 53 százaléka vélekedik így Magyarországon, Németországban 72 százalék, világviszonylatban...
Érdemes átnézni a régi lakásbiztosításokat
Idén is lesz lakásbiztosítási kampány, amelynek célja a meglévő szerződések áttekintése és szükség esetén újrakötése – közölte a K&H, amely a múlt évhez hasonlóan 2025-ben is nagy erőkkel készül a márciusi időszakra. A kampány...
Időutazásra hív a legújabb mozifilm
A Lakótársat keresünk rendezője, Cédric Klapisch ismét a fiatalokról készít filmet: a Colours of Time ifjú főszereplői felmenőjük életútját követik nyomon, aki a 19. század végén érkezett a nyüzsgő Párizsba.A Colours of Time főszereplője...
A videós storytelling üt a legnagyobbat
Nem terméket és szolgáltatást kell eladni, hanem kapcsolatot teremteni, bizalmat és közösséget építeni a cégek és az emberek között az egyre népszerűbb videós tartalmakkal. Röviden összegezve, ez lesz a hatékony marketingstratégia 2025-ben, mely a...
Digital Center
Készen állunk a piaci status quo megváltoztatására – interjú Bányai Tamással
A One túllép az elődein, olyanra képes, amit a Vodafone, a Digi, az Invitech és az Antenna Hungária külön-külön soha nem tudtak volna megvalósítani – hangsúlyozta a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Bányai Tamás. A...
Új vezetővel erősít az IKEA
Március 1-től Eva Malá Beluska az IKEA People & Culture vezetője a régió mindhárom országában: Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában.„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy egy remek csapattal dolgozhatok együtt, akik Prágából fedik le mindhárom piacunkat. Izgatottan...
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....