- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A televízió, mint közösségépítési eszköz?

Az elmúlt hónapokban a televízió hangsúlyos szerepet játszott számos háztartás életében. A felhasználók több időt töltöttek közösen a képernyők előtt, és a választáskor is...

Több hír, kevesebb szórakozás

Az idei év második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 51 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők 5 óra 10 percet, míg a férfiak...

A karantén alatt rákaptunk a divatcikkekre

A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online - egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a...

Digitális összefogást hozott a járvány

Összefogás, tettrekészség, meglátni az élet szépségeit, kevesebb rohanás és több együtt töltött idő – ezek a fontosabb dolgok, amelyeket a magyarok tovább vinnének a...

Faltuk a híreket a karanténban

A koronavírus-helyzetről leginkább a közmédiából tájékozódtak az emberek – derül ki a Médiatanács által elfogadott tanulmányból. A testület elfogadott egy új kutatást a lakosság járványhelyzet...

Több kreativitást hozott a járvány

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat...

Felpöröghet itthon is a napelempiac

A fővárosban és vidéken is felfutási szakaszban van a napelemes megoldások használata - árulták el a szakértők. Míg korábban ez az energiatakarékos technológia úri...

Óvatosabbak maradtak a vásárlók

Az egészségügyi veszélyhelyzet világszerte óvatossá tette a vásárlókat. Az elsőként nyitó kínai piac tapasztalatai azt mutatják, hogy a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után...

A hírekben is tarolt a koronavírus

Több mint 30 000 cikket tettek közzé a legfontosabb hazai híroldalak a koronavírushelyzet alakulásáról az elmúlt öt hónapban, a témával foglalkozó összefoglalókban a leggyakoribb...

Beindult a belföldi turizmus

Egyre többet költünk utazásra és szórakozásra, az éttermekben, kávézókban és bárokban pedig júniusban már csaknem annyit fizettünk bankkártyával, mint a járvány miatt bevezetett korlátozó...

NAV adatszolgáltatás – erre kell figyelni

2020. július 1-én hatályba lépett a jogszabály, amely szerint minden belföldi adóalany részére kiállított számlát rögzíteni kell a NAV Online Számla rendszerében. Az új...

Sokaknál maradt a home office

A szükségállapot megszüntetésével is maradt a home office a felsőfokú végzettségűek 51 százaléka, valamint budapesti munkavállalók 40 százaléka számára, míg a legfeljebb általános iskolai...

Így lehet biztonságos a nyaralás alatti munkavégzés

Sokan kényszerülnek munkára a külföldi nyaralás alatt is, ilyenkor fokozottan figyelni kell a biztonságra. A Sophos kiberbiztonság tanácsadó öt tippje, hogy elkerüljük a bajt, ha...

Így állnak a vállalkozások a digitalizációval

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg...

Megváltoztatta az informatikusok életét a járvány

A nemzetközi felmérésben részt vevő szervezetek háromnegyedénél (74%) a digitális átalakulást célzó projektek hetek alatt jóváhagyásra kerültek – derül ki a Cisco kutatásából. A Cisco...

Szinte mindent a digitális térbe költöztettek a fiatalok

A fiatalok az ügyintézéstől a tanuláson keresztül a szórakozásig szinte mindent a digitális térbe költöztettek – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Marketing...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb kellemetlen inflációs meglepetés

A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban a KSH közzétett adatai szerint. A fogyasztói árak havi szinten 0,8 százalékkal nőttek, az éves inflációs mutató így 5,6 százalék lett a januári –...

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Palackvisszaváltás: ezt vitték vissza legtöbben

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba a kötelező visszaváltási rendszer (DRS) működtetéséért felelős MOHU közlése szerint. A nyilvános adatokból olyan érdekességek is kiderülnek, minthogy a visszaváltott dobozok másfélszer...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

A dráguló benzin ellenére sem tennénk le az autót

Az autósok 60 százalékát nem befolyásolja az üzemanyagok árának változása abban, hogy autóba üljenek, és jelentős részük egyáltalán nem tervez változtatni autózási szokásain 2025-ben – derül ki a Simple felmérésből.Úgy tűnik, annyira hozzászoktak a...

Digital Center

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

Masszív növekedés a digitális fizetéseknél

Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...

A jövőben tényleg csak az AI fogja felvenni a telefont?

A digitalizáció és a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások az elmúlt években berobbantak az ügyfélszolgálatok hétköznapjaiba. Az új technológiák részben az itt dolgozók munkáját segítik, részben pedig javítják a szolgáltatás minőségét. Az ügyfélélmény (CX) és...

Ultragyors internetet hoznak az új technológiák

Ultragyors internet, mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt hálózatok és iparágakat átformáló digitális megoldásokat hozott a Huawei Technologies az idei barcelonai Mobil Világkongresszusra (MWC). A vállalat új 5.5G alapú fejlesztései videóhívások közben valós idejű fordítást,...