- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Egyre népszerűbb az online számlázás

Egy év alatt háromszorosára nőtt hazánkban az online számlázóprogramot használó kis- és középvállalkozások aránya, valamint a mobilon és tableten történő számlakiállítás is egyre népszerűbb....

Lépéskényszerben a bankok

A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az omnichannel üzleti modell megvalósításába, vagyis összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az...

Ennyit kapnak a zenészek

Több mint 1,2 milliárd forint jogdíjat fizet ki a napokban mintegy hatvankétezer magyar és külföldi zenész számára az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI). A...

Tovább zöldülne az ország

A megkérdezett lakossági fogyasztók háromnegyede tervezi, hogy megújuló energiát hasznosító berendezést telepít otthonába, ráadásul többségük még többet is tenne az éghajlatváltozás negatív hatásai ellen...

Vizsgaidőszakban támadnak a kiberbűnözők

A kiberbűnözők kihasználják, hogy a nyári vizsgaidőszak alatt óriási a nyomás a diákokon. A támadók olyan, az interneten könnyen fellelhető szolgáltatásokot ajánlanak, amelyekkel illegálisan...

A gyerekek negyven százaléka megy táborozni

Az idén tízből négy gyerek biztosan részt vesz legalább egy táborban, 39 százalékuk pedig két különbözőbe is elmehet a nyáron – derül ki a...

2600 milliárd dollárt kereshetnek a szórakoztató- és médiaipari szereplők

A fogyasztók örömmel fogadják, hogy több lehetőségük van kiválasztani az igényeikhez igazodó médiatartalmakat, és a vállalatok is egyre inkább a személyes fogyasztói preferenciák szerint...

Az ÁSZF-et nem értjük, de legalább a letöltési sebesség már megfelelő

A vezetékesinternet-előfizetőkhöz hasonlóan mára már a mobilnetes ügyfelek közel háromnegyede is elégedett a szolgáltatója által teljesített letöltési sebességgel – derül ki a Nemzeti Méda-...

Pénzügyek: így döntenek a fiatalok

A magas fizetés és a rugalmas munkaidő a legfontosabb kritérium a magyar fiatalok számára munkahelyválasztáskor – derült ki a Provident Pénzügyi Zrt. anyavállalata, az...

Csúcson a Pókember

Az elmúlt egy évben szinte óránként lelt gazdára egy-egy képregény az online piactéren, összesen 7480 tranzakció ment végbe, közel 20 millió forint értékben. A...

Munkaerőhiány pörgeti az árakat az építőiparban

Az elmúlt évben tapasztalt építőipari tendenciák 2019-re tovább erősödtek, ezért a piaci szereplőknek még nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük. A súlyos munkaerőhiány az iparág minden...

Viszik a ventilátorokat, mint a cukrot

Ventilátorra átlagosan 12 ezret, mobilklímára 95-100 ezret költenek a vásárlók. A meghosszabbított Otthon Melege Program nyertes pályázatainak mintegy 20 százaléka vár még megvalósításra, így...

Ez beindítja az üzleti fejlődést

Kétharmaddal nagyobb üzleti hatékonyság érhető el, ha az új technológiák bevezetéséhez céges kultúra és hosszútávú digitális jövőkép is társul – derül ki az Oracle...

Ezt gondoljuk az elektronikus fizetésről

A legtöbben megszokásból használnak készpénzt – derül ki az EFISZ kutatásából. A legkevésbé ismert és használt fizetési módok a virtuális tárca és a prepaid...

Rákaptak a gyerekek az online vásárlásra

A tavalyi évhez viszonyítva a gyerekek sokkal aktívabbak lettek az online kereskedelmi oldalakon: érdeklődésük több mint háromszorosára nőtt az elmúlt 12 hónapban – 2...

Alternatív valóság a jövő munkahelyein

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Disney+-on jönnek a női Bajnokok Ligája meccsek

A következő szezontól a Disney+ lesz az UEFA Női Bajnokok Ligájának otthona Európa-szerte, így a rajongók minden mérkőzést élőben, plusz költség nélkül nézhetnek. A The Walt Disney Company öt évig – 2025/26-tól 2029/30-ig –...

„Nem csak munkát, jövőt adunk” – így támogatja a fiatal tehetségeket a P&G (x)

A Procter & Gamble (P&G) nem csupán háztartási márkáiról ismert – mint az Ariel, Pampers, Head & Shoulders vagy Gillette –, hanem arról is, ahogyan a fiatal tehetségekből elkötelezett, sikeres szakembereket formál. Barbara Piłat,...

Bánhegyi Zsófia Európa legjobb marketingvezetője

Óriási elismerés Dublinban, Bánhegyi Zsófiát választották az év legjobb európai marketingesének. A European Marketer of the Year díjat minden évben az EMC szervezi, célja pedig az, hogy elismerje Európa legnagyobb marketinghatással bíró szakemberét. A...

Nehezen lépnek ki az online világból a fiatalok

A magyar 18-29 éves korosztály 35 százaléka szívesen csökkentené online jelenlétét, hogy feltöltődjön vagy több időt töltsön szeretteivel – derül ki a Finlandia vodka friss kutatásából. Bár a Z generáció tagjai digitális bennszülöttként nőttek...

Örülhet, akinek LG tévéje van

A tavalyi ‘Streaming’ hetek sikere után az LG idén még több kedvezményt kínál a nézőknek május 19. és június 30. között. A kampány keretében az LG okostévé-tulajdonosok 42 országban, köztük Magyarországon is számos ingyenes...

Digital Center

Egészséges újdonságokkal rukkolt elő a Huawei

A Huawei bemutatta legújabb termékeit és úttörő technológiáit a „Fashion Next” tematika jegyében. A Huawei Watch 5 prémium kategóriájú okosóra-modellek mellett számos további zászlóshajó-termék bemutatkozott a rendezvényen, köztük a Huawei Watch Fit 4 okosóra-sorozat,...

One részesedését 4iG Távközlési Holding részvényekre cserélte a magyar állam

A magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. adásvételi szerződést kötött a 4iG Nyrt. csoportba tartozó 4iG Távközlési Holding Zrt.-vel, aminek eredményeképpen egyszerűsödik a One Magyarország Zrt. tulajdonosi szerkezete: a 4iG...

MI-vel tuningolt látvány és hangzás – megérkeztek a Samsung új tévéi

A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a legtöbb új készülék Magyarországon már elérhető a vállalat webáruházában. Az először a CES 2025 kiállításon bemutatott új eszközök a fejlett mesterséges intelligencia (MI) technológiák...

Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra. Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...

Izgalmas videós funkcióval érkeznek az új mobilok

2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amelyben bemutatkozik a mobilos tartalomgyártásban jelentős előrelépésnek számító, a Google Cloud technológia által kifejlesztett AI Kép videóvá alakítása funkció. Az AI-alapú Kép videóvá alakítása funkció új lehetőségeket...