Gyorsan nő a kiegészítő biztosítások népszerűsége: a megkötött lakásbiztosításoknak 59 százalékához igényeltek egy vagy több kiegészítő biztosítást is, ez az arány az előző években...
A mesterséges intelligencia (MI) felforgató hatása várhatóan a 2030-as évektől jelentkezik majd Magyarországon: a következő 15 évben 900 ezer munkahelyet is érinthetnek a technológiai...
Az EIU idén 140 várost vizsgált meg, összesen 30 tényezőből álló szempontrendszer alapján. Többek között az oktatás, az egészségügy és az infrastruktúra helyzetét mérték...
Nem a munkakörök automatizálását, hanem a szaktudás gyors elévülését tartja az IT-szakma legnagyobb kihívásának a magyar informatikusok többsége – derült ki Országos IT Megmérettetés...
Tizenöt százalékos bővülést mutatott a gaming hardver piac 2019. január-júniusi időszakban az előző év azonos időszakához képest, és 6,1 milliárd dolláros forgalmat ért el...
A jól pozícionált informatív reklámoknak még örülnek is az adott csoport tagjai – derül ki a NetADclick felméréséből.
Őrült keresletnövekedés van a vegán szépségápolási termékek...
A felnőtt magyar internetezők 89 százaléka, 5,3 millió ember már okostelefon használ – derül ki az eNET friss felméréséből. A válaszadók által használt készülékeket...
Már online formában is elérhető a 2019-es Digitális Média Tények Könyve (DMTK), melynek szerkesztésekor az egyre markánsabb D2C (direct-to-consumer) trend kiemelt figyelmet kapott. A...
Több tízezer informatikus hiányzik a magyar munkaerőpiacról, a robotizáció terjedésével pedig a szoftverfejlesztők iránti kereslet további növekedése várható. A hiány egyre több embert csábít...
Magyarországon is rohamosan terjed a felhasználók adatainak pénzköveteléssel kísért titkosítása, amelynek kiemelt célpontja az üzleti szféra. Míg minden második kis- és középvállalkozás célkeresztje egy...
Csapatmunkában gondolkodik, érzékeny mások érzelmi állapota iránt, céltudatos, óvatos és megbecsüli a munkatársait – ezek a jellemzői az átlagon felülien jó vezetőknek az At...
Az agglomeráció ingatlanpiaca virágzásnak indult a megemelkedett fővárosi árak miatt, azonban ez csak nyár elejéig tartott, amikor megtorpanás következett be, amit még a CSOK-változás...
2019 augusztusában, országosan 11.945 ingatlan adásvétel bonyolódott a Duna House havi Tranzakciószám Becslése szerint. Ez 16 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.
Augusztusban újabb visszaesés...
Több tízezer informatikus hiányzik a hazai munkaerőpiacról a folyamatos digitalizáció és a kutatás-fejlesztési központok térnyerése miatt, ez a szám európai szinten a milliós nagyságrendet...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....