Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kiderült, mivel küzdenek leginkább a cégek
Munkaerőhiány, árfolyamváltozás, anyaghiány – ez akadályozza leginkább a cégek működését a K&H kkv bizalmi index kutatása szerint. A megfelelő szakemberek felvétele a vállalkozások több...
A webáruházak is megérzik a háborút
Az orosz-ukrán háború egy héttel ezelőtti kitörése óta az e-kereskedelmi cégek 58 százaléka tapasztalt visszaesést a forgalmában, 42 százalékuk esetében ennek mértéke elérte a...
Kiderült, mire vágynak a pályakezdők
Pozitív munkahelyi légkör, támogató vezetők és egyértelmű előrelépési lehetőségek- ezeket keresik ma leginkább a pályakezdők, ha munkahely választásról van szó! A Covid-19 harmadik hulláma...
Erős volt a február az ingatlanpiacon
2022 februárjában, országosan 13793 ingatlan-adásvétel bonyolódott, valamint 93 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A Duna House...
Komoly veszélyeket rejthet az e-mail fiókunk
A dán HeimdalTM Security által a közelmúltban végzett vizsgálat szerint a rosszindulatú akciók csaknem háromnegyede e-mailen érkezik. A vállalatvezetőknek valóban van miért aggódniuk, mert...
Ilyen lehet a világ 2022 után
Napjaink gazdasága jelentős mértékben épül arra, hogy minden elérhető mindenhonnan, és bármilyen feladat elvégezhető bárhonnan. Mindezt az adatok exponenciálisan növekvő ökoszisztémája teszi lehetővé. Becslések...
Így áll a hazai munkaerőpiac a pandémia harmadik évében
A hazai cégek jelentős hányada részben vagy teljesen felépült a pandémia okozta válságból – derül ki a Randstad HR Trends Survey 2022 riportjából. Ennek...
Kiderült, mire költik a magyarok az szja-visszatérítést
Az szja-visszatérítésben részesülők csaknem negyede lakásfelújításhoz kapcsolódó költségekre fordítja, míg ötödük valamilyen terméket vagy fogyasztási cikket vásárol a kapott összegből. Az utóbbi felhasználók jelentős...
Rengeteg sör fogyott karácsonykor
Az alapvető élelmiszerek mellett a sör volt a legkelendőbb terméktípus 2021-ben - derült ki a Coop Online kutatásából, amelyből azt is megtudhattuk, hogy az...
Így fejlődhet a házhoz szállítás a következő öt évben
A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi óriásraktárakat felváltó kisebb depók, a vásárlók mind pontosabb tájékoztatása és a futárok magas szintű...
Szigorodtak az e-autó töltőkre vonatkozó előírások
Február elején módosultak az Európai Unióban és néhány további európai országban az elektromos autók töltőire vonatkozó előírások. Az új szabványnak megfelelő töltők jobban tolerálják...
Így készülhetünk fel a kiberfenyegetésre
Ahogy orosz csapatok gyülekeznek az Ukrajnával közös határon és elosztott szolgáltatásmegtagadási (“distributed denial of service”, DDoS) támadások zavarják meg szórványosan az ukrán kormány weboldalait...
Visszaesésre számítanak az autópiaci szereplők
Az újautó-forgalmazó cégek várakozása szerint idén még nem következik be az újautó-eladások újbóli növekedése: a JóAutók.hu február közepén végzett felmérése szerint a tavalyi 4,8...
Úgy tűnik, velünk marad a home office
A gyártóiparon és a turizmuson kívül gyakorlatilag minden egyéb szegmensben továbbra is adott a lehetőség az otthoni munkavégzésre, sőt, sok cégnél teljes munkaidőben home...
Felszálló ágban a felújított laptopok piaca
2021-ben megtanultunk együtt élni a vírushelyzettel, az otthoni munkavégzés lehetősége a vészhelyzet megszűnését követően is nagyon sok munkahelyen megmaradt. Az oktatás terén a mérleg...
Idén is korán ébredt az ingatlanpiac
Bár a december hagyományosan kevésbé aktív időszak a lakóingatlanok piacán, a tavalyi évtől hajrával búcsúztak az új és használt ingatlanok is és a pihenő...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Novemberben jön a Lakásvadászok a TV2-re
Indul a vadászat a TV2-n: november 24-től a Lakásvadászoké, 25-től pedig a Kincsvadászoké is a főszerep. A nagy happy endek kedvelői számára pedig jó hír: november 17-től újabb átalakításokkal érkezik az Újratervezés csapata.
November 24-én,...
Visszatér a sportmagazin
A Büntető.com, amely az elmúlt években a magyar sportújságírás egyik legkarakteresebb online magazinja lett, újraindul. A lap a Szerencsejáték Zrt. kizárólagos támogatásával folytatja munkáját, a korábbi szerzői és szerkesztőségi csapatával.A Büntető továbbra is az...
Jön a Black Friday és a karácsony, indulhat a roham a hitelekért is
November elejével elindult az üzletekben a Black Friday-hoz kötődő, illetve a karácsonyi ünnepkör előtti akciók szezonja, ami a személyi kölcsönök és az áruvásárlási hitelek iránti keresletnek is jót tesz majd – hívja fel a...
Világirodalmi podcastsorozatot indított a Libri
Izgalmas kulturális és irodalmi körutazásra invitál bennünket a Libri a nemrégiben indult podcast-sorozatában. A 10 epizódos Világlapozó első három részében Dél-Amerika, Skandinávia, valamint a közép-európai régió kulturális örökségével és mindennapjaival, az egyes földrészek és...
Hatalmas okosraktárat nyitott a Kifli.hu
Több tízmillió euró értékű beruházással hozta létre új logisztikai központját a Kifli.hu Biatorbágyon. Az online szupermarket, 16 500 négyzetméteres telephelye a cseh anyacég, a Rohlik Group történetének legnagyobb beruházása. A központban a legkorszerűbb automatizálási...
Digital Center
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...
Kartellezni mesterséges intelligenciával is lehet, csak nem érdemes
A kartellekkel szembeni fellépés továbbra is prioritás a magyar és az uniós versenyhatóság részéről. A cégeknek 2026-ban is érdemes lesz erre a területre figyelmet fordítani – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...









