- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Felbolydulhat az ingatlanpiac

A tervek szerint 2022-re megépülhet az M0-ás körgyűrű a Megyeri-híd budai hídfőjétől az M1-es autópályáig tartó pályaszakasza is. Hogyan hat az érintett települések ingatlanáraira...

Miből fizeted a karácsonyt?

A magyarok átlagosan 40 000 forintot költenek csak a szeretteiknek szánt karácsonyi ajándékokra. Ez az összeg a havi minimálbér 30 százalékával egyenlő. A lakosság...

Ennyit költünk karácsonyra

Főként ruhára, könyvre és szépségápolásra költünk az ünnepekkor – derül ki a Vatera felméréséből. Idén a legtöbben 4-5 fő részére vásárolnak, átlagosan 46.870 forint...

Kiderült: idén ez lesz a fa alatt

Egyre többször kerül élményt adó program a fa alá tárgyi ajándék helyett – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2000...

Egyre népszerűbbek a pénzküldő szolgáltatások

Tranzakciónként, átlagosan 92.000 forintra nőtt a pénzküldő szolgáltatással Magyarországra küldött összegek értéke az év első kilenc hónapjában. A magyar háztartások és magánszemélyek, elsősorban Németországból,...

Marketinghatékonyság a gyakorlatban

A hirdetők jelentős része csak a „felszínt karcolgatja”, azaz valamiféle módon foglalkozik a hatékonysággal, de átgondolt, rendszeres méréseket, elemzéseket nem végez – írja egy...

Itt a Black Friday – erre számíthatunk

Idén több, mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban. Ha minden tervezett vásárlás megtörténne, az akciókban realizálódó potenciális forgalom...

Ismered a magyar filmeket? Teszteld!

Ki a magyar filmek leghíresebb gátőre? Hol is volt a vörösingesek bázisa? Kapásból tudod a válaszokat az ilyen kérdésekre? Akkor a Nagy Magyar Filmteszt...

Ezért szépek a magyar nők

A magyar nők nem sajnálják az időt, ha a szépségápolásról van szó, évente átlagosan 60 órát töltenek a tükör előtt arcápolással – derült ki...

Milliárdokat érhetnek a drónok

Globális szinten évente 9,46 milliárd dollárra becsülhető a drónalapú megoldások piaca az energia- és közüzemi szektorban – derül ki a PwC új tanulmányából, amely...

Idén is akciózik a GfK

A GfK magyarországi leányvállalata idén újra meghirdeti Black Friday vásárlási akcióját. A mindössze 24 órán át élő kedvezmények a magyar fogyasztót és vásárlási szokásait...

Így írunk a neten

Az interneten fellelhető szövegek kétharmadát annak létrehozóján kívül soha senki más nem látja – derült ki egy friss kutatásból. Mivel a telefon lett az...

Új irányból támadnak a kiberbűnözők

Jó célpontok a kiberbűnözők számára az online játékok és a kriptovaluták – derült ki a Kaspersky Lab negyedéves beszámolójából. A harmadik negyedévet vizsgáló DDoS...

Megvannak a legintelligensebb vállalatok

25 vállalat több mint 1100 munkavállalóval indult az idén negyedik alkalommal megrendezett „Év intelligens vállalata” versenyen. A megmérettetésen a cégeket képviselő munkavállalóknak egy kétfordulós...

Nagyot lökhet az IoT az egészségügyön

A jövő izgalmas technológiai innovációival nem csak az életminőség, de az orvosi kezelések költséghatékonysága is jelentősen javulhat – derül ki a Vodafone Group legfrissebb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA