Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Megint segített a Tesco
Az ötödször meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” program győztes projektjeiről ezúttal is a Tesco vásárlói döntöttek, akik a vásárlások után kapott zsetonnal szavazhattak a...
Együtt kampányol a Coca-Cola és a Loffice
Hősnőké a jövő! - Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a Coca-Cola Magyarország és a Loffice Coworkid.
A tavalyi évben sikerrel futó #jövőanyukája programsorozatot...
Összefogott a Discovery és a WWF
A Discovery és a World Wildlife Fund US (WWF-US) közösen indít adományozási kampányt, hogy megmentsék az oroszországi Bikin Nemzeti Park tigriseinek élőhelyét. A parkban...
Különleges akcióban a Vodafone
Látványos akcióval hívja fel a figyelmet a női esélyegyenlőség fontosságára a Vodafone Magyarország: a nemzetközi nőnap alkalmából budapesti székházán a nőnemet szimbolizáló piktogramra cserélte...
Rajtol a MOL tehetséggondozó programja
Mától lehet jelentkezni a MOL-csoport Growww 2019 elnevezésű tehetséggondozó programjára, amely lehetőséget kínál a frissdiplomásoknak arra, hogy karrierjüket a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb vállalatánál...
Fiatal sportolókat támogat a MOL
A MOL Tehetségtámogató Program Sport pályázata azoknak a 10-18 év közötti általános vagy középiskolás diákoknak nyújt anyagi segítséget, akik tehetséges sportolók és országos vagy...
Gyerekeknek segített a Microsoft
Közel harmincötezer általános- és középiskolás diák sajátította el a biztonságos internethasználatot a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat készségfejlesztő programján, amelyet a Microsoft 24 millió forinttal támogatott....
Meghódíthatják a nők az informatikát
Sok fiatal nő hiányzik Magyarországon az informatikából, abból az iparágból, amelyben becslések szerint a következő években egymillió új munkahely jön létre szerte Európában. Ezen...
Digitális újításokat vár a Vodafone
Március 5-én éjfélig várja a digitális innovációkat a Vodafone Magyarország Alapítvány. A 15 millió forintos összdíjazású technológiai pályázatára azok jelentkezhetnek, akiknek van egy már...
Jó ügyért kampányol a Marquard Media
A magyar médiacégek közül tavaly elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához a Marquard Media, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem...
Megújítja programját a T-Systems
Megújítja informatikai és mérnöki pályát népszerűsítő programját a T-Systems. A Legyél Te is Informatikus! pályaorientációs program keretében az új székházba, Budapestre várják a középiskolás...
Hosszabbított a Vodafone
Továbbra is várja a jobbnál jobb digitális innovációkat a Vodafone Alapítvány a 15 millió forintos összdíjazású technológiai pályázatára. A Vodafone Digitális Díjra március 5-ig...
Így lehet biztonságos a kibertér
Játékos módon tanítja meg a gyerekeket a Microsoft arra, hogyan kell biztonságosan közlekedni a virtuális térben. A cég a biztonságos internet napján ismertette azt...
Hatalmas lépést tesz a Tesco
A Tesco tovább csökkenti a környezetterhelő csomagolóanyagok használatát. Az áruházlánc célja, hogy a sajátmárkás termékei csomagolását 2025-re 100 százalékban újrahasznosíthatóvá tegye, és a működése...
Jótékony akcióban a Tesco
A Tesco 205 magyarországi áruházából már 163-ban bevezette élelmiszermentő programját. 2018-ban az áruházlánc összesen több mint 7500 tonna élelmiszert adományozott rászorulóknak a Magyar Élelmiszerbank...
Francia és holland siker a Freshhh vetélkedőn
Múlt héten a MOL-csoport Magyarországon rendezte meg a 12. alkalommal meghirdetett, évek óta sikeres, díjnyertes Freshhh diákvetélkedő élő döntőjét. A döntőben a hat legjobb...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megvannak az LG fotópályázatának nyertesei
Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria közösen meghirdetett fotópályázata. Az első helyezett pályaművet Munkácsy Mihály Rőzsehordó nő című festménye inspirálta. A nyereményeket július 2-án, a Magyar Nemzeti Galériában,...
Komoly húzónevekkel erősít a K&H pályázata
Három népszerű márkával bővült a K&H kkv-k számára létrehozott, együttműködést népszerűsítő pályázatának kínálata. A nagyszámú tavalyi jelentkezések miatt idén márciusban újra meghirdette a pénzintézet: a K&H: üzletet ide! – az év kollaborációs ötlete pályázatát,...
Ebben hasonlít a Forma-1 és a Tények
Mindkettő a múlt heti nézettségi toplista élén végzett: a Forma-1 a 18-59 éveseknél, a Tények a teljes lakosságnál. Az RTL legnézettebb műsora a Híradó volt.
Két héten át a 18-59 éveseknél, főműsoridőben kis előnnyel az...
Menekülünk a forróság elől – íme hat fantasztikus hely
A coolcationing, azaz a forróság elől a hűvösebb nyárba menekülés mellett teszi le a voksát minden hatodik magyar a Kiwi.com felmérése* szerint. De hová mehet, aki a kellemes klíma mellett kulturális élményekre vágyik és...
Több a lakás, mégis kevesebb az otthon
Magyarországon hivatalosan több lakás van, mint ahány háztartás, mégis egyre többen érzik úgy, hogy lehetetlen saját otthonhoz jutni. A szociális bérlakások háttérbe szorultak, az árak évek óta emelkednek, és kevés új lakás épül. Eközben...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...