Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Két új Nokia mobiltelefon érkezik
Két új készülékkel bővíti G-szériáját a HMD Global, a Nokia telefonok gyártója. A finn vállalat a hosszú használatra tervezett, de megfizethető készülékek iránti elkötelezettségét...
Hasít a neten a téli olimpia
A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség...
Az Amazon lett a legnagyobb hirdető
A múlt évben 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésekre és promóciókra az Amazon a cég saját jelentése szerint, ezzel minden idők legnagyobb hirdetőjévé vált az...
Szintet lép a Toyota
A Toyota új európai bemutatóterem-koncepciója a vállalat átalakulását jelzi a világ elsőszámú autógyártójából ügyfélközpontú mobilitási szolgáltatóvá. A cég a jövőbeli irányokat jelöli ki azzal,...
Ömlenek a szponzorüzenetek az időjárás-jelentések alatt
A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki...
Nagyot nőhet idén a reklámpiac
Idén 9,2 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzése szerint A reklámköltések összértéke 2022-ben várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt...
Hétfőn indul a mobilcsere program
Egy hét sincs már hátra és elindul a Nemzeti Média– és Hírközlési Hatóság, valamint az innovációs tárca által tavaly októberben bejelentett, célzott és nagyszabású...
Átlag felett drágultak a lakások a megyeszékhelyeken
A KSH legfrissebb lakáspiaci jelentése1 alapján 17 százalékkal bővült a lakáspiaci forgalom a tavaly január-szeptember közötti időszakban, a pandémia befolyásolta, 2020. évi visszaesés után....
Nyilvános az M-lista: a Mito, a Wavemaker és a Telekom az élen
Bemutatták a hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát, az ügynökségek között a Mito végzett az élen, a médiaügynökségeknél a Wavemaker, míg az év hirdetője a...
Hétfőn jelenik meg az M-lista
Hétfőn érkezik az M-lista, amit a MAKSZ 2010-ben a kreatív kiválóság díjazására hozta létre. A rangsor megalkotásával az egyik legnagyobb, kizárólag kommunikációs ügynökségeket tömörítő...
Új arculatra vált a Sanofi
A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.
Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin...
Ragadd meg a figyelmet rövid videós formátummal! (x)
A Teads új Smart6 formátuma nagy sikereket ért el számos országban és már a hazai piacon is elérhető a hirdetők számára. Az egyedülálló formátum...
Lehet pályázni a Roger Hatchuel Academy képzésére
Elindult a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) idei első projektjének – Roger Hatchuel Academy – nevezési időszaka. A képzésre...
Kávémárkát népszerűsít az Astoria
Idén az Astoria Agency látja el az igazságos kereskedelmi rendszeren alapuló specialty kávékat forgalmazó Daisuke PR-feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége abban segíti...
Új arculat a Dehernél
Új arculatot kapott a teljes Dreher termékcsalád, amelynek kialakításáért a The Purple Agency nemzetközi kommunikációs ügynökség felelt. A formanyelv és az elemek azonosak, a...
Új néven folytatja a LogMeIn
Nevet vált a LogMeIn, mostantól GoTo néven folytatja a társaság. A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Szülinapos sorozatok a képernyőn
2025 izgalmas év lesz és nem csak az új sorozatok (csak egy párat említve: Vészhelyzet Pittsburghben, The Last of Us 2. évad, A Fehér Lótusz 3. évad, És egyszer csak… 3. évad, IT: Welcome...
Stratégiai megállapodást kötött az LG és a Microsoft
Az LG a 2025-ös CES-en mindenki számára kézzelfogható és átélhető módon mutatta be, hogy miként képzeli el a mesterséges intelligencia szolgáltatásaival átitatott hétköznapokat, illetve bejelentette, hogy stratégiai partnerségi megállapodást kötött a Microsofttal.William Cho, az...
Hamarosan kiderül, mennyit kerestek rajtunk a bankok
Január végéig minden pénzintézet forintra elszámol a tavaly az ügyfeleknek felszámolt költségekkel. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel sokkal olcsóbbá tehetjük a bankolásunkat, a megfelelő konstrukció választásával pedig akár ingyenes is...
Elképesztő újítások a konyhában
Az LG Electronics (LG) a 2025-ös CES-en mutatta be SIGNATURE háztartásigép-termékcsaládjának második, kibővített generációját. A kivételes készülékek a legmodernebb technológiát és a kifinomult dizájnt ötvözik azért, hogy még kényelmesebb használatot, zökkenőmentes wifi-csatlakozást és páratlan...
Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte...
Don't Miss
A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton
2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...