Mára a régió legnagyobb nemzetközi, szoftverfejlesztéssel és technológiai trendekkel foglalkozó szakmai fesztiváljává nőtte ki magát a Craft Konferencia, melyet a CraftHub magyar csapata szervez....
Nagyot álmodtunk, és a nulláról alkottunk meg egy teljesen új beautyterméket, amely a legújabb trendeket követi – mondja Lilu. A Body+ME megalkotója már a...
A LEGO DREAMZzz a LEGO Csoport első olyan témája, amelyet valóban a gyermekek álmai ihlettek, miután egy globális kutatás szerint háromból két gyermek azt...
Egy igazi, „élő” employer branding specialista: Chief Hibrid Officer; Giggle rugalmas munkaidő platform; élményközpontú #kémiamindenkinek rendszer; digitális full stack ügynökség a magyar hallássérült közösség...
Az Év Irodaházának választották a Budapest ONE-t. A Futureal emberközpontú és fenntartható irodakomplexumát már az energiaköltség-érzékeny bérlők legmagasabb elvárásai szerint tervezték. Az Év Irodája...
Egy rendkívül limitált, kiskereskedelmi forgalomba nem kerülő pezsgőt mutatott be a Hungaria. A pezsgőkülönlegességből mindössze 12 ezer palack készül, s csupán gasztronómiai helyszíneken lesz...
Április 27-én elindult a Season 2, megnyitott a Hilton Budapest tetején található White Raven Skybar & Lounge. Sok minden megújult, például az étel- és...
Kilenc különböző kategóriában, összesen 80 díjat vehetett át a Samsung a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén, a német iF Design Award 2023-on. A szakmai zsűri...
Már másodszor rendezi meg a Marketing&Média és a Premier Padel a Media and Padel AllStars versenyt. A szervezők várnak minden padelezőt, teniszezőt, fallabdázót, pingpongozót,...
A Samsung lett a legvonzóbb hazai munkáltató a Randstad Award, a világ legátfogóbb munkáltatóimárka-kutatása alapján, a második helyen a BT (British Telecommunications) végzett, a...
A Starbucks Magyarország ötödik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, amelynek döntőjét a Magyar Költészet Napján, április 11-én tartották. A Starbucks Kávéköltők pályázat idei témája...
Áprilisban új, lime-menta ízesítésű, 0,0 százalékos alkoholtartalmú terméket vezet piacra a Dreher 24.Az ízesített és nem ízesített alkoholmentes sörök évek óta egyre népszerűbbek a...
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's...
Az 1991-ben alapított Az Év Bortermelője Magyarországon díj átadására a Marriott Hotel báltermében került sor. A 2022-es év kitüntetettje Figula Mihály lett.
A Magyar Bor...
A Hégető Honorka Alapítvány 2023-ban is azokat az alkotásokat várja, amelyek videó vagy fotósorozat formájában mutatnak be társadalmi problémákat, valamint az azokra adott válaszokat,...
Komoly arculatváltásba fogott a Coca-Cola, amely a Fantát újítja meg globálisan.
Az új dizájnért, valamint a kapcsolódó kampányért olyan cégek felelnek, mint a Jones Knowles...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....