Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
A játékpiacon is hódít a környezettudatosság
A világ vezető játékgyártóit és -forgalmazóit felvonultató Spielwarenmesse nemzetközi játékkiállításon kiderült: a környezettudatosság egyre inkább megjelenik a játékiparban is, megelevenednek és fizikai játékformát kapnak...
Megéri családi házat venni
Több mint a felét adták a családi házak a használtlakás-eladásoknak az előző év első 9 hónapjában, a forgalom pedig egyedül a községekben, szintén a...
Kiderült: pizzarajongók vagyunk
Az étlapokon szereplő pizzák közül a legnépszerűbb jelenleg a Hawaii pizza, de a rendelési adatok alapján a legtöbben saját magunk szeretjük összeválogatni a feltéteket...
Jönnek a zöld befektetések
2020-ban is folytatódhat a monetáris lazítás politikája, amely továbbra is gazdasági növekedést, a részvénypiacokon pedig pozitív reálhozamot eredményezhet – vélik a CIB Alapkezelő szakértői....
Csökken a nagyvállalatok lendülete
Visszafogott kilátásokkal indulnak neki az idei évnek a hazai nagyvállalatok. A K&H nagyvállalati növekedési index tovább csökkent, így jelenleg 4 ponton áll. A szolid...
Kezd magához térni az ingatlanpiac
Az árak nem nőnek, de 2020 januárjában újra magára talált a korábban elbizonytalanodó lakáspiac, az előző hónaphoz képest közel 70 százalékkal nőttek a tényleges...
Taroltak a gyártói márkák
Hasít a hazai kisker: 17000 üzleti egységben közel 2500 milliárd forintot költöttek a magyarok 2019-ben, ami 7 százalékkal haladja meg a 2018-as összesített éves...
GDPR: egyre több a bírság
Meghaladta a 140 millió forintot a Magyarországon működő cégekre kiszabott GDPR bírságok együttes összege. Leggyakrabban a személyes adatok kezelésére vonatkozó elvet sértik meg a...
Több hitel, kevesebb tranzakció az ingatlanpiacon
2020 januárjában, országosan 9 917 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 74,5 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House Tranzakciószám...
Pár másodpercenként támadnak a kiberbűnözők
A bűnözők a legtöbb esetben jelszavainkat és bizalmas adatainkat szeretnék megszerezni, hogy pénzért továbbadják azokat. A toplista élén viszont egy merevlemezeket titkosító zsarolóvírus áll...
Felforgatja a biztosítási piacot a digitalizáció
2025-ben három típusú működési modell fogja uralni a biztosítási piacot – derül ki a Deloitte tanulmányából. A digitális platformok könnyítik az egyénre szabott biztosításokat
2025-ben...
Így állunk az uniós digitális szabályozással
Az európaiak több mint kétharmada (68%-a) úgy gondolja, hogy az európai uniós szabályozás pozitív hatással van országuk digitális fejlődésére – derül ki a Vodafone...
Így terjed a koronavírus a neten
Az elmúlt napok (hetek) meghatározó fejleménye a kínai Wuhan tartományból induló új vírus megjelenése volt. Ahogy napról napra újabb és újabb információk látnak napvilágot,...
Tovább nőhet a használtautó-piac
A használtautó-kereskedők a hazai használtautó-piac további 2-3 százalékos bővülésére, vagyis átlagosan mintegy 835 ezer gazdát cserélő személyautóra számítanak – derül ki a JóAutók.hu felméréséből....
Tovább bővült a hazai autópiac
Az előzetes adatok alapján 2019-ben jelentősen felpörgött a gépjármű-értékesítés az AutoWallis-nál: 21,1 százalékkal, 6008 darabra bővült az eladott gépjárművek összesített száma. Ebből a belföldön...
Felpöröghet a vállalati flottapiac
Mintegy 16 százalékkal emelkedtek az új gépjármű értékesítések a tavalyi évben, és növekvő tendencia határozhatja meg a vállalati flottapiac idei alakulását is. Az új...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megugrottak a Honor Magic7 Pro európai eladásai
A Honor legújabb csúcskategóriás készülékének, a Honor Magic7 Pro-nak friss európai bevezetését követően az európai eladások ugrásszerűen nőttek: a tavalyi Honor Magic6 Pro-hoz képest az első 48 órában 76 százalékkal több készüléket adtak el...
Ezért is érdemes Samsung tévét venni
A Samsung Neo QLED és Lifestyle tévéit „EyeCare Circadian” („A cirkadián ritmushoz igazodó szemkímélő”) tanúsítvánnyal ismerte el Németország élvonalbeli elektrotechnikai tanúsító vállalata, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE). Ez az eredmény jól mutatja a Samsung...
Jelentős változás jöhet az internetezésben
Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és...
Helyszíni Super Bowl közvetítés, rengeteg száguldás és foci lesz a Network4-nél
Médiatörténelmi Super Bowl adás, 2029-ig meghosszabbított szerződés az NFL-lel, 18-féle autó-motorsport sorozat idén és persze rengeteg labdarúgás – ezeket a bejelentéseket tette a Network4 Media Group, amely ma a partnereivel együtt a negyedik legnagyobb...
Gordon Ramsay-vel erősít a Flora
Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama margarinokat is gyártó és forgalmazó Flora Food Group. A közös munka keretében világhírű séf azt mutatja meg, hogy sosincs késő kipróbálni valami újat az...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...