Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
A Föld bajnoka lett David Attenborough
A híres brit természettudós, David Attenborough a Föld bajnoka címet kapta az ENSZ Környezetvédelmi Programjától. A rangos elismeréssel a 95 éves tudós elkötelezettségét díjazták,...
A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra (x)
A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy...
A vártnál gyorsabb lehet a turizmus talpraállása
Az első negyedéves adatok alapján a korábbi előrejelzéseknél lényegesen gyorsabban állhat talpra a turisztikai szegmens Európában a CBRE elemzése szerint. A pandémiát követően az...
Különleges programmal készül a Strand Fesztivál
Mások mellett Krúbi, ByeAlex és a Slepp, Dzsúdló és a hiperkarma is fellép augusztus 20-án, a Strand Fesztivál különleges napján, amely az idén 18...
Online is lehet majd jegyet venni a balatoni hajókra
Nagyszombaton elindult a 176. balatoni hajózási szezon, amelyben a Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart) egyebek közt új menetrenddel és májustól bevezetésre kerülő online jegyvásárlási lehetőséggel...
Már lehet jelentkezni az LG nemzetközi innovációs versenyére
Az LG Electronics (LG) elindítja A jövő otthona című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben növekvő...
Új eszköz segíti a kampánytervezést
Metrics néven indított új, AdView analitikai platformot az Indamedia Network hirdetéstechnológiai innovációs központja, a Media Future Zrt.. Az új platformon akár weboldalak rovatai, lokáció,...
Márkaépítés immerzív terekben
Néhány hét múlva lemondom a tv-előfizetésem, ami egészen fura érzés, hiszen nagyjából 40 évet éltünk megbonthatatlan kötelékben. Azt hiszem a pandémia kezdete óta formálódott...
Erre érdemes odafigyelni a márkaépítés során
A virtuális valóság és a klímaválság formálja a márkaépítés fő kreatív trendjeit idén a dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat „New Worlds Order” című jelentése...
Pizzás és klímás ügyfél is érkezett az Armadillo-hoz
Három nagy márka, a Számlázz.hu, a Samsung Climate Solutions és a Pizza Me is hosszabb távú, éves együttműködést kötött az Armadillo reklámügynökséggel a 2022-es...
Új irányt ad a marketingnek a hiánygazdaság
Eddig is fenyegetett a hiánygazdaság, de az orosz-ukrán háború, az EU és az egész világ által bevezetett gazdasági szankciók hatására ez a félelem egyre...
Új szerepben mutatkozik be Nagy Ervin
Mesekönyvszerzőként debütál Nagy Ervin, akinek Péterfy Gergellyel közös könyve, a Robotmese a Central Kiadói Csoport új brandjét, a Lampion Könyveket erősíti.
A Central Kiadói Csoport...
Új termékekkel készül a nyárra az IKEA
Az IKEA áprilisi termékbevezetésével a gondtalan nyári életérzést és az évszakban rejlő lehetőségeket szeretné megidézni. A nyugodt légkör megteremtését elősegítő új, otthoni illatok Ilse...
Döntőben a Lounge Group PR divíziója
A londoni Chartered Institute of Public Relations által meghirdetett CIPR Excellence Awards döntősei közé került a Lounge Group PR divíziója az MVM Csoport számára...
Jon Batiste és Bruno Mars is nagyot ment az idei Grammy-n
Jon Batiste-é lett az év albuma a vasárnapi Las Vegas-i Grammy-gálán, és ő nyerte a legtöbb (öt) elismerést is. A Silk Sonic az év...
European Commission targets greenwashing
https://www.warc.com/content/feed/european-commission-targets-greenwashing/en-GB/6541
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megvannak az LG fotópályázatának nyertesei
Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria közösen meghirdetett fotópályázata. Az első helyezett pályaművet Munkácsy Mihály Rőzsehordó nő című festménye inspirálta. A nyereményeket július 2-án, a Magyar Nemzeti Galériában,...
Komoly húzónevekkel erősít a K&H pályázata
Három népszerű márkával bővült a K&H kkv-k számára létrehozott, együttműködést népszerűsítő pályázatának kínálata. A nagyszámú tavalyi jelentkezések miatt idén márciusban újra meghirdette a pénzintézet: a K&H: üzletet ide! – az év kollaborációs ötlete pályázatát,...
Ebben hasonlít a Forma-1 és a Tények
Mindkettő a múlt heti nézettségi toplista élén végzett: a Forma-1 a 18-59 éveseknél, a Tények a teljes lakosságnál. Az RTL legnézettebb műsora a Híradó volt.
Két héten át a 18-59 éveseknél, főműsoridőben kis előnnyel az...
Menekülünk a forróság elől – íme hat fantasztikus hely
A coolcationing, azaz a forróság elől a hűvösebb nyárba menekülés mellett teszi le a voksát minden hatodik magyar a Kiwi.com felmérése* szerint. De hová mehet, aki a kellemes klíma mellett kulturális élményekre vágyik és...
Több a lakás, mégis kevesebb az otthon
Magyarországon hivatalosan több lakás van, mint ahány háztartás, mégis egyre többen érzik úgy, hogy lehetetlen saját otthonhoz jutni. A szociális bérlakások háttérbe szorultak, az árak évek óta emelkednek, és kevés új lakás épül. Eközben...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...