- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Black Friday: divatra is költenének a magyarok

A GLAMI divatkereső e-kereskedelmi felmérése szerint a magyar fogyasztók 47 százaléka tervez ruházati cikkeket vásárolni az idei Black Friday alkalmával, legtöbben 20.000-40.000 Ft közötti...

Komoly bajba kerülhetnek a figyelmetlen kereskedők

A tartósan magas infláció és az emelkedő árak még fogékonyabbá teszik a vásárlókat a különféle akciókra. A megváltozott piaci környezetben azonban a kereskedőknek fokozottan...

Így állnak a digitalizációval a hazai cégek

Nem történt érdemi előrelépés a hazai kis- és középvállalkozások digitális versenyképességében az elmúlt három évben a Digiméter index szerint. Várható ugyanakkor, hogy a 2022....

Van, amiből a válság ellenére sem az olcsóbbat választjuk

A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból,...

Európa egyre jobban felkészül az e-autózásra

Kína után négy európai ország – Norvégia, Svédország, Németország és az Egyesült Királyság készült fel leginkább az elektromos autók elterjedésére – derül ki a...

Idén Dubaj a legnépszerűbb távoli úti cél

Nem foglalunk előbb azért, mert messzebbre repülünk, viszont minél messzebbre utazunk annál több ideig maradunk – mutatják a Kiwi.com adatai. Míg 2019-ben New York...

Belehúztak a LinkedInen a hazai cégvezetők

Aktivitásban és követőszámban is látványosan fejlődtek egy év alatt a topmenedzserek a LinkedInen az Uniomedia friss elemzése szerint. Dr. Keszte Róbert, a Continental első...

A digitális asszisztenseké a jövő

Az ügyfelek kegyeiért folyó versenyt azok a pénzügyi szolgáltatók nyerik, amelyek össze tudják kötni az egyszerű, gyors, kényelmes és biztonságos kiszolgálást a perszonalizált kapcsolattartással...

Még mindig sok élelmiszert dobnak ki a magyarok

A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59 százaléka dob ki élelmiszert, ráadásul 23 százalék kifejezetten sokat – mutatják az...

Egyre többször kérnek segítséget az ingatlantulajdonosok

Tavaly tízből mindössze hárman kérték közvetítő segítségét ingatlanuk értékesítéséhez, derül ki egy reprezentatív felmérés eredményeiből, azonban az OTP Ingatlanpont szakértőinek friss tapasztalatai már egyértelmű...

Megállt az áremelkedés az ingatlanpiacon

Változó képet mutat 2022-ben az ingatlanpiac, az erős első és a kissé enyhébb második negyedév után - a visszafogott első őszi hónapnak is köszönhetően...

Így használhatják ki a webáruházak az idei csúcsszezont

Az inflációs ráták az egekbe szöktek, ez azonban nem mutatkozik meg az online vásárlások számának csökkenésében – állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője. A...

Komoly informatikai kihívások előtt a kiskereskedők

Ma már nem újdonság, hogy a fogyasztók a fizikai és a virtuális boltokban is arra vágynak, hogy a lehető leggyorsabban és legkényelmesebben intézhessék vásárlásaikat,...

Újra növekszik az e-kereskedelem

Hathavi gyengélkedés után éledezik, újra növekedési pályán az e-kereskedelmi piac. A következő hónapokon áll vagy bukik az idei év sikere. A szakértők kismértékű éves...

Öngólt lő az a cég, amelyik leáll a termékfejlesztéssel

Nyakunkon a válság, az élet viszont megy tovább: azok a cégek jöhetnek ki ebből a periódusból nyertesen, akik a vihar hullámait meglovagolva innovációra költenek....

Így hatott a világjárvány a fiatalokra

A Covid19-világjárvány eddig soha nem látott mértékben hatott a fiatalok lelki egészségére. Az új Európai Uniós jelentés a lelki egészség világnapja előtt azt vizsgálja,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges krimi érkezett a hazai képernyőkre

Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre,...

Közel 600 millió jutott az 1 százalékokból a Telexnek

A NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány) által, a NAV adataiból készített gyorselemzésből kiderül, hogy 2025-ben a felajánlások száma közel 3,5%-kal nőtt 2024-hez képest, így a tavalyinál majdnem 3 milliárd forinttal több, összesen...

Újabb fordulópont az e-kereskedelemben

Az online vásárlás világa újabb fordulóponthoz érkezett: egyre több tinédzser - sőt, már fiatalabb gyerek - dönt önállóan arról, hogy mit rendel az interneten. Míg korábban a szülők választottak, és csak a gyerek véleményét...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

A VML-lel vezeti be új kreatív platformját a K&H

Új kreatív platformot vezetett be a K&H, amelyet az idei kreatív tenderen is győztes VML-lel együttműködésben fejlesztettek. A mesterséges intelligenciával készült platform a könnyű és gyors bankváltásról és digitális számlanyitásról szóló kampányban debütál. A megújuló...

Digital Center

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...