- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Új helyszínre költözik a Red Bull Pilvaker

Jövőre szintet lép a Pilvaker, az eseményt a Papp László Budapest Sportarénában rendezik meg. A Pilvaker nem véletlenül tűnt el egy évre, a csapat ugyanis...

Ilyen az új Digitális Tanterem

Az újbudai Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnáziumban mutatkozott be az országban először a UPC Magyarország Digitális Tanterem szolgáltatása. Az új rendszer segítségével a...

Divatos versengésre hív a Korzó

Három nagyváros, Miskolc, Szolnok és Székesfehérvár és környékük lakosainak hirdet versenyt a Korzó „A te városod, a te divatod, tervezd meg” címmel. A kreatív...

Így ünnepel az Ogilvy Budapest

Fennállásának 30. évfordulója alkalmából nyitott kiállítást az Ogilvy Budapest péntek este. A Budapest Design Hét rendezvénysorozat részeként létrejött eseményen a látogatók a nemzetközi Ogilvy...

Kutyaszánnal a sarkkörre? – Csak egy jó videó kell hozzá

November 15-től lehet pályázni a jövő áprilisban esedékes, 300 kilométeres Fjällräven Polar 2019 túrára, amely során a világ 10 régiójából érkező 20 nyertes jelentkező...

CES: ez várható jövőre

Idén közel 184 ezer látogatót vonzott a CES, a világ legjelentősebb technológiai show-ja, melynek keretében a glóbusz vezető vállalatai évről-évre bemutatják a jövőt meghatározó...

Díjat nyert a Geometry Group

A Geometry Groupnál idén debütált, a humánerőforrás menedzsmentet átalakító és a hagyományos HR-vezetői szerepet megreformáló Vibe Manager pozíciót, valamint az ahhoz köthető aktivitásokat értékelték...

Változások a Praktikernél

Újragondolta üzletegységeinek működését a Praktiker: egységesítette áruházai szortimentjét, valamint hangsúlyt kapott a dekor és lakberendezési termékkínálat a 20 barkácsáruházat működtető vállalatnál. A kisebb alapterületű...

Magyarok is ringbe szállnak a fényfesztiválon

A fényművészek különleges videotechnológiával alakítják át a berlini látványosságokat művészi alkotásokká. Az október 5. és 14. között megrendezésre kerülő, nemzetközileg is elismert esemény ismét...

Újított a K&H

Hogyan kelthetjük fel a Z és az alfa generációs fiatalok érdeklődését? Hogyan tehetjük élményszerűvé a tanulást akár a „száraz” pénzügyek terén is? A K&H...

Jönnek az üdítő plakátarcok

A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek láthatók az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában. Jó kedv, boldogság és napsütés időtlenítve – országszerte ilyen...

Egyedül nyertek díjat a régióból – interjú Horváth Magyary Nórával

Már tíznél is több elismerést gyűjtött be a a K&H: üzletet ide! Kampánya, viszont a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján kapta az első...

Díjazták a SEAT szakemberét

A SEAT formatervezési igazgatója, Alejandro Mesonero-Romanos lett az Eurostars díj idei nyertese a formatervezési kategóriában. Ezt a díjat évente ítéli oda az Automotive News...

Budapesten fejlesztik a jövő csúcstechnológiáit

Katasztrófahelyzetben mobilhálózattá alakítható hátizsák, valós idejű információmegosztással az autók közötti kommunikációt lehetővé tevő mobilalkalmazás, Rubik-kocka a kiterjesztett valóságban – íme néhány azok közül a...

Díjat nyert a Kaspersky

A Kaspersky Lab globális kutató és elemző csapata (Global Research and Analysis Team – GReAT) kapta az idén a legjobb technikai biztonsági kutatásért járó...

Magyar kampányt díjaztak Las Vegasban

Ezüst díjat nyert a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján a K&H: üzletet ide! kampányával az OMD hungary és a K&H Bank Las Vegasban. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Sokan elgondolkodnának a váltáson, ha elmaradna a prémium

Különösen aktívak a munkavállalók az álláspiacon, döntéseiket továbbra is a fizetések és juttatások mértéke határozza meg leginkább, így fokozott a vállalatokon lévő bérnyomás. Jelenleg minden harmadik dolgozó elgondolkozna a munkahelyváltáson, ha idén nem kapna...

Különleges LED vetítéssel jön az Avatar folytatása Budapestre

James Cameron új Avatar-filmje ma érkezik a magyar mozikba, méghozzá olyan formában, ahogyan itthon még sosem láthattuk filmet. A magas képkockaszámú (HFR) változatot Magyarország első és egyetlen LED-mozitermében, a Kultik Csepel Mozi Telekom–HeyLED termében...

Nagyot megy a használt LEGO idén karácsonykor

A Vatera forgalmának gerincét az idei évben a gyűjtői kategóriák vitték, amelyekből több százezer tétel talált gazdára. Az antik pénzek, bélyegek, kitüntetések mellett a zenei és filmes adathordozók is népszerűek: a CD-k reneszánszát mutatja,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...