A HONOR innovációs díjat nyert az okoseszközök kategóriájában a Kantar BrandZ China gálaeseményen.A BrandZ rangsorolás a marketinghatékonyság nemzetközileg elismert mérőszáma. A világ vezető pénzügyi...
A Greta Gerwig által rendezett élő szereplős Barbie a megjelenése utáni hétvégén 377 millió dolláros bevételre tett szert világszerte, és mindössze három héttel később...
Az osztrák UNIQA leányvállalata, a CHERRISK kezdetektől azt a célt tűzte ki, hogy maximális hatékonyság mellett páratlan ügyfélélményt nyújtson. Az induláskor alig pár fős...
Idén szeptemberben a világ egyik legrangosabb autós formatervezői pályázata, a Polestar Design Contest tulajdonosai partnerségi megállapodást kötöttek a Mattel-lel. Ennek részeként a márkához tartozó,...
Érdemes márkaként bátornak lenni, fiatalokkal együtt dolgozni, bevonni őket, és a kezükbe adni az irányítást – vallja Czabányi Enikő, a Telekom social media és...
A Metropolitan Művészeti Múzeum (The Met) a Samsunggal karöltve elérhetővé teszi a legértékesebb műalkotásait a vállalat okostévéinek millióin. A Samsung Art Store-nak köszönhetően a...
Új üdítőitallal jelentkezik a Coca-Cola: a Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a Coca-Cola Creations limitált kiadású új íze, amelyhez AI-alapú élmény is kapcsolódik. A Coca-Cola...
Tizennégy új magyar étterem kapott idén Michelin-ajánlást, valamint nőtt a Bib Gourmand minősítést kiérdemlő, illetve a Zöld csillagos éttermek száma is.
Országszerte 75 étterem szerepel...
Beauty Expót szervez a Rossmann és a Krémmánia szeptember 15-én déltől a Millenáris G épületében, ahol egyebek mellett az arcápolási és a hazai márkák...
A Warner Bros. Discovery égisze alatt hazai és nemzetközi együttműködések keretében ünnepli a Warner Bros 100. születésnapját. Az évforduló részeként idén ősszel a magyar...
Az LG Electronics (LG) megtartotta történetének első sajtótájékoztatóját a világ egyik legjelentősebb közlekedési eseményén, a Müncheni Autószalonon, vagyis hivatalos nevén az IAA Mobility szakvásáron....
A mesterséges intelligencia eddig is jelen volt az életünkben, csak nem vettük észre: egy kártyás fizetésnél, egy hitelbírálatnál, vagy a kedvenc lejátszási listánk melletti...
Idén is sor került a 2015 óta minden évben megrendezett Private Banking Hungary versenyre. A versenytársak szavazatai alapján dobogós lett a K&H prémium banki...
Az építőipari szakemberhiány egyre nagyobb gondot okoz Magyarországon. Ezen szeretne enyhíteni a Mapei Kft. „Építőipari szakember közösség fejlesztő programja”, mely elnyerte az Érték és...
Kultúra, művészet, csodás környezet, finom ételek és pezsgőkultusz: ezek fémjelzik az Aranybástya étterem és kávéház működését. A csodálatos panorámával rendelkező étterem ráadásul most egy...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Minden eddiginél erősebben zárja az évet a MOL: 2025 abszolút rekordot hozott a Fresh Corner két ikonikus terméke, a kávé és a hot-dog tekintetében. A régióban 66 millió csésze kávé fogyott, Magyarországon pedig 12,4...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....