- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Így változhat az ingatlanpiac

A kormányzati intézkedéseknek köszönhetően a tavalyi év fordulópontot jelentett az első lakásvásárlók számában, és újra növekvő részaránnyal vették ki részüket az ingatlanpiacon. A Duna...

Ezekre a tech trendekre érdemes figyelni

2020 talán minden eddiginél nagyobb kihívások elé állítja a magyar vállalkozásokat a digitalizáció terén, hiszen a technológia soha nem látott ütemben alakítja át a...

Bajban vannak a cégek az innovációval

Miközben a vállalatvezetők többsége megbízik jelenlegi informatikai (IT) rendszerében, sokan mégsem nem tudják elérni azt az innovációs szintet, amely ösztönözné a növekedést és növelné...

Ezek a legmenőbb sportok

A legtöbben (63%) sporttal, a külsejükkel, a magukra fordított idővel kapcsolatban tesznek újévi fogadalmakat – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital...

Adóemelésre készülnek a kkv-k

A hazai kkv-k várakozásait mutató K&H kkv bizalmi index számottevően, 8 pontot csökkent, így jelenleg 7 ponton áll. Bár az index továbbra is a...

Felpörgött a hazai autópiac

Erős évet zárt a magyar autópiac 2019-ben: több mint 10 százalékos növekedés mutatható ki még a 2018-as, intenzív forgalomhoz képest is. Az újautók eladási...

A technológia mentheti meg a kiskereskedőket

Öt év alatt közel 20 ezerrel csökkent a hazai kiskereskedelmi üzletek száma a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint. A sarki boltok megszűnésével járó...

Lemaradtak a hazai vállalatok a kommunikáció terén

Hasít az e-mail, hátul kullognak a modern, digitalizált megoldások. A magyarországi vállalatok nagy része már elindult a belső kommunikációs eszközök és a szervezeti tartalmak...

Így küzdünk a klímaváltozás ellen

A magyarok közel 60 százaléka szeretne a jelenleginél többet tenni a klímaváltozás kezelése érdekében – derül ki a Lounge Group reprezentatív kutatásából. Egyre több...

GDPR: Még mindig vannak hiányosságok

Egy friss, nemzetközi felmérés szerint a legtöbb cégnél még mindig hiányos az adatvédelem. Különösen az online térre igaz ez, hiszen az internetes portálok csupán...

Tovább bővült az irodapiac

2019 negyedik negyedévében két irodaépülettel bővült a budapesti modern irodapiaci állomány. Átadásra került a dél-budai részpiacon a Bartók Udvar 2 első fázisa (8.200 m2),...

Csúcson a használtautó-piac, az öreg autók pörögnek leginkább

Soha nem látott mennyiségű használtautó cserélt gazdát 2019-ben Magyarországon, így már a 800 ezres határt is átlépte a piac a tavalyi év során. Január...

Pesszimisták a cégvezetők

A vezérigazgatók minden korábbinál pesszimistábbak a globális gazdaságot illetően: 53%-uk a gazdasági növekedés ütemének lassulására számít 2020-ban – derül ki a PwC felméréséből. Ez...

Nemzeti sport lett az ételrendelés

Akadnak, akik már a reggeli kávét is inkább rendelik, és nem maguk készítik, az ételrendelések alapján pedig a hasábburgonya és a gyros a magyarok...

Felpörgött az álláshirdetési piac

Intenzív évet zárt tavaly az álláshirdetési és - keresési piac. A jelentkezők száma közel tizedével emelkedett az előző évhez képest, míg a cégek automatizálási...

Ezért jönnek hozzánk a brit turisták

Egyre többen érkeznek hozzánk a Nagy-Brittaniából, és egyre több időt is töltenek hazánkban. De milyen okok állnak a szigetországi turisták hazánk iránti megnövekedett érdeklődése...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Társadalmi kampányt indított a Network4

Társadalmi kampányt indított a Network4 a Vadaskert Gyermekkórházzal együttműködve, hogy ezzel is segítse az autizmus minél szélesebb körű elfogadását. A médiacég kampányának üzenete, hogy az autizmus nem betegség, hanem egy idegrendszeri eltérés. Az érintettek...

Új üzlet nyílt az Allee-ban

Új fejezet kezdődik a magyar természetes szépségápolás történetében: Feller Adrienne megnyitotta legújabb üzletét az Allee Bevásárlóközpontban. Az üzlet koncepciója túlmutat a megszokott vásárlási élményen. Közösségi tér, mely lelassulást és mélyebb kapcsolódási lehetőséget kínál a...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Tovább nőtt a Telekom

A harmadik negyedévben 17,7 GB-ra nőtt a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata, ami 22 százalékos emelkedés az egy évvel korábbihoz képest. A nyári hálózatnyitás hatására több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg...

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...