- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Élelmiszeradománnyal segít a Lidl

A Lidl Magyarország meghosszabbította az együttműködést és a korábbi havi 5 millió forintról havi 6,5 millióra emeli a Heim Pál Gyermekkórháznak biztosított támogatás értékét....

Hétvégén startol a II. Tisza-tavi PET Kupa

Idén három folyami pethajós hulladékderbit hirdetett meg a Tiszai PET Kupa ötletgazdája, a Természetfilm.hu Egyesület. A nevezési időszak alatt a helyek ismét gyorsan beteltek,...

Összefogott az Ocean Cleanup és a Coca-Cola

A The Coca-Cola Company első globális partnerként csatlakozott a természetes vizek tisztaságát óvó nonprofit szervezet, a The Ocean Cleanup folyóvíz-programjához. A nemzetközi nagyvállalat és...

Rákapcsol a környezetvédelemre a Mars

A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Fenntarthatóság egy Generáció Alatt terve segítségével jó úton halad ahhoz, hogy korábban elérje 2025-re...

A Mekiben sem lesz egyszer használatos műanyag

A hazai McDonald’s az uniós irányelveken és az ezekre épülő hazai szabályozáson túlmutató vállalásokat tervez a plasztik csomagolóanyagok kiváltására, amelynek soron következő lépéseként már...

Így zöldít a Vodafone

A szolgáltató az elmúlt években több jelentős környezetkímélő intézkedést jelentett be, melyek részét képezik a Vodafone Csoport globális vállalásának, miszerint 2040-re „nettó nullára" csökkenti...

Háromszorosan is megtérülhet a fenntarthatóság

A K&H saját fenntartható működése mellett a lakosság és a cégek felelős tevékenységét, működését is ösztönzi. Ezzel pedig triplán nyerhetünk. A környezetünk védelme mellett...

Klímavédelmi kampányt indított a Cartoon Network

Vadonatúj klímavédelmi kampányt indított június 1-jén a Cartoon Network, amelynek célja, hogy felhívja a gyerekek figyelmét bolygónk megmentésére. A Klímabajnokok című többplatformos kampány 18...

Százmilliós adomány jött össze a gyerekeknek a TV2 műsorában

Rekordösszegű, több, mint százmillió forint adományt gyűjtöttek a nézők vasárnap este a koronavírusban árván és félárván maradt gyerekeknek a TV2 Neked énekelek gálaműsorában. A...

Különkiadással jelentkezik a Fókusz Plusz: gyermekeknek gyűjtenek adományt

Gyermeknapi különkiadással jelentkezik május 29-én az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora. Az élő adás két házigazdája Barabás Éva és Tokár Tamás lesz. Már hagyomány,...

Pihenést kínálnak a mentősöknek

Napi száznál is több esetben riasztották az év eleje óta a Zala megyei mentőket, többségében a koronavírus-járványhoz köthető esetekhez. Az ő munkájukat köszönte meg...

Harry herceg és Meghan hercegné alapítványával fogott össze a P&G

A Procter&Gamble a napokban több évre szóló együttműködést jelentett be Harry herceg és Meghan hercegné alapítványával, az Archewell Foundationnel, hogy közös értékeiket összefogva előmozdítsák...

Pedagógusokat díjazott a Vodafone

Kihirdették a Vodafone Digitális Tanterem Programja keretében A Jövő Digitális Pedagógusa verseny győzteseit. A szolgáltató az első három helyezettet díjazta, valamint egy különdíjat osztott...

Nyereményre váltható az elektronikus hulladék

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI), az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM), valamint a Telenor Magyarország támogatásával indult el a „GYŰJTSVELEM” használt mobiltelefon, e-kütyü és...

Motiváló történetekkel kampányol az Avon

Az AVON My Story Matters - Minden történet számít elnevezésű kampánya során az ilyen motiváló történeteket gyűjti össze a világ minden tájáról, legyenek azok...

Ismét szivárványra vált az IKEA

A homofóbia, a transzfóbia és a bifóbia elleni nemzetközi nap (IDAHOT, május 17.) alkalmából az IKEA ismét a sokszínűség és a befogadás fontosságára hívja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....