- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Taroltak az UHD tévék

A múlt évben eladott tévékészülékek közel 60 százaléka UHD felbontású volt, és bár még nagyon gyerekcipőben jár a 8K, de az ilyen típusú TV-kből...

A neten is hátrányban vannak a nők

A nők jelentős hátrányban vannak a férfiakkal szemben az internet használatát illetően világszerte – mutat rá az International Telecommunication Union friss felmérése. Európa ebből...

Döbbenetes tények a magyar nőkről

A magyar nők számottevően kevésbé optimisták a férfiaknál, borúsabban látják a munkahelyi és személyes pénzügyi kilátásaikat, és vásárlási hajlandóságuk messze elmarad a férfiakétól. Emellett...

Felpöröghet az agglomeráció ingatlanpiaca

Új megállókat, sűrűbben közlekedő vonatokat, és az agglomerációból ingázók mellett a fővárosban közlekedők kényelmét is szolgáló fejlesztést ígér a Budapesti Fejlesztési Központ nemrég bemutatott...

Nők az informatikában: a lista végén kullogunk

Az Eurostat munkaerőpiaci adatai szerint 8,5%-kal Magyarországon mélyen az EU átlag (16,5%) alatt van az információs és kommunikációs technológiai szakmákban foglalkoztatott nők aránya. Nemcsak...

Lassulásra számítanak a hazai cégvezetők

A magyarországi cégvezetők többsége a globális és a magyar gazdaság növekedésének egyértelmű lassulására számít 2020-ban – derül ki a PwC magyarországi Vezérigazgató Felméréséből. Miközben...

A nők formálják a jövőt

A 3 W elmélet szerint a 21. századot három feltörekvő erő formálja majd: az időjárás (Weather), a világháló (Web) és a nők (Women). Az...

Így változik az adóellenőrzés

Jelentős változáson megy keresztül a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), ami hosszútávon akár azt is eredményezheti, hogy a szervezet néhány éven belül valós időben,...

Az informatika nem csak a férfiaké

Magyarországon a technológiai szektorban csupán 10 százalék körüli a női munkavállalók aránya. Miért áll fenn ez a helyzet, és hogyan változhat a jövőben? Érdemes-e...

Már az autópiacon is pusztít a koronavírus

Februárban jelentősen, a naptárhatást is figyelembe véve mintegy 5 százalékkal kevesebb személyautót helyeztek forgalomba Magyarországon mind az új, mind az importált használt autók szegmensében...

A vártnál gyorsabban nőtt a digitális előfizetést választók száma

Valószínűleg már most sikerült túlszárnyalni a 2018-ban az idei év végére prognosztizált 20 millió digitális előfizetőt a hírlapokat és magazinokat kiadó médiavállalatoknál. A nagy...

Erősödik az ingatlanpiac

2020 februárjában, országosan 13117 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House havi Tranzakciószám...

Így állunk az azonnali fizetési rendszerrel

A felnőtt magyar internetezők 83 százaléka hasznosnak tartja az azonnali fizetési rendszer bevezetését. A rendszertől a hét minden napján, 0–24 órában 5 másodperc alatt...

50 milliárd dollár tűnhet el a tévés piacról

Egy évtized alatt 50 milliárd dollárral csökkenhet a tévé előfizetésből származó árbevétel az Egyesült Államokban a Digital TV Research legújabb elemzése szerint. A tanulmány...

Az első bankszámlát nyitók több mint tizede középiskolás

Az első bankszámlát nyitók 13 százaléka középiskolás, a K&H-nál például minden harmadik számlát nyitó ügyfél az ifjúsági szegmensből, a 29. életévét még be nem...

Egyre igényesebbek a hazai fogyasztók

Az elégedett vásárlóért ma már sokkal többet kell tenni, az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok nagyot nőhetnek, akár 20-30 százalékkal is emelhetik árbevételüket – derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....