- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Már tavaly befékezett az ingatlanpiac

Látványosan, 28 százalékkal esett vissza 2019-ben az ingatlan-adásvételek száma a NAV – még nem teljes körű – adatai szerint 2018 azonos időszakához képest. A...

Idén a belföld lesz a nyerő

Bár az utazási kedvünk nem csökkent, minden második ember a szálláshely biztonságos higiéniájától teszi függővé a foglalást. Mindenesetre idén a belföld lesz a nyerő...

Most különösen fontos az adatvédelem

A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos védelmi intézkedések enyhítésével párhuzamosan a cégek és üzletek az újranyitást tervezik, vagy már meg is kezdték. Az újranyitással járó adatvédelmi kötelezettségekre...

Európában már alap az érintésmentes fizetés

Európában az összes fizetési tranzakció 78 százaléka már érintésmentes – jelentette be a Mastercard. A fizetéstechnológiai cég most publikált európai kutatása olyan fogyasztói szokásokra...

Túlélte a járványt a hazai használtautó-piac

Az Autovista Group (az Eurotax anyavállalata) számításai alapján az európai autókereskedők számára 1,8 milliárd eurós veszteséget jelentett a világjárvány, Németországban és Ausztriában azonban megnyugtató...

Rákapcsolnának a digitalizációra a hazai cégvezetők

A hazai vállalatok 50 százalékát saját bevallásuk szerint egyáltalán nem, vagy csak enyhén érinti a koronavírus miatt továbbgyűrűző válság, ötödük pedig kifejezetten lehetőségként tekint...

Idén a nyári munka is más lesz

Hagyományosan az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra a fiatalok részéről, ez idén sem történt másként a Job Force...

Szeretik a hűségkártyákat a hazai vásárlók

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tesco törzsvásárlói attitűdökről készült felméréséből. A válaszadók közel 42 százaléka ugyanis két-három hűségkártyával...

Saját ügyfeleiktől félhetnek a cégek

A vállalatok által tapasztalt bűncselekmények toplistájának élén az ügyfelek által elkövetett csalás szerepel 35 százalékos aránnyal, ami növekedést jelent a 2018-ban mért 29 százalékhoz...

Van, amire nem hatott a járvány

A lakosság rövid távú (éves) lakásfelújítási és korszerűsítési tervei 2020 májusában az egy negyedévvel korábbihoz képest csak hibahatáron belül változtak a GKI és a...

Így változtak a vásárlói szokások

A vásárlók próbálták elkerülni a zsúfoltságot, az emberekkel való érintkezést és jóval ritkábban jártak vásárolni, viszont egy-egy alkalommal sokkal nagyobb értékben és többet vásároltak...

Visszatérnek a vevők a használtautó-piacra

A koronavírus miatt bevezetett korlátozások lépcsőzetes feloldásával párhuzamosan újranyitottak az autókereskedések, ezzel párhuzamosan a vásárlók érdeklődése is fokozatosan visszatér a használtautó-piacon. A JóAutók.hu autós...

Mesterséges intelligencia segíthet a cégeknek

A magyar vállalatok közel negyede tekinthető érett mesterséges intelligencia felhasználónak a Microsoft friss felmérése szerint. A technológiát érett szinten használó vállalatok kétharmada szerint már...

Felpörgette a digitális bankolást a járvány

Felgyorsította a bankhasználat digitalizációját, átalakította a korábbi szokásokat a pandémiás helyzet. Az Erste Banknál megugrott a digitálisan aktív ügyfelek száma, a NetBankban és a...

Így alakulhat a távközlési piac jövője

A legjobb esetben is 2,5 százalékos visszaeséssel számolhat idén a távközlési piac az Analysys Mason előrejelzése szerint, de akár 5,7 százalékos zuhanás is jöhet....

Így állnak a fiatalok a megtakarítással

Jelenleg a fiatalok 55 százaléka rendelkezik megtakarítással – derült ki a K&H Csoport legfrissebb, 2020 első negyedéves ifjúsági indexéből. A két évvel ezelőtti 41...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Felfelé ível a luxusórapiac

A prémium és luxusórák iránti kereslet világszerte jelentős növekedést mutat az elmúlt években. Szakértők szerint a luxusóra-piac értéke 2032-re közel 135 milliárd dollárra emelkedhet, ami több mint 12 százalékos átlagos bővülést jelent évente. Az...

Így erősítené pozícióját a Toyota

A tavaly világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota idén plug-in hibrid és akkumulátoros elektromos modelljeivel erősítené tovább piaci pozícióját.Nem túlzás kijelenteni, hogy az immáron Magyarországon is harmadik (a kivonásokkal tisztított újautópiacon ötödik) egymást követő...

Mit keres a mesterséges intelligencia a bíróságokon?

A mesterséges intelligencia a jogi területet is teljesen átalakíthatja. Alkalmazása elsősorban kiegészítő, előkészítő funkcióban nagyban javítja a jogszolgáltatás minőségét. Nem helyettesítheti ugyanakkor a humán szakértelmet – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

Mozgolódnak a befektetők az ingatlanpiacon

A tavalyi év a várakozás éve volt, az utolsó hónapok ingatlanpiaci fellendülése azonban optimizmusra ad okot. Előkerülnek a megtakarítások és visszatérnek a befektetők, ezekkel a várakozásokkal indul az év.Sokan mondogatják, hogy a befektetők nem...

Ezért fontos a cégeknek az adatstratégia

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának 2025. január 30-i rendezvényén azt járták körül a résztvevők, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak felelősen az adatvagyonukkal, és hogy mindez hogyan járulhat hozzá ahhoz, hogy...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...