Évente – világszerte - több mint 1 millió házikedvenc kezdi az új évet távol az otthonától. A DeadLens Pictures legújabb rövidfilmje – a szilveszteri...
A tavalyi nagy ugrás után idén is folytatódott a digitalizáció térhódítása, a Marketing&Media magazin pedig infokommunikációs társaságok és startupok vezetőit kérdezte arról, hogyan látják...
Sorozatunk következő részében Somlói Zsolt beszél a jövő év kihívásairól, köztük az inflációról és az ellátási lánc zavarairól. Urbán Zsolt pedig elárulta, hogy mire...
Továbbra is életünk meghatározó része
Dudás Gergely, R-Time, ügyvezető igazgató; RTL Magyarország, kereskedelmi igazgató
Töretlen erő
Meglepően jó évet fogunk zárni, és szerintem nemcsak mi, hanem a...
Az ötven fővel induló vállalat három évtized alatt az ország ötödik legnagyobb munkaadójává nőtte ki magát. A ma már több saját élelmiszer-termelő üzemet is...
Sorozatunk következő részéből kiderül, hogyan sikerült az Atmedia számára a 2021-es év, Guttengéber Csaba, a cég vezetője pedig arról is beszél, hogy mi az...
Az idei második félév minden várakozásunkat felülmúlta, nagyjából 50 lokális kampányt bonyolítottunk, amelyek mintegy 200 helyi médiumot érintettek – mondta Hauk Zoltán, az online...
Magyarországon kirívóan magas a szív- és érrendszeri megbetegedések aránya, gyakori a cukorbetegség, sokan túlsúlyosak vagy elhízottak – a gondok pedig már gyermekkorban kezdődnek. Vajon...
Magyarországi megjelenése óta hatalmas beruházásokat hajtott végre a Nestlé Hungária, az itthon készült termékek jelentős részét exportra gyártják. A vállalat működése során nagy figyelmet...
Sorozatunk következő részéből kiderül, hogy mennyivel bővült a Loung Group csapata, illetve arról is beszélt Hidvégi Krisztina, hogy a Covid-járvány milyen nyomokat hagyott az...
Év végi sorozatunk következő részéből kiderül, mire legbüszkébb az elmúlt évből Bánhegyi Zsófia, aki elárulta azt is, hogy jövőre egy nagy dobásra készülnek. Horváth...
Digitális alapot indít a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására, a digitalizációban való részvétel javítására a Telenor és a Magyar Vöröskereszt. Az alapból a kor...
A koronavírus-járvány által felgyorsított digitális átállás gyors ütemben átalakítja az életünket. A korábbinál is hangsúlyosabb szerep jut a mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásoknak. Párhuzamos...
A járvány leginkább a turizmus-vendéglátás ágazatot sújtotta, a lezárások következtében a szektor jókora bevételtől esett el. Bár mind a szállásadók, mind az utazók részéről...
A Bien.hu életmódmagazin értékesítésével bővíti online portfólióját 2022. január elsejétől az Atmedia. Az egyedi tartalomra épülő online magazin 12 éve van jelen a hazai...
A UPS túllépte az egymilliárd adag kiszállított COVID-19 vakcina mennyiséget közel tökéletes teljesítési pontossággal. Ez a mérföldkő mindössze egy évvel az első vakcina megjelenése...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....