- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Ezért szeretjük a Balatont

Strandolás és lángos – ez a két dolog jut eszébe a legtöbb embernek a Balatonról. A válaszadók 27 százaléka legalább évente egyszer ellátogat pár...

A magyarokra jobban hat a közösségi média

Az európai átlaghoz képest jóval fogékonyabbak a magyar fogyasztók a közösségi médiában megjelenő, termékekkel kapcsolatos tartalmakra – derül ki a Nielsen felméréséből. A kutatás...

Új veszélyeket hoznak a modern technológiák

Az új technológiák gyökeresen átalakították a vállalatok működését. A virtualizáció, a nyilvános és privát felhők, a SaaS-modell vagy a BYOD trend és a különféle...

Magukat sodorják veszélybe a vállalatok

A mesterséges intelligenciát (AI) és a gépi tanulást (ML) övező felhajtás eredményeként az informatikai döntéshozók háromnegyede csodafegyverként tekint ezekre a technológiákra a kiberbiztonság területén....

Ezért is jó üzlet a használtáru-piac

Ki gondolná, hogy a divatipar a világ második legszennyezőbb iparága az olajszektor után? Vagy hogy a feleslegessé vált ruhák 84 százaléka szemétlerakóban, vagy szemétégetőben...

Sokan akarnak kisvárosban élni

Budapesten és legnagyobb vidéki városokban zajlott a hazai ingatlanpiac tranzakciók közel 40 százaléka a tavalyi évben - derül ki a Duna House és a...

Nehezen megy a munkatársak megtartása? Erre kellene koncentrálni

Releváns információk gyűjtésével, illetve azok megfelelő hasznosításával a cégek működését leginkább befolyásoló tényezőt, a munkaerőt érintő kérdéseket a HR szakemberek időben feltárhatják és képessé...

A cégek felének van csak megfelelő védelme

A különböző területeken tevékenykedő ipari vállalatok, mint például a közlekedési- és a logisztikai cégek, vagy az energetikai szolgáltatók teljesen eltérő véleményt alkotnak a számítógépes...

Az olcsóság felülírja a gyorsaságot

Inkább olcsó legyen a futárszolgálat, mint gyors a hazai webshopok szerint – többek között ez derül ki az Olcsóbbat.hu felméréséből. Az e-kereskedők közel fele...

Nagyon pörög a digitális piac

Közép- és Kelet-Európa az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót...

Ez kell a munkavállalók megtartásához

Az adatvezérelt vállalati HR szemlélet a kulcs a munkavállalók megtartásához - derül ki a Spark Institute és a Quantified Company kutatásából. A HR stratégiai szerepének...

Új területen hódít a digitalizáció

Papíralapú fuvarlevél helyett okostelefont, vagy e-aláíró táblagépet is kaphatnak a sofőrök az adminisztrációhoz. A logisztikai és szállítmányozó cégek számára manapság a munkaerő-hiányon túl talán a...

A 9-10 évesek fele már mobilozik

Elindult a soproni Bűvösvölgy kialakítása is – hangzott el az NMHH mai sajtótájékoztatóján. Az eseményen ismertették a gyerekek internetes médiafogyasztási szokásairól készült felmérés eredményét...

Nyaralni megy? Ezekre figyeljen!

Mindig igyekszünk a lehető legjobban beosztani a rendelkezésünkre álló szabadnapokat, de évről-évre rájövünk, hogy igazán csak egy legalább kéthetes szabadságon tudjuk kipihenni a fáradalmakat....

Kiderült: Ettől vagyunk idegesek

A magyarok szeretik, ha rend és tisztaság van körülöttük és otthonukban, a padlón heverő zsebkendő, a széthagyott zoknik és a poros asztal azonnal felborítja...

Rengeteg ásványvíz fogyott

A magyar ásványvízpiac 2018 I. félévében 7,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához mérten a Nielsen felmérése szerint, az értékesített darabszámot tekintve. Június...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Bátrabbak a hirdetők – interjú Guttengéber Csabával

A két számjegyű növekedés 2024-ben is meglesz, ez kisebb-nagyobb kilengésekkel igaz a televízióra, a rádióra és a digitális területre is. Büszke vagyok az Atmedia csapatára – mondja Guttengéber Csaba. Az Atmedia ügyvezető igazgatója hangsúlyozta...

Hazai márkasztorik 2024-ből

Új sörmárka jelent meg a piacon, nagybevásárlást tartott a Mol, együttműködik a Glamour az RTL-lel, valamint egy időre elbúcsúzhatunk a Balaton Soundtól.   Közös kollekcióval a Glamour és az RTL Együttműködés indult az RTL Magyarország és...

Újabb dokumentumfilmek támogatásáról született döntés

A magyar animáció legendás alkotójáról és fellegváráról készülő dokumentumfilm, látványos ismeretterjesztő film a Kiskunság madárvilágáról és a veszprémi várnegyed megújulásáról szóló alkotás is gyártási támogatást kap a Filmintézet Televíziós Döntőbizottságának döntése alapján. (kiemelt képen: jelenet...

Topsztorik a globális médiapiacról

Több médiapiaci történést is a streaming mozgatott a mögöttünk álló évben. Megszűnt egy patinás napilap, vezetőt váltott az egyik európai hírcsatorna, emellett két nagy tranzakciót is megakasztottak a versenyhivatalok.   Majdnem mindenhol Max lett az...

Boldog új évet!

Minden kedves Olvasónknak boldog új évet kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!

Don't Miss

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...