Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Rekordszámú résztvevő a januári kihívásban
Több mint 44 ezren vettek részt a Veganuár kihívásban. A januári esemény a vegán életmód kipróbálására ösztönözte azokat, akik a táplálkozásuk megváltoztatásával szerettek volna...
Közös akcióban a Ringier és a Budapest Bike Maffia
Karácsonykor mindenki, év elején senki? - ezzel az üzenettel indul a Ringier Hungary és a Budapest Bike Maffia idei együttműködése, melynek keretében a médiavállalat...
Mesterséges intelligencia képzés indul tanároknak
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok ugyan ismerik a generatív mesterséges intelligenciát (AI), de sokan egyáltalán nem használják, és hiányolják...
Az év ikonját keresik a GLAMOUR Women of the Year-en
A GLAMOUR Women of the Year díj hat kategóriájának jelöltjei egytől-egyig sikeres példaképek, közülük kerülnek majd ki a nyertesek az olvasók szavazatai alapján. A...
Díjazzák a Z-generációs innovátorokat
Már ma is rengeteg kihívással küzd a világ, de a jövő még ennél is több sorsdöntő választás elé állít mindannyiunkat. A magyarországi Bosch csoport...
Milliárdos segítség az Auchantól
Az Auchan Magyarország összesen 1 milliárd 10 millió forint értékben nyújtott különböző jellegű támogatást a magyar társadalom egyes csoportjainak 2024-ben. Ezek döntő része mentett...
Digitális önvédelemre tanítja a diákokat a One Alapítvány
A One Magyarország Alapítványa, az ország egyik vezető távközlési vállalatának társadalmi szervezete digitális szabadulószobát indít. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos...
Vállalkozásoknak segít a Yettel
A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program “Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” programhoz, amelynek célja, hogy a hazai mikro- és kisvállalkozások...
Diákokat tesztel a Yettel
Idén február 11-re esik Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day) kezdeményezés. A 2009 óta évről évre megrendezett világnap célja, hogy felhívja a figyelmet a...
Megvannak a GLAMOUR Women of the Year jelöltjei
A 2025-ös GLAMOUR Women of the Year gálán is a kiemelkedő tehetség és női energia kerül a fókuszba, már nyilvános, hogy kikért szurkolhatunk és...
Így segített a Henkel
A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen nagy hangsúlyt kapott a jótékony, önzetlen cselekedet. Nemcsak termék- és pénzadománnyal, hanem önkéntes csapattevékenységekkel...
Zöld projektben a Kifli.hu
Több mint 100 földlabdás nordmann fenyőfát ajándékozott a 10 Millió Fa Alapítványnak a Kifli.hu. Az adomány értéke meghaladja az egymillió forintot. A fákat a...
Új programmal segít a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár több százezer forintot érő zsetonok járnak a Tesco üzletekben. A vásárlók ugyanis ezekkel dönthetik...
Így segített a PENNY
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők támogatása - néhány kiemelt terület a PENNY 2024-es jótékonysági aktivitásaiból. A vállalat a társadalmi...
Több mint százmilliós segítség a P&G-től
Több mint 182 millió forint értékű termék- és pénzadománnyal támogatta hazai partnerszervezeteit a Procter&Gamble Magyarország 2024-ben. Az anyagi és tárgyi támogatások mellett a vállalat...
Új kommunikációs kampányt indít a dm
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új kommunikációs kampányt, aminek vezérelve összefoglalja és kiegészíti a márka alapelvét: „Itt vagyok önmagam”, azaz...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai
A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest...
Kiderült, mennyire hatékony a retail media
A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatásából, melynek során azt mérték...
Magyar filmes siker Kassán
Moharos Attila Szolgának születtem című, Nemzeti Filmintézet támogatással készült alkotása elnyerte Szlovákia legnagyobb nemzetközi filmfesztiválján a Kék Angyal díjat a közép-európai filmek versenyében.
(kiemelt fotón: Szolgának születtem, jelenet; forrás: NFI)
Június 20-27. között már 31. alkalommal...
Tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett – felmérése szerint júniusban a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek májushoz képest, de az üzleti szektor valamivel derűlátóbban tekint a közeljövőre. Így a GKI konjunktúra index...
Fesztivállá nőtte ki magát a Depeche Mode buli
Papp Szabi, Fehér Balázs és Lányi Lala is énekel november 27-én, az MVM Dome-ban Papp Szabi, Fehér Balázs, Lányi Lala, Szakos Krisztián és Késmárki Zsolt – új neveket lepleztek le a szervezők a grandiózus...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...