Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Lassult a munkaerő-toborzás
A koronavírus minden magyar vállalkozás működését érintette valamilyen szinten, de az új kollégák toborzásával továbbra is tervez a cégek több mint 90 százaléka 2020-ban....
Átalakulhat a versenyjog
Teljesen átalakulhat a versenyjog alkalmazása is a COVID-19 vírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet miatt, ami rendkívüli jogrend bevezetését teszi lehetővé – hívja fel a figyelmet...
Így javíthatnak a helyzetükön a vállalkozások
A koronavírus által okozott gazdasági nehézségek enyhítésében, a vállalatok likviditásának javításában alapvető segítséget nyújthatnak olyan adóeljárási lehetőségek, mint az adóelőleg módosítása, a fizetési halasztás...
Egyre pesszimistábbak a cégek
Az üzleti várakozások hat és fél év óta először így is a negatív tartományba kerültek, vagyis valamivel több cég látta gazdaságilag rosszabbnak, mint jónak...
Koronavírus – bajba kerülhetnek a vállalatok
A COVID-19 világkörüli terjedése és az ahhoz kapcsolódó biztonsági lépések, mint az utazási korlátozások és a szociális távolságtartási szabályok és tilalmak jelentős hatással vannak...
Átrendezheti az ingatlanpiacot a járvány
Az ingatlanpiac a közelmúltban, 2008 és 2013 között már átvészelt egy elhúzódó válságot, sikeresen felépült és tanult belőle, miközben megerősödött az immunrendszere. Az OTP...
Mit hozhat a kényszer-digitalizáció?
Miközben az új típusú koronavírus világjárvánnyá nőtte ki magát, a lakosság és lassan a gazdasági szereplők is belátták, hogy a következő hetek-hónapok drasztikusan megváltoztatják...
Drámai veszteséget okoz a koronavírus a világkereskedelemben
Negyedévente 320 milliárd dollár veszteséget okoz a világkereskedelemben a Covid-19 járvány, ebből az európai turizmus 53 milliárd dollár kiesést szenved el – prognosztizálja az...
A lízingpiacra még nem csapott le a vírus
Nagy léptékben növekszik a hazai és a külföldi lízingpiac is - ezt mutatják a legfrissebb adatok. Itthon az új autók finanszírozása 13%-kal, a kishaszongépjárművek...
Így segíthetnek a cégek a munkavállalóknak
Sokat fogunk tanulni az elkövetkező hetekben a home office-ról és az online együttműködésről általában. Mint minden másnak, ennek is megvannak a maga generációs szépségei,...
Változtatásokra kényszerülnek a magyar vállalatok
Kevesebb mint az alkalmazottak 4 százaléka teheti meg Magyarországon, hogy otthonról dolgozik. Európa szerte ráadásul hazánkban foglalkoztatják a legkevesebb embert részmunkaidőben. Az egyéni vállalkozók...
Home office: sok helyen hiányzik a bizalom
Az infrastruktúra általában adott az otthoni munkavégzéshez azoknál a szolgáltató cégeknél, ahol többnyire irodai munkát végeznek, azonban a vezetők sok helyen nem bíznak abban,...
Brutális ütést kap a turizmus
Az új típusú koronavírus terjedése csaknem négyszer akkora forgalomkiesést okozhat a turizmusnak, mint a 2001. szeptember 11-i amerikai terrortámadások, így több ezer milliárd dolláros...
Koronavírus: módosítani kell a munkaügyi jogszabályokat
A koronavírus terjedésével egyre több olyan korlátozó intézkedésre lehet számítani, amelyek alapvetően érintik a munkavállalók keresőképességét. A küszöbön álló munkahely- és iskolabezárások, valamint a...
Az építőiparnak is odavág a koronavírus
A koronavírus terjedése az építőipart és az ingatlanfejlesztőket is komoly kihívások elé állítja. A szektorban hosszabb ideje meglévő kapacitáshiányt és a teljesítési határidők elhúzódását...
Koronavírus – Nagy az érdeklődés az online csoportmunka iránt
A hazai cégek is komolyan készülnek arra a helyzetre, ha dolgozóikkal távmunka keretében kell tartaniuk a kapcsolatot a koronavírus terjedése kapcsán hozott esetleges óvintézkedések...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
Szinte minden Z generációs fiatal használ mesterséges intelligenciát (MI), de többségük nem ismeri fel, ha az MI-modell hallucinál, vagyis hibás válaszokat ad — derül ki az EY, a Microsoft és a TeachAI 16 országban,...
Hatalmas a növekedés a viselhető okoseszközök piacán
Innovatív eszközök széles skáláját mutatta be a Huawei Budapesten, köztük a HUAWEI WATCH D2 okosórát, amely a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze. Az eseményen bemutatott...
Egyre drágább a tankolás
Miközben a középkorú magyar autósok évek óta átlagosan ugyanannyit, 16-18 ezer kilométert vezetnek, a tankolás drágulása miatt emelkedtek az üzemanyag-kiadásaik – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A havi átlagos üzemanyag-kiadás rekordszintre, 30...
Növekedhet a GDP 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet számolni éves összevetésben, ami meghaladja a múlt évi nyers adat szerinti 0,5 százalékos emelkedést. Számos inflációs kockázat látható, így a pénzromlás üteme 4 százalék...
Téli sportok világbajnokságai az Eurosporton és a Maxon
A Max és az Eurosport élőben közvetíti az összes jelentős téli sport világbajnokságot, ezzel elindítva a visszaszámlálást a 2026-os milánói-cortinai téli olimpiáig.Élő közvetítések február 4-től sportlegendák közreműködésével. Helyszíni tudósítások az alpesi sí, a biatlon...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...