- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Hasít a hazai kiskereskedelem

A Brexit okozta bizonytalanság kontinensszerte éreztette hatását a kiskereskedelemben is, ennek dacára Európában 3,4 százalékkal bővült a kiskereskedelem forgalma 2019 második negyedévében az előző...

Kikapcsolnának a magyarok

A magyarok 82 százaléka szerint legalább napi egyórás énidőre, azaz saját magunkra fordított időre van szükségünk – derül ki a hévízi NaturMed Hotel Carbona...

Saját vállalkozást indítanának az egyetemisták

Ötből négy egyetemista indítana saját vállalkozást, a legtöbben azért, hogy megvalósítsák önmagukat – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből. A kutatás szerint...

A csodás influencer-lét és ami mögötte van

A magyar fiatalok csaknem fele influencer akar lenni, derült ki egy nemrégen készült felmérésből. Nem csoda, hiszen a közösségi médiában úgy látszik, hogy ez...

Így hashtagelnek a hazai márkák

A hazai márkák a nagyobb figyelem felkeltése érdekében tudatosan élnek a hashtagek által kínált lehetőségekkel – derült ki a Magyar Insta Brandlista adataiból. Az...

Az e-sportban hozna változást a Kaspersky

A Kaspersky megtette az első lépést afelé, hogy az e-sportokban is biztosított legyen a fair play: a vállalat bemutatta új megoldása, a Kaspersky Anti-Cheat...

Kihívások elé állítja a vállalatokat az új Wi-Fi

Az IoT térnyerésével és az 5G bevezetésével párhuzamosan elérkezett a Wi-Fi 6 ideje is. Az új szabvány akár négyszer nagyobb teljesítményre képes a régebbi...

Így lehetnek sikeresek a családi vállalatok

A fogyasztói szokások olyan gyökeres változása, mint a kisebb kiszerelés vagy a környezettudatos csomagolás iránti egyre erősödő igény új kihívások elé állítják a csomagolóipart....

Ilyen a jó munkahely

A hazai passzív és aktív álláskeresők legnagyobb része, 49 százaléka elsősorban a csapatról szeretne informálódni, mielőtt jelentkezik egy állásra. A csapat megelőzte a juttatásokat...

Nagyot nőtt az audiotermékek globális piaca

Az idei első félévben az audioeszközök globális piaca (az észak-amerikai régió nélkül) 7,9 milliárd euró forgalmat realizált, ami a 2018. január-júniusi időszakkal összevetve 15...

A korlátlan vásárlási lehetőségek pörgetik a háztartási nagygépek piacát

Kifejezetten jó első félévet tudhat maga mögött a háztartási nagygépek piaca. A teljes piaci forgalom 2,7 százalékkal nőtt, ami alapján a teljes évre vonatkozó...

Elképesztő összeget költöttünk okostelefonokra

Az első félévben 210 milliárd eurót költöttek okostelefonra a fogyasztók világszerte. Az egész évben az ezermilliárd eurót is meghaladhatja a műszaki fogyasztási cikkekre szánt...

A játékos bankolásé a jövő

A klasszikus banki környezet a digitális technológiáknak köszönhetően dinamikus ökoszisztémává alakult, ahol az ügyfelek már nem elégednek meg a hagyományos offline ügyfélkiszolgálási folyamatokkal. Helyettük...

Kultúrára éheznek a magyarok

Évről évre nő a kulturális eseményekre járók száma Magyarországon, az EU többi tagállamához képest arányaiban hozzávetőlegesen kétszer többet költünk színházjegyre. Erre a megnövekedett igényre...

Új trendek az online kiskereskedelemben

A tavalyi év első feléhez képest 16,4 százalékos növekedési ütemet mutatva, idén nettó 207,5 milliárd forint volt az internetes kiskereskedelem féléves forgalma. Bár az...

Pozitív változások a lakásbiztosításoknál

Gyorsan nő a kiegészítő biztosítások népszerűsége: a megkötött lakásbiztosításoknak 59 százalékához igényeltek egy vagy több kiegészítő biztosítást is, ez az arány az előző években...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják

Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges intelligencia (MI) – mutat rá az EY 50 magyar compliance- és biztonsági vezetővel készített kutatása. A szakemberek szerint a korábban bevált biztonsági rutinok már...

Nagyon újított a Maserati

A Maserati új korszakot nyitott a személyre szabásban: a modenai Viale Ciro Menotti telephelyen megnyílt az Officine Fuoriserie – a Trident Házának exkluzív konfigurációs központja, ahol az ügyfelek elképzelései teljesen egyedi kivitelezésben öltenek testet....

Erős évet zárt a CIB

2024 több szempontból is a CIB Csoport történetének legsikeresebb éve volt: jelentősen bővülő megtakarításállomány és hitelportfólió, valamint bevételnövekedés; ügyfél- és növekedésközpontú stratégiai építkezés; digitalizáció; költségkontroll; rekordmagas munkatársi elégedettség. Ezzel a CIB Csoport a 2022-2025...

Különleges lett a budapesti IKEA

Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egy helyen egyesíti azokat a megoldásokat és fejlesztéseket, melyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már tesztelt és kipróbált világszerte, 2026-ra pedig a világ legnagyobb IKEA...

Sokan készülnek lakásfelújításra

A magyarok túlnyomó többsége korszerűsítené otthonát a közeljövőben, miközben a lakóingatlanok állapotával kapcsolatos elégedettség vegyes képet mutat – derül ki a Wienerberger friss országos kutatásból. Annak ellenére, hogy a válaszadók majdnem fele elégedett az...

Digital Center

Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják

Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges intelligencia (MI) – mutat rá az EY 50 magyar compliance- és biztonsági vezetővel készített kutatása. A szakemberek szerint a korábban bevált biztonsági rutinok már...

Magyar kutatók fejlesztik a jövő intelligens járműveit

Évente több millió közúti baleset történik világszerte, és ezek túlnyomó többségét – mintegy 94 százalékát – emberi hiba okozza. Vajon mi lenne, ha a járművek előre látnák a kockázatokat és gyorsabban reagálnának, mint akár...

Mesterséges intelligencia ügynökök veszik át a monoton munkát

Egyre több területen jelennek meg az úgynevezett mesterséges intelligencia (AI) ügynökök. Ezeknek a célja, hogy megkönnyítse a mindennapi munkát. Egy új platform, a Sintra AI azt ígéri, hogy segít automatizálni a hétköznapi feladatokat, így...

Megduplázódott a HR technológiák iránti kereslet

Egy év alatt megduplázódott a HR technológiák iránti kereslet nemcsak Magyarországon, hanem európai viszonylatban is. A jelenség ellentmondásosnak látszik, és könnyű mögé egyfajta elszemélytelenedést vizionálni, de a valóságban a megoldások éppen, hogy támogatják az...

Már Európában is kapható a TCL új tabletje

Európában is elérhetővé tette a TCL az MWC 2025 alatt bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tabletet. A diákok, szakemberek és kreatív felhasználók számára tervezett eszköz átalakítja a digitális interakciókat egy fejlett, papírszerű kijelzővel, amely...