Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Saját csipet készít a Tesla
A Tesla elkészítette saját fejlesztésű, Hardware 3 névre hallgató csipjét, amelyet a Model S-be, X-be és 3-ba építenének be, és ezzel tovább tökéletesítenék az...
A legnagyobbak ligájában játszanak
Nekünk a progresszivitás a pénzügyi eredményeken túl is fontos – mondja Furák András, a Republic Group portfólióigazgatója és management board tag.
– Több mint 30...
Gondok az új iPhone-nal
Az egyik beszállítónál akadtak komoly problémák, ami miatt az Apple csúcsterméke később készülhet el.
Az Apple új iPhone-jának gyártása késhet, mivel az egyik fő csipbeszállítóját...
Rekord a debreceni reptéren
Rekordforgalom volt júliusban a debreceni repülőtéren, a több mint 45 ezres utaslétszám történelmi rekordnak számít, egy hónap alatt még soha nem fordultak meg ennyien...
Kedvezményesen lehet utazni a Sziget Fesztiválra
Ötvenszázalékos alkalmi menettérti kedvezményt biztosít a MÁV-Start azoknak, akik az augusztus 8. és 15. között rendezett Sziget Fesztiválra utaznak.
A kedvezmény kizárólag másodosztályú, belföldi utazásra,...
Változatos márkajelenlét a Szigeten
Imázserősítés, márkaismertség növelése, használatösztönzés, az újítások bemutatása – többek között ilyen célokkal jelennek meg a nagy márkák a hazai fesztiválokon. A cégeknek bejön a...
Logót cserélt az angol divatmárka
Több mint két évtized után lett új logója a Burberrynek.
Egy-egy ilyen logóváltás általában nem túl népszerű a közönség és a divatmárka kedvelőinek körében, hiszen...
Kampány a véradásért
Különleges kreatív megoldással hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára a JCDecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group.
Az életmentő töltés elnevezéssel futó közterületi...
Újabb brit járatot indít a Wizz Air
Október 29-től heti három alkalommal, hétfőnként, szerdánként és péntekenként repül a légitársaság Budapest és Doncaster Sheffieldbe.
Az új járattal együtt a légitársaság több mint 125...
Online terjeszkedésbe kezd a Starbucks
A Starbucks és az Alibaba Csoport stratégiai partnerségi megállapodást kötött, amelynek célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása.
A...
Szerválnak a marketingesek
Ismét megrendezik a GrandComm versenyt, a marketing-kommunikációs szakma teniszbajnokságát.
A jeles X. fordulónak ezúttal Budapest patinás klubja, a Park Teniszklub ad otthont. A torna 2018....
Plakátarcokat keres a Coca-Cola
A Coca-Cola Magyarország új plakátarcát keresi, vállalkozó szellemű, vagány jelentkezők személyében. A nyílt castingra minden nagykorú jelentkezhet1, aki kedvet érez ahhoz, hogy modellgázsiért cserébe...
Újított a Suzuki
Már nem kell sokat várni a megújult Suzuki Vitarára, ugyanis a továbbfejlesztett modell idén ősztől a hazai vásárlók számára is elérhető lesz. Az új...
Elég volt a munkából? – Akkor jöhet egy kis minigolf
Egészen extrém módon kényeztetik munkatársaikat a Szilícium-völgy meghatározó cégei, azonban az informatikusok iránti óriási kereslet miatt már itthon is különleges környezetet igyekeznek biztosítani a...
Filmfesztiválon hódít a Lexus
A Lexus második egymást követő évben lesz az európai kortárs kultúra egyik legrangosabb eseményének tartott Velencei Nemzetközi Filmfesztivál legfontosabb szponzora. Az idén jubileumát ünneplő...
LEGO szettek a Varázsvilágból
A LEGO és a Warner Bros. a Harry Potter, valamint a Legendás állatok és megfigyelésük filmek által inspirált új készleteket és minifigurákat dob piacra.
A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Zöld munkahely? A fiataloknak ez is számít
Ma már nem elég, ha egy cég csak jó fizetést ad, számos más szempontnak is meg kell felelnie egy munkáltatónak. A fiatal munkavállalók egyre tudatosabban választanak munkahelyet, és a Deloitte 2025-ös felmérése szerint a...
Újra díjazzák a kiemelkedő sportmarketing-megoldásokat
Elindult a nevezés a 2025-ös Sportmarketing Diamond Awardsra. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata idén még szélesebb körben keresi a leginspirálóbb sportmarketing-aktivitásokat és a legkiemelkedőbb hazai sportmarketing-megoldásokat, a kiírás pedig új kategóriákkal és...
Új vezető a Danubius Hotelsnél
Október közepétől Csapó László tölti be a Danubius Hotels Zrt. Director of Business Development pozícióját. Feladata a cégcsoport terjeszkedési projektjeinek stratégiai és operatív irányítása. A szakember több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a szállodai értékesítés,...
A felelős reklámhatásról a Reklamátorban
A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról és ennek különböző aspektusairól beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon...
A magyar rádiózást ünnepelték
Idén októberben a hazai rádiózás indulásának 100. évfordulója alkalmából ünnepi helyszínen, a Magyar Zene Házában rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagyon Rádiós Napot. Az esemény célja az volt, hogy felhívja a hirdetési...
Digital Center
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...
Különleges monitort mutatott be az LG
Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...









