A Heureka Grouphoz tartozó platformok egységesítésének, valamint az újabb és újabb fogyasztói igényeknek való megfelelés szellemében változik meg az Árukereső.hu dizájnja is.
A Heureka Group...
Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai...
A Marie Claire novellapályázatának célja, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció...
Repülőablakok anyagából készült bőröndök, sötétben világító takarók és hőtartó termoszok: az OMV töltőállomásokon most olyan különleges, földi űrutazóknak szánt termékeket vásárolhatunk meg, amelyeket a...
Újabb terminálkapcsolatú szálloda nyílik a WING fejlesztésében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a Budapest Airporttal együttműködésbenÚjabb hotel építése kezdődött el a WING fejlesztésében a...
Az IKEA tovább ünnepli gazdag dizájnörökségének 80 évét azzal, hogy új életre kelti emblematikus termékeit a Nytillverkad kollekcióban. A második termékcsoport a ’70-es évek...
A Rakuten Viber márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influencerrel, Nyári Diával. Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először...
Személyes és közös élmények ezrei vesznek körbe bennünket bármerre is járjunk, minden helyhez és helyszínhez kötődik valaki valahogyan. A McDonald’s éttermekhez is számos első...
Idén első alkalommal került átadásra a HR-Revolution Díj. Az elismerést objektív mutatók alapján, a munkaerő megtartás terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok kapták.A HR-Evolution Kft....
A KMH és a Magyar Telekom közös gyártású, az Index.hu Youtube csatornáján futó Marsra magyar! című katasztrófa dokukomédia második etapjában több márka is feltűnik...
A magyar árucikkek, a hazai vállalkozások és az egészségtudatos életmód támogatásáért, valamint az érték és minőség iránti elkötelezettségéért is rangos díjakat, elismeréseket kapott az...
Az idei ősz sem maradhat hatalmas show nélkül. Az MTV EMA, Európa legnagyobb könnyűzenei ünnepe november 5-én Párizsban tér vissza egy látványos gálával, ahol...
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés...
Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én...
A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a...
Idén is a PENNY Market Kft. nyerte a védjegyhasználók szavazatai alapján a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Minden eddiginél erősebben zárja az évet a MOL: 2025 abszolút rekordot hozott a Fresh Corner két ikonikus terméke, a kávé és a hot-dog tekintetében. A régióban 66 millió csésze kávé fogyott, Magyarországon pedig 12,4...
A mesterséges intelligencia (MI) jövőre új korszakba lép: praktikus eszközből valódi digitális segítőtárssá válik. A Microsoft friss tanulmánya szerint Magyarország lépést tart a változásokkal és az infrastrukturális feltételek adottak ahhoz, hogy felzárkózzon Nyugat- és...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....