- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Karácsony: ez az ajándék egyre népszerűbb

Utolsó pillanatra hagyta az ajándékvásárlást, netán nem jut eszébe semmi igazán jó ötlet, de szeretné, ha az ajándéka valóban hasznos lenne? Nincs egyedül a...

Optimistábbak a fogyasztók

Hetvenhat ponttal ismét csúcsot döntött a magyar fogyasztók bizalmi indexe 2017 harmadik negyedévében, ezzel öt ponttal túllépte a válság előtti 71 pontos tetőértéket. Európában...

Ilyen lesz a karácsony

Többet költünk a karácsonyra, de továbbra is a családi együttlét a legfontosabb – derül ki a CIB kutatásából. Készpénznek örülnénk, de szépségápolási cikket kapunk,...

Erre számíthatunk jövőre

Hanglejtéssel, arckifejezésekkel és testbeszéddel irányítható eszközöket vizionálnak a fogyasztók 2018-ra – derül ki az Ericsson felméréséből. Jövőre okos fülhallgatókkal alszunk, és a mesterséges intelligenciának...

Jövő = Digitalizáció

Minden iparágban elérkezett a digitális átalakulás kora. A versenyképesség fenntartásához és a nyereségesség növeléséhez elengedhetetlen, hogy az üzemek digitális alapokra helyezzék működésüket. A digitalizáció...

Ez a pályakezdők álma

A pályakezdők nem ismerik az SSC-k kínálta lehetőségeket, miközben azok szinte mindent megadnak a leendő Y és Z generációs munkavállalóknak. A jelenleg SSC-ben dolgozók...

Ilyenek lesznek a jövő bevásárlóközpontjai

A jövő bevásárlóközpontjai egyszerűen csak „központok” lesznek, és vegyes használatú ingatlanokként születnek újjá: bevásárlóközpontok alapvető részeivé válnak az egészségügyi, az oktatási és a szórakoztató...

Készül a Magyar Instagram Körkép

Idén is készül felmérés az Instagram használati szokásainkról. A magyarok körében is egyre népszerűbb közösségi felületről először 2015-ben készített online kérdőíves megkérdezést és elemzést a...

Kihívás előtt a hazai cégek

A vállalkozások 15 százaléka véli úgy, hogy a jövő májusi határidőre teljes mértékben képes lesz megfelelni az új európai uniós adatvédelmi rendelet, a GDPR...

Kiberbiztonság: segíthetnek a gépek

A kibertámadások száma világszerte folyamatosan nő, a kiberbiztonsági szakemberek száma viszont nem tart lépést a fenyegetések erősödésével. Mit lehet tenni ilyenkor? A NetIQ szakértői...

Kiderülhet, miért maradnának a munkavállalók

A régióban először hazánkban készülhet az a felmérés, mely a fizikai és szellemi dolgozók körében tapasztalt fluktuáció megértéséhez vezetne. Úgy tűnik ugyanis, hogy az...

Ezek lesznek a jövő technológiai trendjei

A blockchain, az autonóm eszközök és a virtuális asszisztensek lesznek az elkövetkezendő évek uralkodó technológiai trendjei a B2B világban – állítják a Cisco szakemberei....

Stresszmentes karácsony? Lehetséges!

A bolti vásárlással járó kellemetlenségekben 10-ből 8 európai érintett, és az ünnepek közeledtével párhuzamosan a frusztráció szintje folyamatosan nő – derül ki a PayPal...

Tévévásárlás: a méret a lényeg

Egyre növekvő igény figyelhető meg a nagy méretű UHD televíziók iránt, és a készüléken elérhető kényelmi funkciók is kulcsfontosságúak a döntéskor – derül ki...

Szeretjük a jó kávét

Az étterembe járó vendégek négyötödénél már egyértelmű elvárás a jó minőségű kávé, ami a vendégek étteremválasztását is befolyásolhatja. Gyovai Györgyi, a Nespresso hazai ügyvezetője...

Kiderült: ez lesz idén a fa alatt

A magyarok fele 25 000 Ft alatt költene az idei karácsonyra – derült ki az Euronics felméréséből. Mobiltelefon vagy háztartási kisgép minden harmadik karácsonyfa...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....