- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Online-ra váltanak a kiskereskedők

A kiskereskedelmi bérlők 98 százaléka a járványhelyzet alatt egyeztetést kezdeményezett az üzlethelyiségek bérbeadóival, akikkel Magyarországon nagymértékben sikerült bérlőcentrikus megoldásban megállapodniuk - derült ki a...

Kevesebb home office-ra vágynak a munkavállalók

A koronavírus új helyzet elé állította a vállalatokat. Többek között feladta a leckét a cégvezetőknek: hogyan lehet emberileg élhető, a munka szempontjából produktív környezetet...

Az online tartalomfogyasztást is megváltoztatta a járvány

A koronavírus-járvány megjelenése gazdasági válságot és a marketing –, valamint a reklám költségek visszaesését és elmaradását eredményezte az egész világon. Nincs olyan iparág, ahol...

Új korszak kezdődhet az ingatlanpiacon

A külföldi turisták tömeges megjelenése és a rövid távú lakáskiadás felfutása erőteljesen felpörgette a VII. kerület ingatlanpiacát az elmúlt években. Az OTP Lakóingatlan Értéktérkép...

Képzésekkel készülhetnek a vállalatok a második hullámra

Habár a magyar döntéshozók elkötelezettek a digitális transzformáció iránt, erre vonatkozó stratégiával csupán a vállalatok harmada rendelkezik, a fejlesztéseket leginkább akadályozó tényezők között pedig...

Kevesebb bevételre számítanak a nagyvállalatok

Visszaesett a hazai nagyvállalatok árbevétel-és profitvárakozása a következő egy évre vonatkozóan, ugyanis a cégek átlagosan 0,4 százalékos árbevétel- és 2,6 százalékos profitcsökkenést várnak –...

Átírta a koronavírus az IT biztonsági stratégiákat

A Covid-19 világjárvány sok szempontból újradefiniálta célkitűzéseinket és stratégiáinkat személyes és üzleti szinten egyaránt. Ez alól nem kivétel a kiberbiztonság sem: felül kell vizsgálni...

Idén is sokba kerül az iskolakezdés

Egy általánosiskolás-korú gyermek beiskolázása minimum 15-20 ezer forintba kerül, az utolsó igazi roham a tanszerekért augusztus utolsó hetében érkezik. Ha a gyermeknek új iskolatáska...

Lakásfelújítási lázat hozott a járvány

A koronavírus-járvány minden szektorra másképp hat, a lakberendezési piac bizonyos szegmenseire eddig pozitívan hatott – derül ki a Wallplex Magyarország legfrissebb felméréséből. A kutatás...

Ételrendelésnél is számít a környezetvédelem

A Falatozz.hu országos ételrendelő portál Falatozz Zölden! Programjának keretében felmérést készített arról, hogy a zöld szemlélet hogyan jelenik meg a fogyasztói szokásokban az online...

Pesszimistábbak lettünk a járvány miatt

A GKI konjunktúraindex dinamikus emelkedése az áprilisi mélypont után megtorpant augusztusban, a járvány okozta áprilisi zuhanásnak a felét dolgozták le a gazdasági szereplők az...

Kevesen fizetnének az online hírekért

A budapestiek több, mint 80 százalékát érdekelné egy olyan hírportál, amit az index.hu elmúlt hetekben felmondott munkatársai készítenének, ugyanakkor kevesebb, mint 50 százalékuk lenne...

Egyre népszerűbb az e-számla

A magyarok havonta átlagosan öt számlát fizetnek be, 55 százalékuk továbbra is papíralapon, miközben a válaszadók 49 százalékának fontos a gyorsaság, 28 százalékuk pedig...

Erre még sokat kell még költeniük a hazai cégeknek

Az utóbbi években a magyar piacon is egyre nagyobb ütemben terjedt a távmunka, ám a koronavírus-járvány szinte egyik napról a másikra majdnem mindenki számára...

Lefékezhetik az önvezető autók fejlesztését

Eltérően ítélik meg a mesterséges intelligencia (MI) használatának veszélyeit a törvényhozók és vállalatok – derül ki az EY több mint 280 globális szervezet és...

Nagyot változott az online kereskedelem

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Mára vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...

Élénkül a kereslet az építőiparban

A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...

Autóvásárlás – akár 800 ezret is spórolhatunk

A 3-5 millió forintos ársávban továbbra is a Škoda Octavia, valamint a Volkswagen Golf és Passat uralják az érdeklődést a magyar használtautó-piacon - derül ki a Használtautó.hu legfrissebb, októberi toplistájából. A money.hu számításai szerint...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...