A Vodafone-nál négy női kolléga volt idén a novemberi prosztatarák elleni prevenciós kampány nagykövete, és meghökkentő, bajuszos fotójukkal hívták fel a férfi kollegák figyelmét...
Kódolás? Alkalmazásfejlesztés? Mesterséges intelligencia? Mindez nem csak a fiúkat érdekli – a Microsoft és a Digitális Tudásért Alapítvány lányokat megszólító versenysorozata, a DigiGirlz AI...
Ünnepélyes keretek között indult ajándékgyűjtő útjára a Mikulástroli. A feldíszített környezetkímélő és akadálymentes Solaris–Škoda trolibusz különleges megjelenéssel és egyedi belső dekorációval közlekedik, és gyűjti...
Idén először összefognak az ország plázái karácsonykor. A vidéki és fővárosi bevásárlóközpontok egy súlyosan beteg kisgyerek álmát szeretnék valóra váltani a Rejtélyek karácsonya programsorozattal....
A Magyar Telekom fenntarthatósági stratégiájának fő feladatkörei a klímavédelem, a digitálisan képessé tett fenntarthatóság és az edukáció, mely területek 2018-ban a sokszínűség és esélyegyenlőség...
Közel 6 millió forint gyűlt össze a Design Terminal hagyományos Talent for Good jótékonysági aukcióján. Az összeggel az innovációs ügynökség a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet...
Az Önkéntes Központ Alapítvány minden évben díjazza az ország legkiemelkedőbb önkéntes programjait. Az Önkéntesség Nemzetközi Napját megelőző estén idén öt kategóriában adták át az...
A Vodafone Alapítvány Főállású Angyala, Trexler Erik közreműködésével készült a fogyatékkal élők integrációját segítő, „AAK-ra Fel” nevű applikáció, melynek hosszútávú célja, hogy hidat képezzen...
Ezúttal négylábúaknak segít az otthonszerzésben az idén negyvenéves CIB Bank. Ennek érdekében novemberben Facebook oldalának üzemeltetését is átengedte két napra a reklámjaiból már jól...
Az IKEA gyerekrajz-pályázata évek óta nagy népszerűségnek örvend, ezúttal 858 alkotás érkezett Magyarországról a felhívásra. Hat győztest választ a svéd lakberendezési vállalat világszerte, ezek...
Győrben indította útjára legújabb társadalmi felelősségvállalási programját a Huawei Technologies Magyarországon. Az „1000 álom” elnevezésű program célja, hogy támogassa az infokommunikáció iránt érdeklődő fiatalokat....
Negyedik alkalommal adták át a SzuperWMN-díjakat. A WMN magazin által alapított elismerést az olvasók és a szerkesztőség döntése alapján, idén L. Ritók Nóra, az...
A #GivingTuesday –azaz AdakozóKedd– mozgalom az Egyesült Államokból indult útjára 2012-ben. Azóta már több mint 60 országban működik, több száz millió embert mozgatott meg...
Újragondolta a hosszú évek óta népszerű, karácsonyi cipősdobozos kampányokat az nlc szerkesztősége. Adni Jó! elnevezésű, ma indult kezdeményezésük keretében ezúttal nyugdíjasok ünnepét szeretnék boldogabbá...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....