Az áruházlánc hírlevélben közölte vásárlóival, hogy 2020. november 27-én minden boltja és irodája, ügyfélszolgálata és raktára zárva tart, és dolgozói mindannyian kimennek a szabadba....
Lomha lajhár kapta a legtöbb szavazatot az idei Ország Játéka versenyen és ezzel nemcsak „Bébijáték” kategóriában, de az összesített versenyben is az élen végzett....
Az Extreme Digital előnyei megtarthatók úgy is, ha betagozódik az eMAG alá és annak almárkájává válik – osztotta meg a Marketing&Media magazinnal egy tervüket...
A Dreamjo.bs negyedik alkalommal is meghirdette a Szerethető Munkahelyek Díjat, hogy megtalálják Magyarország legvonzóbb munkahelyeit. Mivel 2018 óta a KKV-k mellett már a nagyvállalatok...
Az Erste Csoport nyerte a The Banker magazin és a PWM (Professional Wealth Management) vagyonkezelési magazin legjobb kelet-közép-európai privátbanknak járó díját 2020-ban. Emellett az...
Miközben egy-egy új vevő megszerzése 6-7-szer többe kerül, mint a régi megtartása, a meglévő ügyfelek még 67 százalékkal többet is költenek az újaknál. Csakhogy...
A Coca-Cola idei karácsonyi kampánya első részeként jelenik meg az ünnepekre hangoló Coca-Cola Zero Fahéj, de az új termék bevezetése csak kis részét képezi...
Ismét a TOP 35 legszerethetőbb hazai nagyvállalat egyikének választották a Vodafone-t. A DreamJo.bs.hu karrierportál minden évben meghirdeti a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyet a portál...
Neil deGrasse Tyson, Stuart J. Russell, Tilesch György, Buzsáki György és Kishonti László részvételével kerül sor a Future Talks powered by MVM című ingyenes,...
Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez...
A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus okozta világjárvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a...
Önmagadnál legyél jobb, ne a másikkal versenyezz – ezt a filozófiát népszerűsítve kereste a legbevállalósabb deszkás, BMX-es és parkourös arcokat az első Noizz Street...
A megújulás hűen leköveti azokat az értékeket, amelyeket az ügynökség új filozófiája, értékrendje képvisel.
NEVER ENOUGH – szól a Brightly új szlogenje, amely jól tükrözi...
Az AVON idén ősszel egy teljesen új oldaláról mutatkozik be. A márka ugyanis sokkal több erőt és értéket foglal magában, mint azt hinnénk. Ugyanúgy,...
A Lidl Magyarország 2019-ben jelentette be, hogy 2025-ig sajátmárkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Felelős vállalatként évek óta...
A Rakuten Viber tizedik jubileumi születésnapja alkalmából mini-dokumentumfilm sorozatban meséli el felhasználói történeteit.
A Rakuten Viber tizedik születésnapja alkalmából nemcsak az alkalmazást, de a felhasználóit...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...