- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Nagyot változott a munkaerőpiac

Átlagosan 40 százalékkal többen jelentkeztek a Profession.hu-n meghirdetett pozíciókra idén a harmadik negyedévben, mint egy évvel korábban. Az állásportál összesítése szerint a legnagyobb érdeklődés...

Felpörgött a digitális gazdaság a Covid-19 járvány alatt

Majdnem kétszer olyan gyorsan nőtt Kelet-Közép-Európában a digitális gazdaság a pandémia első öt hónapjában, mint az elmúlt két évben – derül ki a McKinsey...

Ismét csúcson az e-kereskedelem

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java...

Többet költünk az egészségünkre

A tavaszinál kisebb, de még mindig látványos hatással van a fogyasztásra a koronavírus-járvány második hulláma. Többet költünk magánegészségügyre és a gyógyszertárakban is az éves...

Egyre népszerűbbek a podcastok

Bár a hazai podcast piac még mindig kicsi, ám a tavalyi évhez képest egyre emelkedik a magyarországi felhasználók, azon belül is a hölgyek aránya...

Ragaszkodunk a városi élethez

Az alapvető higiénés szabályokat betartva a vírushelyzet ellenére nem vágyunk vidékre, mivel városban is élhetünk biztonságban, ahol ráadásul élvezhetjük annak előnyét is, hogy könnyebben...

Biztonsági korlátozás nélkül netezik a gyerekek többsége

A koronavírus járvány hatását mutatja, hogy a gyerekek 85 százaléka már iskolai feladatok, tanulás kapcsán használja az internetet, de a többség még mindig elsősorban...

Több millió kiberbiztonsági állás vár betöltésre

A COVID-19-járvány hatására a cégvezetők 96 százaléka módosította kiberbiztonsági stratégiáját, 40 százalékuk pedig a digitalizáció vállalatukon belüli gyorsulásáról számolt be – derül ki a...

Így lehet sikeres az álláskeresés

Bár az utóbbi időben munkát találni különösen stresszes folyamat, jó hír, hogy a sikeres munkakeresés receptje tanulható, és csak pár alapvető készséget kell hozzá...

Ritkán adományoznak a magyarok

A szomorú tény ellenére, hogy a magyar lakosság több mint 90 százaléka gondolja úgy, hogy nem kell rendszeresen adományoznia, mégis van egy nyitottság bennük,...

Ezek a COVID-biztos szakmák

A programozók és a számviteli tudással rendelkező szakemberek iránt jelentős volt a kereslet a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt hónap során – mutat rá...

A magyarok a legstresszesebbek Európában

A magyar emberek kétharmada vallja magát stresszesnek, a megkérdezettek fele az elmúlt hónapokban jóval többet aggódik – derült ki az Ipsos és a Huawei...

Kiderült mi motiválja a hazai IT fejlesztőket

A tavalyi évhez képest eddig 57 százalékkal több nyitott techpozíciót kínáltak a cégek 2020-ban, de vajon merre tartanak a magyar fejlesztők az új évtizedben?...

Drágultak a panelek

A harmadik negyedéves árindexek továbbra is az érett piaci szakasz képét támasztják alá – derül ki a Duna House adataiból. Az országos lakásárindex enyhébb...

Tippek a sikeres online interjúhoz

A távoli munkavégzéssel jelentősen megváltozott az állásinterjúk és a munkamegbeszélések forgatókönyve. Egy olyan környezetben kell bizonyítaniuk a munkavállóknak, ahol az egyéni karakter mellett a...

Kevésbé optimisták a cégvezetők

2020 elején még minden második, nyár végére viszont már csak minden harmadik cégvezető bízott 2,5 százalékot meghaladó mértékű éves növekedésben a következő 3 évre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....