- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Idén karácsonykor az áraké a főszerep

Az ár lesz a legfontosabb az idei ünnepi szezonban, mivel az európai vásárlók egyre jobban aggódnak a megnövekedett árak és a szűkebb költségvetés miatt...

Kiderült, miért szeretünk olvasni

Az olvasás több mint kikapcsolódás – derül ki a Bookline kutatásából. A válaszadók szerint az olvasás segíti a kikapcsolódást, és hozzájárul a választékosabb beszédmód...

Olcsóbb ajándékokra számíthatunk az idén

Az infláció mostanra az élet összes területére begyűrűzött, gyakorlatilag mindenért többet kell fizetni a pénztáraknál, mint néhány hónappal ezelőtt. A karácsony közeledtével lassan berobban...

Minden ötödik magyar mobillal fizetne a Black Friday alatt

A mobileszközök egyre inkább a mindennapi élet magától értetődő részévé válnak, a Visa legfrissebb kutatása szerint a magyar válaszadók 62 százaléka előszeretettel használja okostelefonját...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából....

Elégedetlenek a fiatalok

Továbbra is többségben vannak azok a fiatalok, akik több tényezőt - például a munkát vagy a tanulást, a lakáshelyzetet, az anyagi biztonságot vagy éppen...

Még mindig nagyon megéri informatikusnak tanulni

A jelenlegi nehéz gazdasági helyzet sok szektorra hatással van, azonban az informatikai iparágat, és azon belül az IT munkaerőpiacot látszólag kevéssé érinti. Hazai és...

Így választanak tévét a magyarok

Az árra a legérzékenyebbek a hazai fogyasztók, ha tévévásárlásra kerül a sor, a sportközvetítéseknél a képernyőméret és a felbontás számít igazán, és több mint...

Tovább tesztelik a négynapos munkahetet

Magyarországon a nagyvállalati szektorban elsőként a Magyar Telekom Csoport jelentette be, hogy kísérleti programot indít a 4 napos munkahét tesztelésére. Pilot jelleggel négy hónapon...

Ezek a technológiák alakíthatják át a jövőnket

Az új digitális technológiák más innovációk támogatójaként működhetnek. A kvantum-számítástechnika szinte korlátlan számítási teljesítményt biztosítva lehetővé teheti az új technológiák alkalmazását különböző ágazatokban. Más...

Öröklési válságban a hazai cégek

A mostani, kiszámíthatatlan makrokörnyezetben számos cég kerül és kerülhet nehéz helyzetbe, ám a hazai tulajdonú, máig az alapító által vezetett cégek esetében a kockázatok...

Most indul be igazán a mesterséges intelligencia

Határtalan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában, amely még csak most kezdi meg igazi karrierjét – jelentette ki Németh Balázs, a K&H Csoport innovációs vezetője...

Újabb rekord a használtautó-piacon

A hazai használtautó-piacon az elmúlt hónapban közel 69200 személygépkocsi cserélt gazdát, ami kevesebb mint 2 százalékkal marad el az adásvételek tavaly októberben regisztrált 70400-as...

Vásárlási kényszert jelenthet a Black Friday

Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség, avagy ismét nyakunkon a Black Friday. A túlfogyasztást a végtelenségig pörgető időszakban még fontosabbá válik a tudatos...

Erősödnek a fenntartható megoldások a csomagolóiparban

Az elmúlt időszakban az energiaárak és üzemanyagárak drasztikus növekedése, az infláció és az alapanyaghiány egyetlen iparágat sem kíméltek. Ezeket a nehézségeket a jellemzően nagy...

A vállalati szektorban is hódítanak a megosztásos megoldások

A fenntarthatóság iránti növekvő igény miatt egyre népszerűbbek a közösségi alapú szolgáltatások. A Start it @K&H, Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorának tapasztalatai szerint a startupok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel

A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...

Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához

Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését. A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...

Így készítenek házi fagyit a sztárséfek

Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...

Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?

A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...

Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal

Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...

Digital Center

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

Új magyar app segít a munkavállalóknak

A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...