- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Tízmillió embernek biztosít képzést a Microsoft és a LinkedIn

Folytatja nagysikerű képzési programját a Microsoft: a LinkedIn-nel együttműködve világszerte 10 millió embert terveznek bevonni olyan képzésekbe, amelyek a digitális szektorban nagyon keresett hat...

Oktatási intézményeknek segít a K&H

A városok növekedésével egyre jobban visszaszorulnak a zöld területek, pedig a növények kulcsszerepet játszanak az klímaváltozás elleni küzdelemben, hiszen megkötik a széndioxidot és a...

Karácsonyi gyűjtésre készül az Auchan

A Magyar Vöröskereszt december első két hétvégéjén az ország összes Auchan áruházában várja a nélkülözőknek szánt adományokat. Elsősorban tartós élelmiszerekre, valamint tisztító- és tisztálkodási...

Gyermekmentő kézikönyv készíti fel a szülőket a legfélelmetesebb helyzetekre (x)

A „Gyermekmentő kézikönyv szülőknek – amíg a gyerekrohamkocsi megérkezik” című könyvből nem csak az életmentés alapjait sajátíthatjuk el, de azokra a kérdésekre is megkapjuk...

Jótékony akcióban a LEGO

Sok-sok család várja a karácsonyi ünnepeket, viszont valakinek ez kihívásokkal teli időszakot jelent. Ebben az évben a #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Csoport arra bíztatja...

Százmilliós adomány a Tescótól

93 tonna élelmiszer-adomány gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a múlt hétvégén a Tesco áruházakban, melyben ismert színészek is részt vettek. A...

Fontos dologra figyelmeztet a Pfizer

Az idejében felfedezett korai stádiumú mellrák az esetek döntő többségében jó eséllyel, eredményesen gyógyítható lehet. Magyarországon nagyságrendileg évente 2100-2200 emlőrákos beteg hal meg (Központi...

Idén is százmillió forinttal támogat gyermekeket segítő alapítványokat az MVM Csoport (x)

Az MVM Csoport idén tizenötödik alkalommal adta át a gyermekek oktatását, fejlesztését és gyógyítását célzó adományait a „Legszebb napom!” elnevezésű Élménynap keretében. A rendezvény...

Zenei tehetségeket támogat az MVM

Tizenötödik alkalommal vehették át a hazai zeneművészet legkiemelkedőbb fiatal tehetségei a Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategória elismeréseit november 22-én. Az MVM a szakmai...

Alapítványokat támogat az MVM

Az MVM Csoport idén tizenötödik alkalommal adta át a gyermekek oktatását, fejlesztését és gyógyítását célzó adományait a „Legszebb napom!” elnevezésű Élménynap keretében. A rendezvény...

Fontos dologra hívja fel a figyelmet a Telekom

Talán soha nem volt fontosabb, hogy az ünnepi időszak az odafordulásról, a törődésről szóljon, mint ilyenkor, amikor a világ körülöttünk egyre kiszámíthatatlanabbá válik. A...

A párkapcsolati erőszak ellen küzd a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány mobilalkalmazása, a Bright Sky, a kapcsolati bántalmazás áldozatainak és a közvetlen környezetüknek is hatékony és diszkrét támogatást nyújt.Becslések szerint minden...

A közösségi oldalak akadálymentesítéséért kampányol a Yettel

A látás hónapja alkalmából a Yettel felkérésére kilenc elismert magyar költő, író és slammer vállalkozott arra, hogy szavakkal fessen le egy-egy fotót a látássérült...

Digitális jövő: így védhetjük meg a gyerekeket

Felelős gondolkodás a digitális világ biztonságos felfedezéséről, az ismeretszerzés tereinek és technikáinak átalakulásáról – ezek voltak a kulcstémái a Telekom partnerségével létrejött EDUCATION: NEXT...

Október végétől ingyen dolgoznak a nők Magyarországon

Magyarországon a nők átlagosan óránként 17,2 százalékkal kevesebbet keresnek a férfiaknál, amely több mint két havi bérkülönbséget eredményez éves szinten. Így a Magyar Egyenlő...

Tudástárral segíti az online tér biztonságos használatát az NMHH

A gyorsan változó és fejlődő digitális világgal fontos lépést tartani. Folyamatosan jelennek meg új platformok, szolgáltatások, naponta változik az online tér, amelyben érdemes biztonságosan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....