- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Ma hivatalosan is Yettelre váltott a Telenor

A mai napon hivatalosan is elindult a Yettel, a PPF Telecom Group új márkája. A mélyreható piaci ismeretekre és ügyfél-visszajelzésekre épülő Yettel egy jövőbe...

Nemzetközi díjat nyertek a Hilltop borcímkéi

A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját nyerte el a Hilltop címkecsaládja. A neszmélyi borászat borfajtáinak...

Díjazták a legjobb webáruházakat

Újra kiosztották a magyarországi webáruházak legnagyobb presztízsű elismeréseit, amelyek több mint egy évtizede adnak hiteles visszajelzést a kereskedők fogyasztói megítéléséről. Az Árukereső.hu által szervezett...

A gyalogosokat védik a ŠKODA új fejlesztései

A gyalogosoknak, kerékpárosoknak és motorkerékpárosoknak fokozott védelemre van szükségük az utakon, éppen ezért a ŠKODA a fejlesztések valamennyi szakaszában a gyalogosok védelmére helyezi a...

Új logóval erősít a Riot Games

A cég történetének második évtizedébe lépve, -ahol a Riot Games már közel sem csak egy játékfejlesztő-, arculati frissítésen esik át a vállalat logója, mely...

Kortárs képzőművészet segíthet a brandépítésben

Az, hogy a millió dolláros műveket alkotó művészekkel és alkotásaikkal, vagy a magasztos képzőművészettel egyáltalán összekapcsoljuk a termékünket, sokak számára egyértelmű üzenetet hordozhat, míg...

Újradefiniálta magát a Lexus

2021-ben a Lexus megerősítette célkitűzését, hogy ügyfelei és a társadalom igényeit szem előtt tartva folytassa fejlődését, újradefiniálva közép és hosszútávú stratégiai irányvonalát. Az átalakulás...

Új ízekkel csábít a Borsodi

A Borsodi Sörgyár „ale” típusú sörkülönlegességeinek választéka idén egy visszatérő és egy új ízzel is bővül. A 2021-ben bemutatott Borsodi Meggy Ale és Borsodi...

Díjat nyert az RTL leendő székháza

Az RTL Magyarország új székházának, a Liget Center és Auditórium épületegyüttesének fejlesztése érdemelte ki február 17-én Az Év Ingatlanpiaci Tranzakciója Különdíjat Magyarország legnevesebb ingatlanpiaci...

Mozis projektben a Hyundai

A Hyundai Hungary Holding Kft. kalandokkal teli, VIP moziélményt szervezett a világszerte hatalmas sikert arató Uncharted videójáték filmváltozatának premierje alkalmából. Az eseményen vloggerek és...

Különleges kinézetű autót alkotott a BMW

A BMW több mint egy évtizede ápol szoros kapcsolatot az attraktív popkultúra meghatározó ikonjával, aki most a BMW M850i xDrive Gran Coupé műszaki alapjaira...

Idén is folytatódik a Lounge Group podcast sorozata

A 2020 őszén indult L20 podcast sorozatot a Lounge Groupnak az USA-ban és Magyarországon párhuzamosan végzett reprezentatív kutatása hívta életre. Azóta már számos epizód...

Imádják a gyerekek az Etele Plaza hatalmas macijait

Egy ismert kínai szobrászművész alkotásai kaptak helyet a bevásárlóközpont tágas tereiben. A plázába látogatók hamar összebarátkoztak a látványos macikkal, akik autóval, tömegközlekedéssel és bringával is...

Újabb elismeréseket söpört be a BMW

Az „auto, motor und sport” német autós szakmagazin olvasói az új BMW 2-es Coupé modellt a kompakt szegmensben, a BMW 5-ös sorozatot pedig a...

Szintet lép a Toyota

A Toyota új európai bemutatóterem-koncepciója a vállalat átalakulását jelzi a világ elsőszámú autógyártójából ügyfélközpontú mobilitási szolgáltatóvá. A cég a jövőbeli irányokat jelöli ki azzal,...

A fenntarthatóságra fókuszál a 2022-es Glamour Women of The Year gála

A hagyományokhoz híven idén is a szakmájukban sikeres nőket ünnepeli a GLAMOUR magazin. A 2022-es Glamour Women of the Year gálán a kiemelkedő tehetség...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új autós műsorral jelentkezik a Sláger FM

A műsor Kovács Kolos műsorvezetésével a rádió Youtube felületén lesz elérhető.Újabb műsorral kedvez az autóvilág szerelmeseinek a Sláger FM, amelynek Youtube csatornáján kéthetente csütörtökönként lesz elérhető az ITINER. A műsort a csatorna közkedvelt autós...

A magyarok többsége még nem kér az e-autózásból

A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben – derül ki a Kovács Autóalkatrész Kft. által több mint 1500 fő bevonásával végzett kutatásból. A válaszadók 96 százaléka nem használ villanyautót, 78...

A magyarok több mint harmadának fontos, hogy hazai terméket vegyen

A feltevést, hogy a hazai fogyasztók vásárlásait pozitívan befolyásolja egy termék vagy szolgáltatás magyar származása, igazolta az a kutatás, amelyet a MagyarBrands megbízásából az Impetus Research Piackutató Intézet végzett 2025 nyarán. A hazai fogyasztók...

130 millió tévés műsorokra, büntetés a Metropolnak

A kiskorúakat védő rendelkezések megsértése miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Metropol napilapra. A Balázsék című rádiós műsorszám 2025. február 4-i adásával kapcsolatban pedig az emberi méltóság...

Ötödször a marketinges rangsor élén Szabó Béla Attila

Ötödik alkalommal végzett a Top 50 marketinges szakember rangsor élén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója. A lista nagyjából egyharmada megújult tavalyhoz képest, és az idén a kereskedelmi területért is felelős szakemberek...

Digital Center

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...