- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Már nem divat a márkahűség

A márkahűség felett lassan eljár az idő: az európai fogyasztók harmada, a magyarok több mint egyötöde szívesen próbál ki új dolgokat, sőt aktívan keresi...

Óvatosan újítanak a hazai cégek

Ösztönösen, kis lépésekben innovál a kis és közepes vállalkozások jelentős része. A sikeresebb cégek innovációja radikálisabb és a piac igényei diktálják – derül ki...

Ezt művelik a neten a fiatalok

Az Y és Z generáció már nem is megszületett, hanem letöltötték őket a netről – ez a kép rajzolódik ki a 18-40 évesek internet-használatát,...

Nagyon beindult az online vásárlás

Közel ötödével nőtt és elérte az évi 41 milliárd forintos forgalmat a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) online kereskedelme Magyarországon – derül ki az...

Jöhetnek a repülő autók

Néhány éven belül az égi közlekedés hozhat megoldást a városi dugókra: a Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2030-ban az emberek mintegy egymilliárd repülőutat fognak...

Online bankok felé fordulhatnak az ügyfelek

Bíznak a bankjukban a magyarok, de egyre többen fordulnának kizárólag online elérhető pénzintézetekhez – mutat rá az EY 3600 fő megkérdezésével készült kelet-közép-európai régiós...

Kedvező ajánlat kell, és e-autóra váltanak a magyarok

Kedvező ajánlat esetén a magyar autóvezetők csaknem 60 százaléka elgondolkodna elektromos vagy tölthető hibrid autó vásárlásán, 9 százalékuk pedig a költségektől függetlenül is azt...

Az RTL-ben bíznak leginkább a magyarok

Megdöbbentő méreteket öltött az emberek bizalmatlansága a médiumokkal szemben, a hírfogyasztók mindössze 42 százaléka bízik bennük világszinten a Reuters Institute friss elemzése alapján, ami...

Nálunk a nőkre marad a neheze

A magyar háztartások 95 százalékában minden bizonnyal idén is megtartották a tavaszi nagytakarítást, de az ilyenkor felmerülő feladatokat valószínűleg kevéssé osztották meg a családokban...

Hatalmas bírságra számíthatnak az autógyártók

Az Európában új autót értékesítő autógyártók összesen 34 milliárd Eurónyi bírságot lennének kénytelenek befizetni, ha az Európai Unió által meghatározott 2021-es CO2-célokat ma akarnák...

Ők is veszélyben vannak a neten

Az idősebb generáció megfelelő technikai felkészültség hiányában egyre kiszolgáltatottabb, sokan leginkább családtagjaiktól kérnek segítséget – derül ki a Kaspersky új, Magyarországon végzett kutatásából. A...

Mobilos fordulat a médiafogyasztásban

Az idén egy átlagos felhasználó 33 napot tölt majd mobilos böngészéssel – derül ki a Zenith friss, a médiafogyasztási szokásokat vizsgáló elemzéséből. A televízió...

Majdnem minden második munkavállaló elégedetlen a munkahelyével

Frusztráltak, elégedetlenek, túlterheltek, de a stresszkezelésben nem jeleskednek a hazai munkavállalók, ami egyenes út lehet az úgynevezett munkahelyi kiégés felé, derül ki a Workania...

A média és a divat tarol a hazai Instagram követők között

Média- és divatmárkák gyűjtötték a legtöbb hazai követőt az Instagramon – derült ki a Magyar Insta Brandlista iparági összesítéséből. A Top100-as rangsor brandjeinek 29%-a...

Nyitottak a magyarok a banki innovációkra

Hét ember közül hat havonta legalább egyszer használ digitális banki megoldásokat, 38 százalékuk pedig heti vagy napi rendszerességgel – derül ki a Mastercard megbízásából...

Már a reggelinél is csak a mobil a társunk

Bár szinte mindenki szerint fontos, hogy együtt reggelizzen a család, illetve a közös reggeli jó alkalom a minőségi együtt töltött időre, a hétköznapokban a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fiatalok közösségi programjait támogatja a Tesco

Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója, amely elsősorban a gyermekekre, illetve 25 év alatti fiatal felnőttekre fókuszáló helyi projektek számára nyújt 57 millió forintos támogatást. A „Start a jövőért” tavaly...

Díjat nyert az OTP

Az OTP Bank többéves, stratégiailag felépített digitális HR-transzformációja új mérföldkőhöz érkezett: a vállalatcsoport egyre kiterjedtebben és tudatosabban alkalmazza az SAP SuccessFactors (SF) felhőalapú, integrált humánerőforrás-menedzsment rendszerét, amely már most is több mint 12 ezer...

Magyar szakember vezeti a Dentsu Lab varsói központját

A Dentsu Lab a dentsu kreatív innovációs műhelye, melynek új kelet-közép-európai központját Varsóban nyitotta meg a globális ügynökségi hálózat. A most létrejött kreatív technológiai labor munkájában a dentsu legjobb régióbeli szakemberei vesznek részt, vezetésére...

Focimaratonnal készül a hétvégére a Network4

Futballmaratont hoz a hétvége a szurkolóknak a Network4 platformjain. Három európai topligából is közvetít meccseket a médiacsoport: a Premier League-ből a Liverpool következő meccsét láthatják a szurkolók, a Bundesligából többek között a Der Klassiker...

Újabb izgalmas sorozat érkezik a Disney+-ra

Április 16-án érkezik a Disney+-ra a Quay Street Productions és a Brightstar által készített ötrészes pszichológiai thriller, „Az elrabolt lány”. A szériában teljesen felfordul Elisa, a kétgyermekes anyuka világa, és kénytelen egy óriási macska-egér...

Digital Center

Már a bankba sem kell bemenni a hitelért

A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...

Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában

A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...

Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél

A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...

Nem szabad bedőlni mindennek, amit az MI mond

Logikusnak hangzik, hogy a pénzügyi tanácsadásban érdemes hallgatni a mesterséges intelligencia javaslataira, ám aki azt hiszi, hogy ezzel minden döntés automatikusan helyes lesz, az könnyen csalódhat. Ahhoz ugyanis, hogy valaki biztonságosan eligazodjon a pénzügyek...

A gyerekek több mint felét éri inzultus online

A gyerekek több mint felét keresik fel idegenek online, és minden harmadik gyerek kapott már felszólítást arra, hogy beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global 25...