Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Emberi csigák és az okostelefon – érdekes megállapításra jutottak az antropológusok
Az okostelefonunk vált az otthonunkká a University College London (UCL) antropológusai szerint. "Emberi csigákként otthonunkat a zsebünkben hordjuk" és hajlamosak vagyunk az eszköz miatt...
Így hatott a járvány az építési piacra
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) egy munkaerőpiaci helyzetfelmérés keretében rákérdezett az építési vállalkozásokra; hogyan összegzik a járvány hatását a piaci helyzetükre és mik...
Lassan erősödik a kereslet az albérletpiacon
Az enyhülő járványhelyzettel és a részleges nyitással párhuzamosan május elejére erősödött a kereslet a budapesti albérletpiacon: a bérlők fizetési hajlandósága 7,6 százalékkal nőtt a...
Felpörgött az online divatcikk-vásárlás
A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben...
Mercedes, Tesco, NIKE – ezek a márkák mozgatták meg az online közösséget
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt...
A kkv-k több mint felének nincs marketingterve
A megkérdezett kis- és középvállalkozások 56 százaléka jelezte a Clientfactory kutatása során, hogy nincs marketingterve, a válaszadók harmada pedig nem fogalmaz meg semmilyen előzetes...
Nem forgatta fel az ingatlanpiacot a járvány
Az újépítésű ingatlanok és vidék térnyerése, csökkenő forgalom, valamint az ingatlanárak növekedésének tovább mérséklődése jellemezték az elmúlt év magyarországi ingatlanpiacát. A KSH legfrissebb, 2020....
Átrendezte a kommunikációs szokásainkat a pandémia
A mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított,...
Így dolgozunk a COVID alatt
A legtöbben ugyanabban a pozícióban dolgoznak, mint egy éve, kevesen kaptak anyagi vagy lelki támogatást a COVID alatt a munkaadótól és a megkérdezettek közel...
Ez jöhet idén az e-kereskedelemben a tavalyi pörgés után
Egyre több felmérés és tanulmány támasztja alá, hogy az e-kereskedelem 2020-ban robbanásszerű növekedésen ment keresztül. A Retargeting.Biz online marketing automatizációs szoftvercég magyarországi vezetője, Nótin...
Közeleg a nagy fordulat, előz a streaming
Pár éven belül többet költhetnek streaming videószolgáltatásokra az amerikaiak, mint tévéelőfizetésre – derül ki a Strategy Analytics prognózisából. Az előrejelzés szerint az előzés már...
Sokaknál már fontos szempont a fenntarthatóság építkezéskor, felújításnál
A zöld építési megoldásokat a lakosság 82 százaléka költségesnek tartja, mégis több mint felük számára hangsúlyos szempont a környezettudatosság építkezéskor, felújításkor – derül ki...
Kevés a fizetés, megszűnt a munkahely – ezért váltanak pályát a magyarok
Magyarországon 10-ből 7 ember váltott már pályát karrierje során, tízből négyen ráadásul több alkalommal is kerültek ilyen helyzetbe – derül ki a Profession.hu magyar...
Így juthatnak versenyelőnyhöz a bankok
A személyes pénzügyek kezelése (PFM, personal finance management) területen szereztek a digitális bajnokok az egyik legnagyobb előnyt társaikkal szemben az elmúlt 2 évben –...
Sokan pattantak kerékpárra tavaly
A 2020-as mérési eredmények a korábbi trendet folytatva a szabadidős kerékpáros forgalom nagymértékű, átlagosan 17 százalékos növekedését mutatják – derül ki az Innovációs és...
Ez jelenti a legnagyobb kihívást a hazai munkavállalóknak
A munka és a magánélet egyensúlyának fenntartása okoz gondot ebben a pandémia alatt a hazai munkavállalóknak, 48 százalékuk jelezte ezt a problémát a Randstad...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ezek a változások jönnek jövőre az RTL-en
Jövőre megújul az RTL hétköznap reggeli és napközbeni struktúrája, valamint a vasárnap esti műsorsáv is. A változások részeként a Házon kívül című magazin is új arculatot kap.
2025. január 5-től megújul a Házon kívül....
Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén
Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak.
A...
Kellemes karácsonyi ünnepeket!
Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!
Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál
2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....
Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás
Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...
Don't Miss
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....