A Coca-Cola a nemzetközi kampánnyal egyidőben itthon is bemutatja eddigi legmerészebb és legsokszínűbb Coca-Cola Creations ízét. A kampány a spanyol sztárelőadó Rosalía-val együttműködésben készült,...
A Cinema City magyarországi média értékesítő csapatánál Krausz István, aki eddig Sales Manager-ként dolgozott az NAA-nál, Sales Supervisor-rá lépett elő. István több mint 7...
Humoros, informatív vagy épp megható – mindegy, de dollármilliókból készül el egy-egy Super Bowl reklámszpot, minimum ötmilliót költenek rá a cégek és rendszerint sztárok...
Három új nemzetközi óriás csatlakozott Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaműhelyéhez, aminek köszönhetően 2023-ban a Publicis Groupe Hungary budapesti irodája végzi a Mondelez, a Chipita...
Az Auchan a dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungaryt választotta magyarországi médiapartnerének több körben zajló helyi médiaügynökségi tenderén. A kiválasztott ügynökség látja el a továbbiakban...
Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját. A vezető 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a...
A Listerine meghívásos tenderfolyamat során választotta ki a full-service ügynökséget 2023-as kommunikációjának támogatására.A Johnson & Johnson tavaly augusztusban hirdetett tendert szájhigiénés márkája, a Listerine...
Magyarország első és máig egyetlen tisztán elektromos közösségi autómegosztó szolgáltatója a GreenGo vállalati ügyfélkörének bővülésével fejleszteni szeretné ESG kommunikációját. A ComLab feladata az lesz,...
Világszerte 120 irodával indult el az EssenceMediacom. A GroupM legújabb és legnagyobb ügynöksége hivatalosan január 31-ével kezdte meg a működését.Az EssenceMediacom a “breakthrough”-t, azaz...
Megérkezett a legfrissebb M-lista, a hazai kreatívszakma rangsorát az ügynökségek között a White Rabbit vezeti, a médiaügynökségeknél pedig a Wavemaker lett az első. Az...
Minden nyelven, így magyarul is elindította a Google az új algoritmus frissítését, amelynek lényege, hogy előnyhöz juttassa a hiteles tartalmakat, az elsődlegesen marketingcélból írt...
Stratégiai együttműködést kötött az Indamedia csoport és a Mediaworks Hungary. Az Indamedia népszerű, teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks...
Életünk legjobb formája néven indított kampányt a BioTechUSA, hogy felelős nemzetközi nagyvállalatként és a magyar fitnesz iparág első számú szakértőjeként felhívja a figyelmet az...
A magyarországi szálláshelyek teljesítménye decemberben is a várakozáson felül, kiemelkedően jól alakult, az infláció erősödése és az orosz-ukrán háború ellenére is a Magyar Szállodák...
Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre...
A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek...
Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora.
Idén három...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...