- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Egyre kevésbé tartunk a mesterséges intelligenciától

A Kaspersky megbízásából készült Magyarországon végzett, a mesterséges intelligencia (AI) hatásait vizsgáló kutatás azt mutatta, hogy a magyarok között egyre kevésbé jellemző (39%) a...

Már sosem vásárolunk úgy, mint a járvány előtt

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából....

Magukhoz tértek a nagyvállalatok

A Global Top 100 rangsorban szereplő vállalatok piaci tőkeértéke 2020 júniusában mindössze 1 százalékkal (335 milliárd dollárral) maradt el a 2019. decemberi érték mögött....

Erre futja ma 20 millióból az ingatlanpiacon

A főváros és a vidéki települések ingatlanárai között továbbra is jelentős különbségek vannak, hiszen míg a budapesti átlagárat nézve egy 32 négyzetméteres lakást lehet...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a kkv-k

A kis- és középvállalkozások mintegy negyede függesztette fel működését 2020 januárja és májusa között a Covid-19 járvány hatásai miatt a Facebook, a Világbank és...

Így védhetőek meg távolról is a bizalmas adatok

2020 első félévében munkavállalók millióit kényszerítette a világjárvány arra, hogy villámgyorsan áttérjenek az otthoni munkavégzésre. A Lenovo által készített, „Technológia és a munka fejlődő...

Fontos szerep jut a mobilszolgáltatóknak a jövő logisztikájában

A fogyasztók és vállalati ügyfelek részéről is egyre jelentősebb igény mutatkozik a gyors szállítási szolgáltatások iránt, ami számos technológiai és logisztikai kihívás elé állítja...

Így változnak a fogyasztási trendek

A tömegfogyasztást egy egészség- és környezettudatosságot előtérbe állító posztmodern forma váltja fel, amelynek kulcsszereplője az aktivista fogyasztó – ez az egyik legfontosabb megállapítása a...

Autóval indul nyaralásra a magyarok többsége

Idén a koronavírus-járvány alaposan átalakította a nyaralásokat is, az Allianz Hungária felmérése szerint a válaszadók 43 százalékának kellett lemondania az utazását a járvány miatt....

Optimistábbak a hazai cégvezetők

Míg áprilisban százból csupán négy cég vezetője várt javulást a következő fél évben, addig most már minden második vállalat optimistán tekint a jövőbe. Jelenleg...

Ennyit költünk játékokra a nyáron

Átlagosan 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékra az idei nyáron, legtöbben a vízipisztolyokat, a kerti medencéket és a homokozó készleteket keresik – derült...

Hatalmasat nőtt az e-kereskedelmi piac

Az idei második negyedévben közel bruttó 188 milliárd forintot költöttek a magyarok online vásárlásra, ez 34 százalékos bővülést jelent 2019 hasonló időszakához képest –...

Változások jönnek a fővárosi újlakás-piacon

Legkésőbb szeptemberben megjelenhet az elhagyott ipari területek felszámolását segítő, az azonnali rozsdaövezeti akcióterületeket kijelölő kormányrendelet, amitől a beruházók az újlakás-piac élénkülését, a vevők pedig...

Változásokat hozhat a járvány a vállalati kommunikációban

A kommunikáció nem csak a járvány alatt kiemelkedően fontos, de a járvány lecsengése után is kulcsfontosságú marad. Ben Petter, a Grayling 11 közép-kelet-európai irodáját...

Kiderült, kik tesznek legtöbbet a környezetvédelemért

Kettősség jellemzi a mai harmincasokat: ez az első olyan generáció, akik már az óvodában találkoztak a környezetvédelemmel, ugyanakkor szüleiktől nem kaptak kész mintákat arra,...

Így lehet kevesebb műanyaghulladék

A Műanyagmentes Július (Plastic Free July) egy olyan nemzetközi kihívás, amely az egyszerhasználatos műanyagok csökkentését tűzte ki célul, hogy felhívja az emberek figyelmét a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Mára vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...

Élénkül a kereslet az építőiparban

A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...

Autóvásárlás – akár 800 ezret is spórolhatunk

A 3-5 millió forintos ársávban továbbra is a Škoda Octavia, valamint a Volkswagen Golf és Passat uralják az érdeklődést a magyar használtautó-piacon - derül ki a Használtautó.hu legfrissebb, októberi toplistájából. A money.hu számításai szerint...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...