Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000...
A több szakmai partnerszervezet közreműködésével megvalósuló országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében. A SPAR októbertől másfél hónapos akciót és versenyt...
Idén a 10. születésnapját ünnepli a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő, így a jubileumi alkalomból kétszer nagyobb összértékű nyereményekkel díjazzák az általános és...
A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretében a jótékonysági szervezet tiszaburai...
A világ egyik legnagyobb, fogyasztási cikkeket gyártó globális vállalata 2025-ig több mint 100.000 tonnával csökkenti a felhasznált műanyagcsomagolás volumenét, továbbá az általa kibocsátott mennyiségnél...
A MOL Gyermekgyógyító Program idei felhívására 121 pályázat érkezett, hogy anyagi támogatást kapjanak a krónikusan beteg, fogyatékkal élő vagy a lelki egészség szempontjából veszélyeztetett...
A Budapest Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiájának egyik központi eleme a WWF Magyarországgal közösen indított Zöld Program. Ennek legújabb lépéseként a pénzintézet vállalta, hogy környezetvédelmi...
Az idei év első Blood Store-ját a budapesti Árkád bevásárlóközpontban nyitotta a FOX+ és a Telekom. A nagyszabású országos véradó kampány a fővároson kívül...
PET palack cserék, madarakon és állatotthonos lakókon való segítség után a Viasat Nature tévécsatorna idén a felelős állattartás mellett tette le a voksát. A...
Eddig 800 ezer forint adományt adott át a SHARE, a jótékony sör csapata különféle társadalmi szervezeteknek. A legújabb adományozott az oktatás területéről érkezett.
Az elmúlt...
A SINOSZ (Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége) az Instagram és Facebook Stories-on keresztül értelmezi újra a jelnyelv használatát, hogy a siketek, nagyothallók és a...
Hogyan könnyítik meg a felhős alkalmazások a jó ügyekért dolgozó civil szervezetek munkáját? Hogyan tehetnek a civilek többet a céljaikért az okos alkalmazásokkal? Miként...
Látványosan megerősítette elköteleződését a szén-dioxid-semleges működés iránt a Schneider Electric, három új intézkedéssel pörgeti fel a klímavédelmet. A cég öt évvel előbbre hozta saját...
A Magyar Reklámszövetség elindítja Zöld Bolygó kezdeményezését, amellyel a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását kívánja ösztönözni.
A Magyar Reklámszövetség korunk egyik legégetőbb ügyének...
A Fjällräven csatlakozik az ENSZ Éghajlatváltozásról Szóló Keretegyezményéhez.
Vezető outdoor vállalatként a Fjällräven hosszú ideje tisztában volt az iparosodás környezetre gyakorolt hatásával, éppen ezért a...
A BrandFestival kiáll a fenntartható növekedés és az ökológiai lábnyomának csökkentése mellett, így idén egy különleges akcióval készül. 2019. november 20-21-én a Budapest Music...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....