A Nestlé arra törekszik, hogy 2025-re kizárólag újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolóanyagot használjon. A Nestlé víziója szerint semmilyen csomagolóanyag nem végezheti hulladéklerakóban vagy szemétként, így...
Bár a magyar fogyasztók számára fontos az élelmiszerek összetétele, tartósítószer-, cukor-, színezék- és energiatartalma, a vásárlási és fogyasztási döntéseket megalapozó tudásuk meglehetősen hiányos –...
A Föld megóvására hívja fel a figyelmet 2018. április 6-22. között az Allee Bevásárlóközpont ingyenes programsorozatával. Látványos divatbemutatók, magyar dizájnerek kiállítása, interaktív zöld otthon,...
Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről. Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak...
Év végéig több tízezer gyermek részesülhet, kifejezetten fiatalokra szabott, digitális képzésben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesület és a Microsoft Magyarország jóvoltából. Ennek keretében...
Nem vágynak pozitív diszkriminációra, csak a szakértelem elismerésére. Az időmenedzsment-bajnok kisgyermekes anyák a programozói munkaerőkínálat rejtett tartalékai lehetnek – állapították meg a meghívott előadók...
Kulka János színművész is csatlakozott az RTL Magyarország Persze hogy szavazok! elnevezésű kampányához.
Március 22-től újabb nevekkel bővül a RTL Magyarország társadalmi célú reklámjaiban megszólaló...
Idén először nagyszabású rendezvényen díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu női portál. Május 10-én a Várkert Bazárban, az Inspiráló Nők Estjén adják majd át...
Idén ismét országjáró körútra indul Magyarország átfogó egészségvédelmi programjának speciális szűrőkamionja. A legnagyobb nemzeti szűrőprogramhoz idén a Danone kiemelt stratégiai partnerként csatlakozik. A „Megelőzés...
„What will you be?” néven indította el a Vodafone egyedülálló nemzetközi, a jövő állásaival foglalkozó programját. Ennek célja, hogy 18 országban – köztük Magyarországon...
Kifejezetten szülőket célzó kiadványt tett elérhetővé a Telenor, melynek célja, hogy segítse őket abban, hogyan közelítsék meg az internetezés témakörét a gyermekeikkel való beszélgetések...
Idén folytatódik a tavaly indult együttműködés a UPC Direct és a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány között: a műholdas szolgáltató segítségének köszönhetően 2018-ban tíz, az informatika...
Persze hogy szavazok! címmel társadalmi célú kampányt indított az RTL Magyarország.
Az országgyűlési választáson való részvételre ösztönző kisfilmeket sugároz társadalmi célú reklámként március 16-tól április...
Országszerte 36 helyszínen indul újra a Logiscool szervezésében és a Vodafone támogatásával a tavaly első alkalommal megrendezett Nagy Digitális Kaland, mely digitális fejtörőkkel és...
Vagyona felének elajándékozásáról rendelkezett végakaratában Ingvar Kamprad, az IKEA cég idén januárban elhunyt alapítója, Észak-Svédország fejlesztésére szánta az összeget.
A 91 évesen elhunyt üzletember vagyonát...
A világ legnagyobb Universal Exchange-e, a Bitget (bitget.com) elindította háromrészes videós kampányát, amelyben a LALIGA és az Atlético de Madrid kiemelkedő játékosa, Julián Álvarez szerepel. A sorozat a világklasszis futballtehetséget és a következő generációs...
Az alkuszok eddigi adatai alapján idén is sok autóst megmozgat az év végi kgfb-kampány: november végére az érintett mintegy 400 ezer személyautóból várhatóan 60-70 ezer kgfb-szerződését is lecserélhetik. Idén is vannak biztosítók, amelyek vonzó...
A magyar e-kereskedelem története során először érkezett vezető e-kereskedelmi platform szolgáltató kiemelt partnercsapatával Magyarországra. A Shopify budapesti látogatása egyértelmű jelzés: Magyarország stratégiai fókuszba került. A BuiltWith adatai szerint már több mint 5600 hazai webáruház...
A magyar nagyvállalatok fele továbbra is stabil fejlesztési kedvvel vág neki a következő évnek: a cégek 52 százaléka tervez a következő tizenkét hónap során valamilyen beruházást vagy fejlesztést – derül ki a K&H nagyvállalati...
A csendes kilépés, illetve a munkavállalói lojalitás drasztikus romlása az utóbbi években került a kutatások középpontjába, és minden felmérés szerint hatalmas mértékű, ami jelentősen rontja az egyes cégek, összességében teljes ágazatok, nemzetgazdaságok teljesítményét. A...
Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...
Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...
Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...
A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...