- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Díjat nyert a Kaspersky

A Kaspersky Lab globális kutató és elemző csapata (Global Research and Analysis Team – GReAT) kapta az idén a legjobb technikai biztonsági kutatásért járó...

Magyar kampányt díjaztak Las Vegasban

Ezüst díjat nyert a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján a K&H: üzletet ide! kampányával az OMD hungary és a K&H Bank Las Vegasban. A...

Új sörrel erősít a Soproni

Tovább szélesíti a sörkülönlegességek portfólióját a Soproni: a Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád a kézműves sörforradalom úttörőjeként ismert American Pale Ale (APA) típussal bővül. A magyar...

Izgalmas újítás az Auditól

A tisztán elektromos Audi e-tron SUV modell fedélzetén helyet kapott az Amazon interaktív hangvezérléses szolgáltatása, Alexa is. Használatához nem szükséges okostelefon sem, hiszen Alexát...

Instafal és csókolózó próbababák

A sloggi megnyitotta első márkaüzletét Magyarországon, ami a világon a második sloggi üzlet. A budapesti Árkád bevásárlóközpont ad helyet a 65 m2-es üzletnek, mely...

Díjazták az UniCredit kampányát

Első díjat nyert pénteken Berlinben a The Digital Communcation Awards „Competition” kategóriájában az UniCredit Bank. A „Korszakalkotók” kampányt egy case study film és a...

Az Apple az élen, sokat erősödött az Amazon

Idén is az Apple vezeti az Interbrand legértékesebb globális márkákat bemutató rangsorát, amely szerint 16 százalékkal nőtt egy év alatt a brand értéke. A...

Megvannak az MTV jelöltjei

Az MTV bejelentette a 2018-as Europe Music Awards jelöltjeit, miközben a hazai zenecsatorna oldalán elindult a szavazás, hogy ki legyen a díj legjobb magyar...

Világpremierre készül a SEAT

A SEAT hamarosan lerántja a leplet a világ első, sűrített földgáz (CNG) üzemű SUV modelljéről, az Arona TGI ugyanis az októberi Párizsi Autószalonon tartja...

Hatalmas akcióban a Volkswagen

A Volkswagen-csoport volumenmárkái felajánlják vásárlóiknak az EU1 besorolású dízel járműveik EU5 besorolásúra cserélését azok számára, akik egy korszerű, Volkswagen-csoport által gyártott járműre váltanának. “A szövetségi...

Csendes akcióban a Decathlon

Október elsejével elindult a „Csendes nyitvatartás” a magyarországi Decathlon áruházakban, mellyel a vállalat az autizmussal élő vásárlók számára szeretné megkönnyíteni a bevásárlást. Ennek keretében...

Újított az Air France

Az Air France bemutatta új Economy és Premium Economy kabinkollekcióját. Az új kollekció 15 db Airbus A330 gépen lesz elérhető 2019 januárjától. Az átalakulás...

Munkáltatói márkaépítés a DreherFeszten

Idén első alkalommal szervezett munkáltatói márka aktivitást a cég a DreherFeszten. A Dreher Inside névre keresztelt munkáltatói márkát építő sátor az esti zenei programok...

Magyar siker Cannes-ban

A Poli-Farbe Platinum matt latex festékét hirdető reklámfilm ötletessége és professzionális megvalósítása mellett a kritikusok sem mehettek el szó nélkül. Az idei Cannes Corporate...

5G, IoT, vezeték nélküli elektromos autótöltés a Kutatók Éjszakáján

Az Ericsson idén is több mint 70 programmal készült a Kutatók Éjszakájára. A programsorozat központi helyszíneként és legnagyobb vállalati partnereként immáron 9. alkalommal nyitotta...

Megújult a Person

A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal jelentkezik: az új Person brand alapját az ügyfélközpontú, erős márkaüzenetek adják, amelyek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Jövőre TOP50 Award Ceremony!

Az év vége közeledtével elkészítettünk egy digitális lapozgatós Marketing&Media kiadványt, amelyben összegyűjtöttük az idei top 50 rangsorainkat. Médiásat, marketingeset, kommunikációsat, digitálisat. A listák mellett a zsűrikkel és az elemzésekkel. Ezekkel a rangsorokkal futunk majd neki...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....