- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

A frontvonalban lévőknek segít a Scitec

Nagyszabású támogatói programot indított el a sport-táplálékkiegészítőket gyártó Scitec a koronavírus helyzetre reflektálva. Termékeivel azokat szeretnék segíteni, akiknek a leginkább szükségük van rá: akik...

Nagy dobásra készül Oprah

Több mint 200 művésszel, színésszel, közösségi vagy politikai vezetővel készít pénteken globális, 24 órás élő online műsort Oprah Winfrey. A The Call to Unite (Egységre...

Egészségügyi dolgozóknak segít az AutoWallis

Több száz, a koronavírus ellen harcoló egészségügyi dolgozót támogatnak ingyenes autóhasználattal, szervizszolgáltatással és gépjármű-fertőtlenítéssel az AutoWallis csoport tagjai. A tőzsde autós vállalata lehetőségeihez mérten...

Gyorssegélyt kapnak a dalszerzők

Március végén könnyűzenei szerzők számára hozott létre 62 millió forintos támogatási keretet az Artisjus, hogy pályázat útján nyújthasson rendkívüli segítséget számukra. A felhívás minden...

Anyák napi összefogás – ezer virágcsokrot visznek házhoz

Több hazai iparág vállalkozásai összefogtak és ingyenes virágküldést tesznek lehetővé 1000 ember számára anyák napján a BMW Group Magyarország támogatásával. A szervezők célja, hogy...

Összefogtak a kommunikációs cégek

A NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse a járvány okozta helyzetben. A koronavírus pusztító hatása egyre...

Adománnyal segítenek a gyógyszergyártók

Az innovatív gyógyszergyártók egyesült erővel dolgoznak a koronavírus elleni küzdelemben, és támogatják a járványügyi helyzet hatékony kezelését biztosító kormányzati és hatósági intézkedéseket. Emellett megköszönve...

Iskolásoknak segít a Huawei

Ötven okoseszközt adományozott a Huawei Technologies Hungary a Van helyed! Alapítványon keresztül halmozottan hátrányos helyzetű családok iskoláskorú gyermekeinek a Digitális Összefogás akció keretein belül,...

A Garnier is segít a vírus elleni küzdelemben

A Garnier 1 millió euróval járul hozzá a Francia Vöröskereszt segélyszervezeten keresztül a Nemzetközi Vöröskereszt és a Nemzetközi Vörös Félhold mozgalmak támogatásához a COVID-19...

A K&H is segíti a koronavírus elleni küzdelmet

A K&H 50 millió forintot adományoz a kiemelt járványkórházak számára, amelyek koronavírusos betegeket kezelnek. A május 31-ig tartó adományozási programban a lakossági és kkv...

Együtt segít az IBM és a Cisco

Az IBM közel 400 önkéntese, valamint a T-Systems biztosít szakmai támogatást a hazai iskoláknak a Cisco által ingyenesen felajánlott Webex videó- és online konferencia...

Hatalmas adománnyal segít a Henkel

A Henkel átfogó globális szolidaritási programot indított a koronavírus-járvány által érintett közösségek, partnerek és munkavállalók támogatására. A kezdeményezés részeként a Henkel Magyarország közel 150...

Kétmillió eurós alappal támogatja a járvány elleni harcot a Vodafone

Munkavállalói gyűjtést indít és 2 millió eurós alapjából kiegészíti az adományokat a Vodafone Csoport, ezzel segítve a koronavírus hatásai miatt nehéz helyzetbe került karitatív...

Összefogtak az e-kereskedők

Összefogásra buzdítja közösségét a Vatera és a Meska.hu. Az online piacterek közös adományozási akciójukban az oldalak felhasználói ingyen felajánlhatják a rászorulóknak a veszélyhelyzet alatt...

Maszkokkal segít az eMAG és az Extreme Digital

Az eMAG és az Extreme Digital is csatlakozott Magyarország kormánya által létrehozott Önkéntességet és Adományozást Koordináló Akciócsoport Segítünk egymásnak kezdeményezéséhez. A két e-kereskedő vállalat...

Összefogtak a Sláger FM műsorvezetői

A rádió munkatársai folyamatosan hangsúlyozzák: aki teheti, maradjon otthon a kialakult járványügyi helyzetben. Most videoüzenetben adnak tippeket mivel lehet eltölteni az időt az otthoni...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA