- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Kiderült kik száguldoznak az utakon

Hogyan látják a magyarok az autósokat és hogyan ítélik meg a sofőrök saját magukat? - kiderül a K&H kutatásából. Az eredmények szerint az összes...

Európában nyaralnának a magyarok

Az Y generációnál az ár dönt, a harmincasok vágynak leginkább nyugalomra – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai, amely a magyarok 2022-es utazási céljait,...

Ezekért jár tiltás az Instagramon

Az Instagram erős, stabilan növekvő platform, ami 2023-ra várhatóan eléri az 1,2 milliárd felhasználót. A vállalkozások, márkák számára még mindig óriási lehetőség rejlik ebben...

Mobilvásárláskor nem figyelünk a fenntarthatóságra

A magyar felhasználók mindössze ötöde veszi figyelembe a szervizelhetőséget mobilvásárláskor – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A 15 évnél...

Ezeket érdemes tudni az adatvédelemről

Az elmúlt években világszerte többszörösére növekedett az érzékeny személyes adatok megszerzésére irányuló kísérletek száma, és az ezekkel a támadásokkal okozott kár értéke is. Ez...

Nagyon elszállt a családi autók ára

Az elmúlt évben sosem látott mértékben drágultak itthon a használt autók, de jelentős áremelkedés figyelhető meg az új személygépkocsik hazai piacán is. A családi...

Új lehetőségeket hozhat a távmunka terjedése

A járványhelyzet számos céget kényszerített átállásra részben vagy egészen otthoni munkavégzésre. A távmunkavégzésre való átállás nem csupán a hazai, de a globális munkaerőpiacra is...

Erős évkezdés a hazai ingatlanpiacon

A Duna House becslése szerint az új év első hónapjában, erős érdeklődés mellett 10 815 darab ingatlantranzakció realizálódott. Ugyan 2021 januárjához képest 3 százalékos...

Sokan lemondanának a személyes bankolásról

Minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket. Bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban,...

Még fontosabb lett az adatvédelem

Már a járvány előtt is erősen függtünk az adatainktól, ám az elmúlt két évben óriási mértékben nőtt tovább az igény aziránt, hogy folyamatosan el...

Központi kérdés a fenntarthatóság és a digitalizáció a cégeknél

A most induló vagy nemrégen alapított vállalkozások fejlődésében már hatalmas szerepet játszik a fenntarthatóság és a digitalizáció, legalább egy fenntarthatósági szempontot is figyelembe vesznek...

A sztereotípiák miatt is kevesebb a női tudós

Február 11-e a Nők és Lányok a Tudományban Világnapja, amely immár 2015 óta hivatott felhívni a figyelmet a hölgyek fontos szerepére a kutatói, mérnöki...

Lassuló növekedés az albérletpiacon

Továbbra is optimizmus uralkodik a budapesti albérletpiacon: a decemberi árakhoz képest minimális mértékben ugyan, de emelkedtek a bérleti díjak. Így januárban átlagosan 159 ezer...

Tovább emelheti az ingatlanárakat az újlakások iránti kereslet

Az előzetes várakozásoknak megfelelő forgalmi élénküléssel és – némi meglepetésre – egyértelmű árnövekedéssel zárhatta a tavalyi évet a lakáspiac, amit a vártnál enyhébb járványhatás,...

A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés

Tízből kilenc hazai vállalkozásnak fontos az etikus működés, de a többségüknek (54%) a koronavírus-járvány jelentősen megnehezíti, hogy ezt be is tartsák – mutat rá...

Egyre többet költünk Valentin napra

Világszerte, így Magyarországon is egyre nagyobb hagyománya van a Valentin nap ünneplésének a szerelmesek körében. Egy tavalyi kutatás eredményei szerint a költések száma csaknem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...