- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Jelentősen nőtt a távmunkában dolgozók aránya

Decemberben már a munkavállalók 16 százaléka dolgozott távmunkában a GKI Zrt. felmérése szerint. Jelentősen nőtt a részmunkaidőben foglalkoztatottak aránya is. A GKI Zrt. egy...

A fizikai dolgozók bére tizedével, a középvezetőké kevesebb mint 3 százalékkal nőtt

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1322 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer...

Átalakulóban a biztosítási piac

A koronavírus-járvány nemcsak a mindennapjainkat alakította át, de számos iparágat rajzolt újra, és a vállalatok működését is átformálta. A biztosítási piac sem kivétel mindezek...

Nagyot zuhant a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 9 893 import használt személyautó került hazai forgalomba, ami az előző év januárjához képest 23,3 százalékos visszaesést jelent....

Egyre többen tévéznek mobilon és számítógépen

A felnőttek egyharmada néz élő tévéműsorokat mobiltelefonján, táblagépén vagy számítógépén a YouGov 17 országban végzett felmérése szerint. Az ázsiai felhasználók a legaktívabbak a mobilos...

Nagyot nőtt a vásárlóerő

Nagy eltérések vannak a falvakban és a városokban élők vásárlóereje között – derül ki a GKI becsléséből. 2012 és 2019 között Magyarországon egy főre...

Ezek a leggyakoribb internetes csalások

A kiberbűnözők gyorsan reagálnak a világ aktuális történéseire és pillanatok alatt felismerik, hogyan húzhatnak hasznot azokból - de vannak olyan örökzöld sémáik is, melyeket...

Így védekezhetnek a cégek a kibertérben

A cégek számára egyre nehezebb a kibervédelem. Folyamatosan változik a terep és a támadók módszerei, ezért gyakran kell stratégiát váltani. A Micro Focus szakértői...

Erősen indult az év az ingatlanpiacon

Az elmúlt 5 év legerősebb januárjával indította az évet a lakáspiac. 2021 januárjában, országosan 11.185 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73-75 milliárd forint szerződéses összegű...

Egyre többet tévézünk

2020-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, 16 perccel többet, mint egy évvel korábban - derül ki...

Felerősödött a tudomány szerepe a koronavírus-járvány hatására

Az elmúlt egy év eseményei elképesztő mértékben megváltoztatták mindennapjainkat, egyúttal észrevétlenül elkezdték átformálni világnézetünket, értékrendszerünket és életfelfogásunkat is. A 3M kutatásában bemutatta, milyen mértékben...

Zsebünket érintik a februárban életbe lépő változások

Négy százalékkal emelkedik februártól a minimálbér, illetve a garantált bérminimum. Ennek következtében számos juttatás és szociális ellátás összege is emelkedik, többek között a gyedé...

Élet a járvány után – ez lehet a kiút a válságból

A koronavírus-járvány miatt egyik napról a másikra kellett átállni egy digitálisabb működésre. Mostanra a világ nagy része többé-kevésbé megtanult a járványhelyzettel együtt élni, a...

Alaposan felforgatta a pénzügyeinket a járvány

A pandémia egyértelműen megnövelte a magyar lakosság pénzügyi tudatosságát a kiadások racionalizálása és a megtakarítások erősítése terén – derül ki az NN Biztosító legutóbbi...

Kiderült, mi a legfontosabb a fiataloknak

Nagyszabású nemzetközi felmérést végzett a 16 és 24 év közötti fiatalok körében a ViacomCBS. A kutatásból kiderül, hogy a Z-generáció számára a klímaváltozás és...

Negyedével nőtt a streamingköltés

Alaposan megdobta a streaming szolgáltatásokra szánt összeget a globális koronavírus-járvány az amerikai háztartásokban. A J.D. Power piackutató friss adatai szerint december végén átlagosan 47...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a hajóutak a legnépszerűbbek karácsonykor

Karácsony másképp: a decemberi időszakban a Perzsa-öböl a Karib-szigetek és a Nyugat-Mediterrán térség a magyarok kedvence, ha hajóútról van szó. Az utazók többsége hétnapos hajóútra megy a télen. Az ünnepi időszak jellemzően drágább, de...

Karácsonykor véget ér Sissi története

Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia

Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...

Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba

2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...