- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Kiderült: imádjuk ezt a sportot

A magyar hobbifutók átlagosan 15 százalékkal többet költenek a futásra, mint egy évvel ezelőtt, és egyre nagyobb hányaduk, közel egyötödük barátokkal szereti róni a...

A magyarok harmada online is tévézik

Az interneten történő tévés tartalomfogyasztás egyelőre nem tartozik a mindennapok gyakorlatához a teljes lakosság körében, de amennyiben előfordul, jellemzően a nagyobb képernyőt – asztali...

Ezüstérmes a hazai kiskereskedelem

Az európai (2,4%-os) átlagot messze túlszárnyalva 7,8 százalékos értékbeli növekedéssel a magyar kiskereskedelem a második a kontinens kiskereskedelem forgalmát nézve 2018 második negyedévében. Az...

Kiderült: ezt szeretik a fesztiválozók

A Szigeten a nemzetközi pop volt a legnépszerűbb, azt követte az elektronikus zene, a Telekom VOLT-on pedig jellemzően a metál zene vitte a prímet...

Laptopok miatt drágult az iskolakezdés

A mai fiatalok több mint felének már 14 éves kora előtt önálló számítógépe volt, így manapság egy laptopvásárlással kiegészített iskolakezdés akár százezres költséget is...

Kiderült: így szelfizünk

Hetente legalább egy szelfit készít magáról a magyarok több mint kétharmada – derült ki a Huawei felméréséből. Legtöbben családjukat és saját magukat fényképezik, 21...

Gyerekek az online térben – fontos tanácsok a Vibertől

Napjainkban hatalmas befolyásoló erővel bír az online tér a gyermekekre, tinédzserekre. A különböző sértő megkeresések és az online zaklatás ellen lehet és kell is...

Nem félünk a világvégétől

A földön kívüli életben leginkább a fővárosiak hisznek, valamint a lakosság több mint fele gondolja úgy, hogy igaz lehet Atlantisz legendája – érdekes felmérést...

Rongálás és lopás miatt panaszkodnak a szállodások

Négy szálláshelyből háromban már legalább egyszer előírást sértett a vendég, ezek közül a leggyakoribb a rongálás volt, ezt követte a szobába, apartmanba becsempészett nem...

Ezek a legolcsóbb nyaralók

Júliusban korábban soha nem látott szintre emelkedett a hazai nyaralók iránti kereslet. Éves szinten 30 százalékkal, 2016 júliusához képest pedig közel 100 százalékkal nagyobb...

A Bosszúállókat díjazták a kamaszok

A Bosszúállók: Végtelen háború és A legnagyobb showman című film is több díjat kapott a kamaszok szavazatai nyomán az idei Teens Choice Awards díjátadón...

Úgy esszük a mirelit pizzát, mintha nem lenne holnap

Lendületben a fagyasztott pizza Magyarországon: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle nyolcmilliárd forint feletti értékben. Ez közel egyötödével szárnyalja...

Kutatják a közösségi média felelősségét

Amerika-szerte a legtöbben úgy vélik, a közösségimédia-oldalak felelőssége, hogy megfékezzék az online zaklatást, a gyűlöletkeltést és a hamis hírek (fake news) terjedését. A megkérdezettek...

Elmossa a határokat az okostelefon

Egyre inkább elmossa a munka és a magánélet közötti határt az okostelefonok térhódítása, egy kutatás szerint az európai dolgozók 45 százaléka például már a...

Visszatértek a hírhedt kiberbűnözők

A Kaspersky Lab GReAT (Global Research and Analysis Team – Nemzetközi Kutató és Elemző Csapat) részlegének kutatói nemrég egy AppleJeus nevű kártékony akciót azonosítottak,...

Érdekességek az e-sportról

Nemzetközi szinten egyre nagyobb népszerűségnek örvend az e-sport, akár megélhetés szintjén is – különösen az 1995 után születettek életében. Felmerülhet a kérdés: pontosan mi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb rekord dőlt meg a hazai használtautó-piacon

A DataHouse ma közzétett előzetes adatai szerint novemberben 77 700 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez a szám több mint 11 százalékkal magasabb az egy évvel ezelőtti szintnél. November végéig a piac forgalma elérte a 842...
Házasság első látásra 2025

Szorossá vált az RTL és a TV2 közötti verseny

Kis előnnyel, de két fontos célcsoportnál is fordítani tudott az RTL. A hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra és az RTL Híradó volt. A december 30. és január 5. közötti időszak meglehetősen szoros eredményt...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Különleges sorozat indult a TV Paprikán

Saját gyártású sorozatot indított „Tudatos hedonista - vegán kiadás” címmel a TV Paprika. Az AMC Networks főzőcsatornájának hétvégenként jelentkező műsorában olyan receptek sorával ismerkedhetnek meg a konyhaművészet szerelmesei, amelyek révén kizárólag növényi alapanyagok felhasználásával...

Kiderült, milyen tarifákkal akciózik induláskor a One

A One Magyarország a budapesti Westend bevásárlóközpontban nyitotta meg első referencia üzletet. Az új kiskereskedelmi és ügyfélkiszolgálási koncepció mellett a One az új otthoni szolgáltatásportfólióját is bemutatta. „A One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni...

Don't Miss

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...