- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Ismét indul a Coca-Cola ingyenes bartender képzése

Ma a magyarországi vendéglátóipar egyik legkomolyabb kihívása az elérhető szakképzett munkaerő hiánya. A Coca-Cola HBC Magyarország a világjárvány kezdete óta keresi azokat a lehetőségeket,...

Már lehet pályázni a Microsoft díjára

December 18-ig adhatják be pályázatukat az érdeklődő vállalatok a magyarországi jó gyakorlatokat díjazó HR Best verseny „Futureproof Organizations” kategóriájában.A Microsoft Magyarország által immár negyedik...

Új magyar natúrkozmetikai márka a piacon

Halasy Boglárka gyermekként ugyan találkozott Sisi császárné történetével, de nem gondolta, hogy évtizedekkel később a királyné hagyatékából fent maradt szépségreceptekből gyűjt majd inspirációt saját...

Megvannak a #képesvagyok díj győztesei

B. Nagy Réka, Szabados Ági, Szilágyi Liliána, Fenyvesi Zoli, Horváth József és Lakatos Levente kapta az InStyle magazin #képesvagyok díját. A világ vezető stílusmagazinjának...

Budapestre figyelt a nemzetközi IT világ

Hogyan használja a mesterséges intelligenciát úttörő megoldásaihoz a világ egyik vezető optoelektronikai cége? Milyen a sikeres IT termékmenedzsement egy induló startupnál és egy többszáz...

A tudatosságért és a fenntarthatóságért kampányol a Westend

Élj tudatosan! - Ezzel a szlogennel indít októberben image kampányt a Westend. Ma már mindenki számára világos, hogy a tudatosságnak fő szerepe lesz a...

Japán sztárkreatív a BrandFestival színpadán

Huszonyegyedik születésnapját ünnepli a BrandFestival, az idei eseményen a digitális transzformáció, a virtuális stratégia-alkotás izgalmas kérdései, jelenségei és a Metaverzumban rejlő üzleti lehetőségek kerülnek...

Kerekasztal-beszélgetés a metaverzumban, Magyarországon először

Megtartották az első „figital”, azaz a fizikai és a digitális világban egyaránt zajló kerekasztal-beszélgetést az Internet Hungary konferencián, amelyet bárki követhetett egy online streamen...

Novemberben jön a LEGO legújabb játéka

Hamarosan a rajongók is kézbe vehetik a magyar Fehérvári Donát által tervezett LEGO IDEAS Csocsóasztal szettet. A LEGO Csoport bemutatja az új LEGO Ideas...

Credipass néven új márkát vezet be a Duna House

Egységesíti pénzügyi közvetítői piacait a Duna House Group és Magyarországon is bevezeti a nemzetközi Credipass márkát. A Credipass így már Olaszországban, Lengyelországban és Magyarországon...

Nagyot újított a LEGO

Minden a kockák és a játék körül forog a megújult LEGO Store üzletben, amely a vásárlói élmény új dimenzióját hozza el a hazai LEGO...

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése....

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan...

Marco Rossi a Fresh Corner márkanagykövete

Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca, aki a 2022. év végétől erősíti majd a régió mintegy ezer helyszínén jelen lévő kávézóláncát. A...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb...

Különleges BMW-k a Bálnában

Néhány napra idén is Budapest válik Európa egyik legvonzóbb kortárs képzőművészeti találkozóhelyévé: az Art Market Budapest 2022 vásáron október 6-9. között négy kontinens közel...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....