- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Hasítottak a magyar lányok a matekolimpián

Becslések szerint Magyarországon több tízezer informatikus hiányzik a munkaerőpiacról, egész Európát tekintve ez a szám akár az 1 milliót is elérheti a következő években....

Zöld oázissal akciózik az E.ON a Soundon

Az E.ON Go.ON néven fejlesztett ki a nyári fesztiválokra egy olyan alkalmazást, melyet ha letölt a felhasználó a telefonjára, fenntartható, zöld fesztiválozási ötleteket gyűjthet...

Közösségeket díjazott a Telenor

Két kimagasló közösségi erővel bíró társaság nyerte a Telenor Együtt/tér című pályázatát. A felhívás szerint olyan kisközösségek pályázhattak közösségi tér kialakítására, akik összefogásuk és...

Zöld akcióban a KLM

A KLM Holland Királyi Légitársaság 100 nappal az október 7-én esedékes 100. évfordulója előtt nyílt levélben hívta meg az iparág összes szereplőjét, hogy vegyenek...

Az EFOTT-on akciózik a WWF

Folyóink és vizesélőhelyeink a Föld minden élőlénye számára nélkülözhetetlenek, mégis komoly veszélyben vannak. Vizeink megőrzéséért a WWF Magyarország idén is közös csobbanásra hív mindenkit:...

Itt az újabb kihívás: Meddig bírod műanyag nélkül?

Ne használjunk műanyagot júliusban! – ez az üzenete annak a közösségi médiában született, mára sokmilliós nemzetközi követőtábort megmozgató kezdeményezésnek, amelyet a lassan lebomló műanyagok...

Szelfizéssel segíthetnek a fesztiválozók

Idén nyáron is segíthetik a fesztiválozók az Út a Mosolyért Alapítványt azzal, hogy az #együttazautistákért hashtaggel posztolják a fesztiválélményeikről készült fotóikat a közösségi médiában....

Fiatal sportolókat támogat a MOL

Száz tehetséges fiatal sportolót díjazott a MOL Alapítvány összesen 32 millió forint értékben. A MOL Tehetségtámogató Program Sport pályázata olyan általános vagy középiskolás diákoknak...

Újabb magyar nagyvárosban tűnnek fel az elektromos robogók

20 robogóval indult el az E.ON és a blinkee.city együttműködése Pécsen. A főváros után elsőként az egyetemi városban élvezhetik a hazai használók a 100...

Szentkirályon laptopokat osztogatnak

Kilencedik éve ajándékozza meg laptoppal a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő eredménnyel végző tanulóit Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport tulajdonosa. Idén két tanuló, Németh Sándor...

3D-s nyomtatóval készültek a társasjátékok

Balatoni kisokos, közgazdasági ismeretek, daktil betűk vagy éppen vármegyei Ki mit tud? - csak néhány példa azokból a 3D nyomtatóval készült társasjátékokból, melyek egy...

Fiatalok népszerűsítik a társadalmi felelősségvállalást

Pap, youtuber és népszerű színészek segítenek az üzenet célba juttatásában. Kreatív, megvalósítható ötleteket vár a résztvevőktől egy környezetükben fellelhető problémára a British Council People...

Bezöldült a Wizz Air

Versenytársai közül a Wizz Air büszkélkedhet a legalacsonyabb utasonkénti szén-dioxid-kibocsátással, jelentette be Európa leggyorsabban növekvő, egyben Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága. Utasonként és kilométerenként...

Pop-up étteremmel segít a Street Kitchen

A #FőzzAGYERMEKEKÉRT kampány újabb fejezetéhez érkezett. Az UNICEF ezúttal arra biztat mindenkit, hogy aki teheti, nyissa meg konyháját az ismerősei előtt. Szórakozzanak együtt, frissítsék...

Tovább zöldül a L’Oréal

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat...

Tovább zöldül a légiközlekedés a KLM-mel

Új együttműködési megállapodást írt alá a KLM elnök-vezérigazgatója, Pieter Elbers és a Delft Műszaki Egyetem (TU Delft) Repülőgépmérnöki Karának dékánja, Henri Werij professzor a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Meglepő reklámfilmben kapott szerepet az FC Barcelona sztárja

A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata, dinamikus új kampányba kezdett a LALIGA-val, melynek középpontjában a Barcelona sztárja, Raphinha áll. Az együttműködés célja, hogy bemutassa a Bitget innovatív kereskedési eszközeit –...

Új évaddal jön az RTL vetélkedőshow-ja

Új évaddal, látványosabb és izgalmasabb kihívásokkal tér vissza az RTL nagyszabású vetélkedőshow-ja, a LEGO® Masters. A győztes a LEGO® Masters cím mellett 10 millió forintot is nyer. A nemzetközileg is sikeres vetélkedőshow legújabb szériájában -...

Továbbra is a zsarolóvírus a legnagyobb fenyegetés

A Sophos kiadta a 2025-ös Éves Fenyegetettségi Jelentését ( Threat Report), amely kiemeli a 2024-ben a kis és középvállalkozásokat érő legnagyobb fenyegetéseket. A Sophos Incident Response (IR) és a Sophos Managed Detection and Response...

Tovább növekedett a BioTechUSA

Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági nehézségek ellenére a vállalat stabil eredményeket mutatott fel 2024-ben, bár a növekedési ütem némileg lassult a korábbi évekhez képest. Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójának...

Egyre több SPAR-üzletnél tölthetőek az elektromos autók

Az eddigi 138 töltőpont mellett további 60 új elektromos autó töltőpont várja az autósokat a SPAR és az OMV Hungária együttműködése révén. Mindezekkel együtt már csaknem kétszáz töltőpont kínál töltési lehetőséget a SPAR szupermarketeknél,...

Digital Center

Így léphet szintet a mobilos fotózás

A HONOR 400 Lite forradalmi, mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombja egyetlen érintéssel életre kelti a pillanatot. Az újítás ötvözi az intelligens képfeldolgozást a könnyed és intuitív vezérléssel. A fotózás szerelmeseinek tervezett HONOR 400 Lite egyedülálló újítással...

Újítás érkezik a Samsung mobilokra

A Samsung új mesterségesintelligencia-alapú élmény érkezését jelentette be a Gemini Live szoftverfrissítéssel. Elsőként a Galaxy S25 széria felhasználói folytathatnak valós idejű, vizuális-nyelvi beszélgetéseket az AI-jal térítésmentesen, a szoftverfrissítésnek köszönhetően. A Gemini Live a multimodalitás...

Már a bankba sem kell bemenni a hitelért

A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...

Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában

A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...

Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél

A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...