A Magyar Telekom COVID helyzetre reagáló, közösségi összefogáson alapuló kezdeményezése, a Magenta Összefogás Alapítvány nyerte el a Deutsche Telekom csoporton belül meghirdetett Telekom Team...
Online médiakampányt indít a Szentkirályi Magyarország a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze...
Összesen 52 ezer nyomtatott kiadványt ajánl fel fővárosi és vidéki idősotthonoknak a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat, hasznos és szórakoztató időtöltést biztosítva ezzel közel...
Folytatja a tavalyi sikeres kezdeményezést a GreenGo, az e-carsharing szolgáltató Gurulj a fákért! Támogatói Programjához már a felhasználók is csatlakozhatnak. A vezetéssel töltött perceik...
Kétmillió eurónyi támogatást oszt szét a Google a digitális felzárkóztatásért, illetve az inkluzív gazdasági növekedés elősegítéséért dolgozó szervezetek között a közép- és a kelet-európai...
A Vodafone és a Mozaik Kiadó a tanév végéig ingyenes mozaBook hozzáférést és 5 szabadon választható digitális könyvet biztosít a Vodafone Digitális Iskola Programjában...
Összesen 2,9 millió forintot meghaladó adomány gyűlt össze az OMV töltőállomásain és online értékesítési rendszerében az év utolsó hónapjában. Ezt a vállalat ugyanekkora összeggel...
Közel 150 millió forintos európai uniós támogatással Vizek háza néven élménypark, bemutatóterem és tanösvény is létesül Siófok-Törekiben. A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. (DRV Zrt.)...
Egymást követően ötödik alkalommal kapott tripla „A” minősítést a L’Oréal Csoport a vállalati fenntarthatóság kiemelkedő szereplőjeként. A nemzetközi nonprofit szervezet, a CDP a klímaváltozás...
A Telekom a most induló #DigitálisElsősegély programja keretében térítésmentes mobil internetelérést biztosít több kórház gyermekosztályának országszerte, hogy megkönnyítsék a kapcsolattartást a gyógyulásra várók és...
A L'Oréal Magyarország a koronavírus-járvány második hullámának időszakában is folytatja a vírus elleni küzdelem támogatására szolgáló szolidaritási programját, amelynek keretein belül közel 20 000...
A Henkel és a SPAR Magyarország közös jótékonysági akciójában a vásárlók 3,5 millió forintot gyűjtöttek össze. Az immár tizenegyedik alkalommal meghirdetett programban minden vásárló,...
A Lidl Magyarország idén is gondolt a nehéz körülmények között élőkre, így összefogást kezdeményezett vásárlói és social média követői körében. Az akcióhoz több, mint...
Az Armadillo marketing ügynökség december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát. Elhatározták, hogy munkatársaikkal, partnereikkel összefogva szebbé teszik néhány rászoruló karácsonyát. Ami ezután...
Karácsonykor szinte elkerülhetetlen, hogy megnövekedjen a körülöttünk felhalmozódó hulladék mennyisége. Elég, ha csak az ajándékok becsomagolásához szükséges papírokra, dekorációs eszközökre vagy pedig az ünnepi...
Elsöprő sikerrel ért véget a VR-el a Falakon át – A VR Mindenkié elnevezésű jótékonysági VR-bajnokság, ahol iskoláskorú, köztük tartós kórházi ellátásra szoruló gyermekek...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...
Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...
Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...