- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Így készülhetnek a jövőre a vállalkozások

A fogyasztók 70 százaléka a technológiával meglévő kapcsolata erősödésére számít a következő években az Accenture felmérése szerint. A társaság most kiadott Technology Vision jelentése...

Készül a Nagy Facebook Körkép

Hamarosan megtudhatjuk, hogy mennyire vagyunk Facebook-függők. Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, és minden negyedik felhasználó vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására...

Kiderült: a Z-generáció a legmotiváltabb munkaerő

Sokan aggódnak amiatt, hogy a napjainkban munkaerőpiacra lépő fiatalok nem lesznek olyan motiváltak, mint az előző generációk tagjai. A CorporationZ Z-generációs portál vezetője, Trunk...

Lassan ébredezik az ingatlanpiac

Erős kereslettel indult 2020 ingatlanpiaca. A felfutó érdeklődés jellemző az év eleji piacra, az idei évben lakást vásárolni szándékozók elkezdik keresni leendő otthonaikat, és...

Megadóztathatják az online cégeket

A digitális üzleti modellek térhódításával párhuzamosan egyre égetőbb kérdés annak megválaszolása, hogy az egyes országoknak van-e joga különadókat kivetni az ezt alkalmazó vállalkozásokra? Tisztázni...

Már a háromévesek is mobiloznak

A három év alatti gyermekek fele, a 4-6 évesek 90 százaléka használ okoseszközöket, főként mobilt, tabletet és notebookot – derült ki a Huawei Techologies...

Félnek a magyarok a kibertérben

Közös erőfeszítést igényel a biztonságosabb és jobb internet, különösképpen Magyarországon. Hazánk sereghajtó a tekintetben, hogy a felhasználók mennyire értékelik biztonságosnak a kiberteret – derül...

Most a TikTok, jövőre jön más

IMDB Parents Guide, Youtube szülői felügyelet, TikTok ellenőrzése a Common Sense Medián – mond ez bármit is Önnek, szülőként? Bár sokan szívesen elvágnák gyereküket...

Középpontban az ügyfélélmény

A jelek szerint egyre komolyabban veszik a vállalkozások az ügyfélélmény javítását, a Gartner friss felmérése szerint ugyanis a nagyobb szervezetek mintegy 90 százalékánál már...

Egyre több az elektromos autó Európában

Európa-szerte átlagosan 60 százalékkal növekedett az újonnan forgalomba helyezett elektromos járművek száma az elmúlt egy évben, amely főként a töltési infrastruktúra fejlődésének és az...

Ezek legfontosabb technológiai trendek

Brutális ugrás számítási és adatátviteli kapacitásban, nagyobb szerep a felhőknek és az ügyfélélménynek – többek között ezeket látják a 20-as évek legfontosabb trendjeinek az...

Így változik a cafeteria

Bár lényeges változások a 2020. évre vonatkozóan eddig nem történtek a cafeteriában szokásos juttatásokkal összefüggő adójogszabályok tekintetében, kisebb-nagyobb eltérések az elmúlt évhez képest megfigyelhetőek...

Robbanás a hazai zöldautó-piacon

Már egyetlen hónap után látszik a 2020-tól életbe lévő, a korábbinál jóval szigorúbb európai emissziós határértékek eredménye a magyarországi újautópiac összetételében. Rekordmagasságot, 13%-ot értek...

Itthon is menő a TikTok

Magyarországon is meghódította a tiniket a kínai közösségi applikáció - derül ki az első hazai TikTok felhasználók körében végzett kutatásból. A felmérés eredményei azt...

A játékpiacon is hódít a környezettudatosság

A világ vezető játékgyártóit és -forgalmazóit felvonultató Spielwarenmesse nemzetközi játékkiállításon kiderült: a környezettudatosság egyre inkább megjelenik a játékiparban is, megelevenednek és fizikai játékformát kapnak...

Megéri családi házat venni

Több mint a felét adták a családi házak a használtlakás-eladásoknak az előző év első 9 hónapjában, a forgalom pedig egyedül a községekben, szintén a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Támogatásokról és 5,5 milliós TV2-s büntetésről is döntött a Médiatanács

Mintegy 90 millió forint támogatást szavazott meg rádióműsorok készítésére a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület emellett több médiaszolgáltatót is szankcionált egy telekommunikációs cég reklámjának korhatár-besorolása miatt, a legnagyobb bírságot a TV2...

Ők fejtették meg, hogyan kell megszólítani a Z generációt

A Compact TV online tartalomgyártó műhelyként a Z generációval készít tartalmakat a Z generációnak. Irány Dél-Korea! című új YouTube-sorozatuk megmutatja, milyen az igazán ütős branded content. (kiemelt fotón Balla Dorka (balra) a Compact TV kreatív...

November 14-én jön az eMAG Black Friday

2025. november 14-én, kora reggel veszi kezdetét a tizenkettedik hazai eMAG Black Friday: ez az év legtöbb kedvezményét kínáló eseménye, amelyen a cég a legnagyobb értékben ajánl fel nyereményeket. Marketplace (piactér) partnereivel közösen az...

Megújult vizuális világ, kibővített lakhatási ökoszisztéma – új fejezetet nyit a Fundamenta

Megújult arculattal és logóval találkozhat az, aki felkeresi Magyarország egyik legismertebb lakás-takarékpénztárának, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-nek a weboldalát. A dizájnváltás október végén kezdődött, mely mögött nem pusztán a vizuális megújulás célja állt, hanem a pénzügyi...

Már forgatják a sikersorozat második évadát

Megkezdődött az HBO saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia nyolcrészes második évadának forgatása Alison Schapker vezető producer irányításával. A felvételek Magyarországon, Jordániában és Spanyolországban zajlanak. Az első évad négy Emmy-jelölést kapott. A Dűne: Prófécia...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...