Hogyan készül egy 300+ fős ügyfélszolgálati csapat a járvány következő hullámára, mi volt az első hullám sikeres túlélésének a kulcsa, és milyen tapasztalatok épültek...
A kormány április 16-án jelentette be, hogy 2021 januárjától minden online kasszát használó kereskedő köteles lesz elektronikus fizetési módot biztosítani vásárlóinak, ám a tapasztalatok...
Kreativitás, gyorsaság és egyszerűség – hangsúlyozzák a TikTokon népszerű influenszerek az alkalmazás kapcsán, mely egyre nagyobb szeletet hasít magának a globális piacon. Hamarosan az...
A koronavírus előtti időkben tömegközlekedéssel, mostanság viszont autóval indul útnak a többség - derül ki az Allianz Hungária Zrt. legújabb hazai kutatásából. A felmérés...
Bár a járvány kitörése után az eladások drasztikusan csökkentek, a magyar fogyasztók lassan visszatérnek a pandémia előtti vásárlási szokásaikhoz – derül ki a GLAMI...
A külföldiek mellett a hazai egyetemisták is megrohamozzák tanévkezdéskor az új építésű albérleteket – mutat rá Magyarország vezető lakásfejlesztője, a Cordia elemzése. A több...
Amíg az elmúlt években a nyarak uborkaszezonnak számítottak az álláskeresők körében, addig idén kimondottan aktív maradt a fehérgalléros munkakeresés a karantén feloldását követően is....
A befektetési célú vásárlások háttérbe szorulásával folyamatosan növekszik az első otthonukat keresők aránya az ingatlanpiacon. Bár a vevők alkupozíciója egyre erősödik, nem árt, ha...
Az idén 26 százalékkal nő a csődök száma a globális gazdaságban, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító elemzésében. A tanulmány szerint 2020 első...
A TikTok három évvel ezelőtt robbant be a köztudatba, azóta pedig töretlen népszerűségnek örvend, hiszen mára a második legnépszerűbb social média platformmá nőtte ki...
Jóval többen nyaraltak idén nyáron inkább itthon, a kiemelt hazai turisztikai régiók belföldi vendégforgalma jelentősen nőtt tavalyhoz képest, míg például Horvátországba fele-, Olaszországba negyedannyi...
Idén a szórakoztató- és médiaipar bevétele globális szinten a múlt évhez képest 5,6 százalékkal csökken, vagyis több mint 120 milliárd dollárnyi bevétel tűnik el...
Idén augusztusban a DataHouse adatai szerint 9 725 import személyautó került hazai forgalomba Magyarországon, ami az előző hónaphoz képest 20,3 százalékos, tavaly augusztushoz képest...
A világ kisvállalkozásainak 67 százaléka, a fogyasztók 78 százaléka változtatott szokásain a COVID-19 miatt. A Visa globális Back to Business tanulmánya szerint a kisvállalkozások...
A globális krízis hatására kialakult gazdasági lassulás világszerte kockázatot jelent a vállalatok etikus működésére – derül ki az EY közel 3600 cégvezető és beosztott...
2020 augusztusában, országosan 11 923 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 77 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House havi...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...