- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Autóval indul nyaralásra a magyarok többsége

Idén a koronavírus-járvány alaposan átalakította a nyaralásokat is, az Allianz Hungária felmérése szerint a válaszadók 43 százalékának kellett lemondania az utazását a járvány miatt....

Optimistábbak a hazai cégvezetők

Míg áprilisban százból csupán négy cég vezetője várt javulást a következő fél évben, addig most már minden második vállalat optimistán tekint a jövőbe. Jelenleg...

Ennyit költünk játékokra a nyáron

Átlagosan 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékra az idei nyáron, legtöbben a vízipisztolyokat, a kerti medencéket és a homokozó készleteket keresik – derült...

Hatalmasat nőtt az e-kereskedelmi piac

Az idei második negyedévben közel bruttó 188 milliárd forintot költöttek a magyarok online vásárlásra, ez 34 százalékos bővülést jelent 2019 hasonló időszakához képest –...

Változások jönnek a fővárosi újlakás-piacon

Legkésőbb szeptemberben megjelenhet az elhagyott ipari területek felszámolását segítő, az azonnali rozsdaövezeti akcióterületeket kijelölő kormányrendelet, amitől a beruházók az újlakás-piac élénkülését, a vevők pedig...

Változásokat hozhat a járvány a vállalati kommunikációban

A kommunikáció nem csak a járvány alatt kiemelkedően fontos, de a járvány lecsengése után is kulcsfontosságú marad. Ben Petter, a Grayling 11 közép-kelet-európai irodáját...

Kiderült, kik tesznek legtöbbet a környezetvédelemért

Kettősség jellemzi a mai harmincasokat: ez az első olyan generáció, akik már az óvodában találkoztak a környezetvédelemmel, ugyanakkor szüleiktől nem kaptak kész mintákat arra,...

Így lehet kevesebb műanyaghulladék

A Műanyagmentes Július (Plastic Free July) egy olyan nemzetközi kihívás, amely az egyszerhasználatos műanyagok csökkentését tűzte ki célul, hogy felhívja az emberek figyelmét a...

Felpörgette az innovációt a járvány

Az innováció növekedését hozta a karanténhelyzet a szervezeteknél – derül ki a Human Telex Consulting kutatásából. Nagyon beindult a digitalizáció, a vezetők elkötelezettek az...

Korai még temetni a lineáris tévézést

A lineáris tévézés volt a legmeghatározóbb videós tartalomfogyasztási forma a múlt évben az Egyesült Államokban – derül ki az Omdia elemzéséből. A digitális platformok...

Szigorításokat hozhat a járvány a munkahelyeken

A koronavírus miatti leállások következményeként mind márciusban, mind áprilisban a szokásos napok dupláját töltötték szabadságon a fizikai dolgozók – derül ki a Trenkwalder kimutatásából....

Többet spórolnánk a járvány miatt

A legnagyobb félelmünk a koronavírus kapcsán, hogy egy családtagunk megfertőződik – derül ki a CIB Bank kutatásából. A mintegy 4500 válaszadó közel fele jelölte...

Felpörgött az ingatlanpiac

A koronavírus-járvány miatt feltorlódott a kereslet az ingatlanpiacon, de júniusban egy meredek emelkedés látszik a grafikonon, az adásvételek száma elérte a tavalyi szintet. Gadanecz...

Ellenállónak bizonyult a hazai autópiac

2020 első félévében 25,3 százalékkal kevesebb új autót adtak el Magyarországon, mint az előző év hasonló időszakában. Ez az adat a kelet-közép-európai régióban a...

Nem vették a tévéket

Az első negyedévben látványosan visszaesett a televízió készülékek iránti kereslet, ugyanakkor az olcsó streaming eszközök esetében látványos bővülés volt – derül ki az ABI...

Rekordmagas lehet az arany árfolyama

1870 USA dollár felett jár az arany unciánkénti árfolyama. A nemesfém az év első felében a világ legnagyobb értéknövekedését produkáló befektetési eszköze volt, árfolyama...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....