- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Itthon is nagy kihívásokat hozott a home office

Alapjaiban változtatta meg a fehérgalléros munkavégzés paradigmáját a COVID-19 világjárvány tavaly márciusi kirobbanása. A fél világ a szó szoros értelmében home office-ba kényszerült: egy...

Tartósan átalakítja a munka világát a járvány

A világjárvány előtti előrejelzésekhez képest akár 25 százalékkal is többen lehetnek majd azok, akiknek munkát kell váltaniuk. A pandémia kedvezőtlen hatásai leginkább a kiskereskedelemben,...

Így hatott a járvány a bérekre

A gyógyszeripar és az informatika a járványhelyzet nyertesei. A Hays Salary Guide felmérési eredményei szerint 2020-ban a válaszadók 48 százalékának nőtt a fizetése, míg...

Búcsúzhatunk az egyszer használatos műanyagoktól

2021. július 1-től megváltozik a hulladékgazdálkodás szabályozása az Európai Unióban, és hazánkban is életbe lép az egyszer használatos műanyagokról (SUP -Single Used Packaging) szóló...

Beindult az ingatlanpiac

Az év végi megtorpanás után sokak számra kérdéses volt, hogyan indul 2021 az ingatlanpiacon, visszatérnek-e a vevők és eladók, élénkülés várható vagy folytatódik a...

Tizedannyi energiát fogyaszt az 5G-s mobilhálózat

A világjárvány során a hálózatok minden korábbinál kritikusabb feladatot láttak el a társadalom és a gazdaság működésében. A következő években pedig abban játszhatnak kulcsszerepet,...

Ezek lesznek a legfontosabb technológiai trendek 2021-ben

A koronavírus-járvány egyértelműen felgyorsította a digitalizációs folyamatokat, és a technológia teljes mértékben átalakította a vállalatok működését. A cégeknek pár hét alatt kellett levezényelniük azokat...

Egyre több élelmiszert rendelünk házhoz

Volt, aki napi kétszer rendelte házhoz kedvenc ételeit, de olyan netpincérező is akadt, aki a bevásárlását is szinte csak online intézte a tavalyi évben....

Nem tudnak eleget a gyerekek ahhoz, hogy felismerjék a netes fenyegetést

Az 1-3. osztályos gyerekek szüleinek 70 százaléka gondolja azt, hogy a gyereke nem igazán felkészült az online fenyegetések felismerésére – derül ki a Sophos...

Nagy ütést kapott a használtautó-piac

A használtautó-kereskedők várakozása szerint a hazai használtautó-piac mérsékelt, 2-3 százalékos ütemben bővülhet, ami mintegy 800 ezer gazdát cserélő személyautót jelent – derül ki a...

Sokat fizethetnek a szabálytalanul drónozók

Egyre gyakrabban hallhatjuk az ismerős „zümmögést” a fejünk felett: ma már nem készül igényes esküvői videó vagy céges imázsfilm drónfelvételek nélkül, de a modern...

Készülhet az e-kereskedelem a legújabb generációra

Az e-kereskedelem már most is meghatározó része az átlagember életének és jelentős részét teszi ki a világgazdaságnak: a Statista adatai alapján csak az e-kiskereskedelem...

A sportolás a siker titka a női vezetők szerint

Magyarországon tízből kilenc (89%) női vezető szerint a sportolás hozzájárul ahhoz, hogy sikeres vezetővé váljon – mutat rá a Testnevelési Egyetem, az Egyenlítő Alapítvány...

Beindult a farsang a Vaterán

Január óta jól fogynak a jelmezek a Vaterán, február első hét napjában ezernél is többet adtak belőlük. Az idén eladott maskarák háromnegyede teljesen új,...

A söriparnak is odacsapott a járvány

Tavaly az öt legnagyobb hazai sörgyártó (Borsodi, Dreher, Heineken, Carlsberg és Pécsi) teljes forgalma 7,5 százalékkal, 6,177 millió hektoliterre mérséklődött, a belföldi értékesítés pedig...

Újra csökkent a fogyasztók bizalma

Februárban kissé romlott a fogyasztói bizalom – derül ki a GKI adataiból. A GKI fogyasztói bizalmi index februárban, a januári 5,5 pontos emelkedést követően, annál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....