A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt. Az új marketingigazgató a magyar, szlovák és cseh piacokon felel a Rowenta, a Krups,...
A GLAMOUR magazin 2011 óta rendezi meg a Gardróbfrissítés projektet, amelynek célja, hogy az olvasók által beküldött, jó állapotban lévő, stílusos, de már megunt...
Megújult arculat, weblap és egy óriási graffiti készült a Human Telex Advertising & Event jubileumára.Az 1989-ben alapított Human Telex Advertising & Event ma már...
A 2024-es Red Dot Design díjátadón négy elismerést is hazahoztak magyar tervezők a Graphasel Design Stúdió színeiben. A Red Dot az egyik legnagyobb presztízsű...
Már elérhető az IAB Hungary tavasszal megalakult Retail Media Munkacsoportjának első, a kiskereskedelmi média gyakorlati alkalmazásáról szóló útmutatója, amelyet az IAB Europe Retail Media...
A magyar közönség kedvencei váltják egymást a színpadon a Müpa jubileumi évadában: William Christie, Joyce DiDonato, Jordi Savall, Riccardo Chailly és a legendás Bécsi...
A „keringő király” 2025-ben visszatér Magyarországra egy látványos új előadással. November 28-án, Budapesten ad koncertet az MVM Dome-ban, és egy felejthetetlen élményt ígér. André...
A Café Csoportból tavaly kivált, korábban Café PR néven ismert csapat végleg maga mögött hagyva a múltat ismét megújult. FleishmanHillard néven, továbbra is az...
A fenntartható divat nem csupán egy múló trend, hanem a jövőnk záloga. A divatipar gyorsan változó, „fast fashion” modellje súlyosan károsítja a környezetet, valamint...
Nemrég adta át a Tesco az Élelmiszerbanknak a 100 milliomodik adag ételt jelképező mentett élelmiszert, így ünnepelve a szeptember 29-i élelmiszer-pazarlás elleni világnapot. Az...
A licitalapú médiahirdetés dinamikus és kiszámíthatatlan jellege miatt a médiaügynökségek számára kihívást jelent a garantált árak fenntartása a tenderek során. A MAKSZ ajánlása szerint...
A Gorenje bejelentette, hogy a népszerű és elismert séf, Wossala Rozina lett a cég magyarországi márkanagykövete. Az új partnerség az eddigi sikeres együttműködéseken alapul,...
Lindsey Stirling világhírű hegedűművész október 11-én lép fel Budapesten, az MVM Dome-ban. Az előadás során legújabb, Duality című projektjét mutatja be, amely a belső...
Gigászi sör és gasztronómiai választékkal várják az érdeklődőket október 10. és 13. között a Városligeti Műjégpályára az OktoBeerfest szervezői. Az ország sörbuliján kézműves főzdesor...
Segítő programok, szemléletformáló kampányok, fenntartható reklámok – többek között ilyen kezdeményezésekkel tűntek ki az a vállalkozások, amelyeknél a Marketing&Media magazin TOP50 PR-est bemutató toplistájának...
Rekordszámú, több mint 2000 marketingszakembert és üzleti döntéshozót vonzott a szeptember 19-én a MÜPA-ban megrendezett idei Marketing Summit. A résztvevők összesen négy teremben követhették...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....