- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Újrahasználható zsákkal zöldít a Lidl

A Lidl Magyarország hosszútávon elkötelezett a műanyaghulladék csökkentése mellett, így e szemlélete mentén 2020. november 5-től újrahasználható zsákot kínál vásárlóinak a gyümölcsök, zöldségek és...

Új turisztikai szervezet a fővárosban

A főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketingszervezete Budapest Brand néven működik tovább. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai...

Virtuális valóság segítségével képez pilótákat a KLM

A KLM Cityhopper november ötödikén, a világon elsőként vezeti be a saját fejlesztésű virtuális valóság képzését az Embraer 175 és 190-es repülőgépek pilótái számára....

Fluor Tomival erősít az Absolut vodka

Magyarországon eddig példa nélküli együttműködéssel jelentkezik az Absolut és Fluor Tomi: elsőként kerül hazai sztár arca az Absolut vodka limitált csomagolására és debütál Az...

Keresik a legkiválóbb magyar teljesítményeket

A Highlights of Hungary nagykövetei az idei évben újra felkutatják az év 55 legkiválóbb magyar teljesítményét, kategóriák nélkül. A nagykövetek között olyan közéleti személyiségek...

Karbonsemleges termékével kampányol a Mizse

A Mizse idén ősszel bemutatta Magyarország első karbonsemleges PET palackját, az 1 literes Ecogreen terméket, amely kifejezetten a környezetterhelés csökkentése céljából jött létre. A...

Állandó távmunkaprogramot indított a Vodafone

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális...

Csomagolással zöldít az Unilever

A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére kitart a termékcsomagolásokban felhasznált műanyagok mennyiségének csökkentése mellett az Unilever. A többek közt a Dove, Axe, Lipton és Knorr...

Új projektben a HD marketing

Új ügyféllel bővült a HD marketing portfóliója, az ügynökség támogatja a Dobrády Ákos producer nevével fémjelzett Kicsi Gesztenye Klub online marketing tevékenységét. A 2016-ban,...

Újrahasznosított gyapjúval készül a télre a svéd márka

Gyapjú Kånken-hátizsákokkal és a legendás 1974 Expedition Down kabátok új generációjával színesíti kínálatát a Fjällräven az idei őszi-téli szezonban. A svéd túrafelszerelés-gyártó mind a...

A Starbucks-nál is hódít a házhozszálítás

A 2020-as év bebizonyította, hogy egyedül a változás állandó, és a kiszámíthatatlan környezetben kizárólag azok a szervezetek képesek a fejlődésre, amelyek észreveszik a benne...

Gamereknek fejlesztett lencséket az Oakley

Az Oakley speciális lencséket fejlesztett ki gamerek számára. A Prizm Gaming sorozat szemüvegei növelik a kontrasztot, segítik az éleslátást, és kékfény-szűrőjükkel csökkentik a szemek...

Márkakampányt indított az Accenture

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot....

Csomagolással zöldít a P&G

A P&G Beauty Európában bevezeti első újrafelhasználható és újratölthető alumínium csomagolását a Head&Shouders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékeire. Ez mérföldkő a hajápolási termékek...

HR szakembereknek szervez programsorozatot a Telekom

A hazai telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott Magyar Telekom HR szakembereinek vezetésével, valamint a HRFEST-tel partnerségben indul november végén a Telekom egyedülálló programja. A...

Papírpalackokat fejleszt a Coca-Cola

100 százalék papír, 100 százalék újrahasznosított anyagok. Ezen dolgozik a Coca-Cola vállalat, hogy megvalósuljon a Hulladékmentes Világ. A célok eléréséhez a Paboco startup céggel...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hamarosan érkezik a Hal a tortán új évada

Vadonatúj részekkel jelentkezik a SuperTV2-n a Hal a tortán, ezt Fischer Gábor jelentette be hétfő este a TV2Fischer_vision szakmai Instagram oldalán. A műsor háziasszonya ezúttal is Gáspár Bea, aki idén is elsőosztályú alapanyagokkal, jótanácsokkal...

A jövő otthonaiba visz az LG új imázsfilmje

Az LG Electronics (LG) “Less Artificial, More Human” címmel bemutatta új imázsfilmjét, amely arra inspirálja a nézőket, hogy felfedezzék, hogyan teheti teljesebbé a hétköznapokat és az élményeket az LG gondoskodó AI-technológiája. A kisfilm a...

Különleges járművek érkeznek az Aeroparkba

Jön az V. Kéklámpás Találkozó Ferihegyen. Nem hétköznapi járművek veszik birtokba az Aeroparkot július 19-én, szombaton. A látogatók testközelből kapnak ízelítőt a rendőrség, a tűzoltóság, a mentők, a különféle speciális szolgálatok munkájából, melyek toborzást...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

Ekkora áremelésre készülnek a cégek

2025 eddig eltelt részében a magyarországi üzleti szektor több ágazatában is csaknem folyamatosan és érezhetően gyengültek az áremelési szándékok. 2025 júniusára ezek a várakozások nyolc havi mélypontjukra estek. Ugyanakkor az áremelési törekvések – az...

Digital Center

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...