- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Instára mennek a kkv-k

Még mindig a Facebook a legnépszerűbb marketingeszköz a kkv-k körében, ám egyre többen döntenek az Instagram mellett a hatékonysága miatt. Hiába van bénítóan sok...

Újabb területen hozhat nehézségeket a Brexit

Függetlenül attól, hogy végül milyen forgatókönyv valósul meg, a Brexit jelentős hatást fog gyakorolni a logisztika és szállítmányozás területére egész Európában. A szabadkereskedelmi megállapodás...

Behúzták a féket az ingatlanpiacon

Csökkenő kereslet és csökkenő tranzakciószámok hűtötték a kedélyeket a novemberi lakóingatlanpiacon. A két erősebb őszi hónap után hamarabb indult meg a szokásos év végi...

Cudar időkre készülnek a cégek

Újabb gazdasági visszaesés közeleg, hazánkba azonban várhatóan lassabban és kevésbé markánsan gyűrűzhet be a recesszió, mint tíz évvel ezelőtt. Nem mindegy, hogyan reagálnak majd...

87 milliónyi bírság a GDPR miatt

Idén 87 millió forint bírságot szabott ki az adatvédelmi hatóság az uniós adatvédelmi irányelvek (GDPR) megsértése miatt. A bírság összege uniós szinten nem harmonizált, azokat...

Nem bízunk az e-egészségügyben

A betegek többsége a hagyományos orvosi megoldásokat részesíti előnyben a digitális egészségügyi technológiákkal szemben – derül ki a Baker McKenzie friss felméréséből. Az e-egészségügy...

Előre tudható, melyik film lesz kasszasiker

A közösségi médiás jelenlét és diskurzus elemzésével (netnográfia) egy-egy mozifilm anyagi sikere előre jelezhető. A hazai filmgyártás sok tekintetben megújult a Vajna érában, eltagadhatatlanok a...

Ezért is fontos az év végi bónusz

Számos vállalat ismerte fel, hogy a jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben csak az a cég tud hosszabb távon is versenyben maradni, üzleti sikereket elérni, amely aktívan...

Karácsony után beindul a kajarendelés

Az ünnepek alatt a háztartások nagy részében inkább otthon főznek, de a két ünnep között egyre többet rendelünk ételt – derül ki a Falatozz.hu...

Jövőre felpöröghet a digitalizáció

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az...

Egyre több szakember menne külföldre

A szakemberek kicsit több mint fele szerint még mindig érdemesebb külföldön munkát vállalni, mint itthon, de már közel ennyien gondolják azt is, hogy a...

Már nem az álláshirdetés a legcélravezetőbb

Általánosságban minden az online felületek és a teljes digitalizáció felé tart – ez viszont sokszor problémát jelenthet a munkaerőpiacon, főleg a tehetségek felkutatásában. A...

Jobban fizetnek a hazai cégek

A tavalyi hasonló időszakhoz képest a fizetési késedelem és az átlagos fizetési határidő sem változott a magyarországi cégeket tekintve. Jó hír, hogy a vállalkozások...

Újítaniuk kell a vendéglátósoknak is

Az Y generációhoz tartozó fiatalok 73 százaléka többet költene fenntartható megoldásokra a higiénia terén is. A vendéglátó és szállodaipari szolgáltatók versenyképessége a fenntartható, „zöld”...

Biztosak a dolgukban a kezdő mérnökök

A megkérdezettek 63%-a már kisgyermekkorában eldöntötte, hogy mérnök szeretne lenni, derül ki a CLAAS Hungária Kft. által készített felmérésből. Minden ötödik kitöltő azt várta...

Több millió magyar jön haza

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a családjával...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 600 millió forintos filmes támogatásról döntöttek

A Szerdai gyerek és a Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre című alkotásokat jegyző Horvát Lili Jegyzeteim a Marsról címmel európai koprodukcióban készülő mozifilmjének gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A romantikus sci-fi alkotást a tervek...

Rengeteg kölcsönt vettek fel a magyarok

Megjelent a Magyar Nemzeti Bank (MNB) statisztikája, ami a decemberi hitelkihelyezéseket összesíti. Így már pontosan ismert mennyi kölcsönt nyújtottak a bankok a tavalyi évben. Brutális rekordok dőltek meg, rengeteg kölcsönt vettek fel a magyarok...

Megint drágul a bankolás

Már két bank is bejelentette, hogy tavasszal megemeli a lakossági számlavezetéssel kapcsolatos díjait a tavalyi infláció mértékével azt követően, hogy az idei év elején egymást érték a bejelentések a pénzügyi tranzakciós illeték másfélszeres emelkedésének...

Nagyot nőtt a GymBeam

A GymBeam, Európa leggyorsabban növekvő fitnesz e-kereskedelmi szereplője 2024-ben figyelemre méltó pénzügyi eredményt ért el, megerősítve pozícióját az egészség- és fitnesz iparban. A 200 millió eurót meghaladó bevétellel, - amely 29%-os növekedést jelent az...

Listázták a legígéretesebb magyar startupokat

Európa vezető startup szaksajtója, az Eu-startups.com összegyűjtötte azokat a magyar startupokat, melyeket 2020 után alapítottak, és 2025-ben a technológia, valamint az innováció éllovasai lesznek.Európa innovációs térképén a kiberbiztonsággal, mesterséges intelligenciával és az adatelemzéssel foglalkozó...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...