- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A nemek közti egyenlőségért küzd a Mars

A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, csokoládé-, élelmiszer- és állateledel gyártója nemrég 88 országból több mint tízezer nőt kérdezett meg: minek kell változnia...

Háromszorosára növelnék a női vezetők arányát

Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A “Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női...

Egyre több a női munkavállaló a Dellnél

A Dell Technologies évek óta figyelmet fordít a szervezeten belüli nemek arányára. A sokszínűség és az elfogadás üzleti szempontból is elengedhetetlen a vállalat számára....

Így lehet hatékony a kommunikáció

A kommunikáció egy folyamatosan változó tudomány, amelyet a társadalom és a technológia egyaránt befolyásol. A vállalkozásoknak élen kell járniuk azokban a változásokban, amelyek meghatározzák,...

Rengeteg díjat kaptak az ALDI saját márkás termékei

Hatalmas sikert arattak az ALDI Magyarország saját márkás termékei: az idén először megrendezett „Az Év Saját Márkás Terméke" versenyen 8 kategóriában is a legjobbnak...

Sportos együttműködésben a Lidl

A Lidl hivatalos friss élelmiszerpartnerként szponzorálja a 2023-as Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) összkerékpáros világbajnokságát. Az esemény különlegessége, hogy 2023 augusztusában első alkalommal rendezik meg...

Folytatják a díjnyertes jótékonysági kampányt

Folytatódik a tavalyi, rendkívül sikeres, számos nemzetközi díjat begyűjtött #flutwein kampány, aminek magyar szála a White Rabbithez vezet. Az idei második fázishoz egy újabb...

A Mercedes a KRQ-t választotta

Meghívásos tenderen választott kommunikációs ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária Kft., amely hetedik éve piacvezető a prémium autó szegmensben Magyarországon.A KRQ nyerte el a Mercedes-Benz meghívásos...

Nemzetközi fenntarthatósági minősítést kapott a Gorenje

Nemzetközi fenntarthatósági minősítést, EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje és ezzel a világ legzöldebb vállalatai közé került a szlovén háztartásigép-gyártó. A minősítéssel a fenntarthatósági, környezetvédelmi...

Jó ügyért kampányol a GreenGo

Az egyre növekvő hazai autóforgalom veszélyezteti védett madaraink élőhelyeit, ráadásul az autók és madarak ütközése is egyre komolyabb problémát jelent – hangsúlyozza új kampányában...

Jótékony akcióban az Auchan

Március elsején indul az Auchan “Találj egy jó helyet a Bizalompontjaidnak! Támogassunk együtt egy jó ügyet!” elnevezésű adományozási kampánya a törzsvásárlói Bizalomprogram keretében. A...

Új marketingvezetővel folytatja a Reckitt

2023 januárjától Szován Aranka vette át a brand és trade marketing csapat vezetését, mely számos hazai piacvezető háztartási márkákért felel, mint a Finish, az...

Már lehet nevezni a 2023-as PREXA versenyre

Idén is meghirdeti a Magyar PR Szövetség a PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyt, amelyre már lehet jelentkezni. A pályázat lehetőséget biztosít az iparág...

A nők előtt tiszteleg a Dreher

A nemzetközi nőnap a sokszínűséget és a befogadó kultúrát elkötelezetten támogató Dreher Sörgyárak életében is kiemelt alkalom. A sörgyár a nőnaphoz kapcsolódóan háromrészes animációs...

Óvatos létszámbővítésre készülnek a vállalatok

Február 20-án hozta nyilvánosságra a Randstad a „HR Trends 2023” kutatás első részleteit.A közel 250, döntően közép- és nagyvállalat részvételével zajlott kutatásból kiderült:vezetők csupán...

Mitől lesz hiteles a brandépítés?

Hirdetni mindenki tud, de mitől lesz hiteles egy cég? Régen elég volt egy reklámban felvillantani azt, hogy Hurka Gyurka. Ma a kulcskérdés a hiteles...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Vendégmunkás-rendelet: erre számíthatnak a cégek

A Hivatalos Értesítő szerint a kormány a Fülöp-szigeteki Köztársaságot is beemelte abba az új országlistába, ahonnan továbbra is érkezhetnek külföldi munkavállalók hazánkba. “A döntés komoly könnyítést jelent a vállalatoknak. Hiszen azon túlmenően, hogy az...

Így spórolhatunk télen a fűtéssel

Tudatos tervezéssel, okos fűtési és világítási megoldásokkal nemcsak kényelmesebbé tehetjük a mindennapjainkat, hanem kiadásainkból is jócskán lefaraghatunk. A Praktiker szakértői most megmutatják, milyen alternatívákkal és lépésekkel csökkenthetjük rezsiszámlánkat akár közel a harmadával is.A tél...

Így utazunk az idén: lassú utazás, alternatív úti célok

2024 jelentős fordulópont volt a globális turisztikai ágazatban. Az utazások száma lényegében visszatért a járvány előtti szintre: 2024 első negyedévében több mint 285 millió turista utazott. Az Accor európai utazási trendekről szóló jelentése szerint...

Kiderült, mitől félnek legjobban a magyar cégek

A kiberbiztonsági incidensek, például a zsarolóvírus-támadások, az adatbiztonság sérülése és a CrowdStrike esethez hasonló informatikai zavarok jelentik a legnagyobb üzleti kockázatot a vállalatok számára szerte a világon – derül ki az Allianz Kockázati Barométeréből....

Új elnökkel folytatja az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Sopos István 9 évig töltötte be az elnöki pozíciót, most azonban nem indult újra a...

Don't Miss

Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...

Új vezetővel erősít a Futureal

A Futureal-csoport tőkepiaci igazgatója, Pető Gábor tölti be a Finext Befektetési Alapkezelő Zrt. igazgatóságának elnöki pozícióját. Az évtizedes pénzügyi tapasztalattal rendelkező szakember eddigi feladatai mellett a Finext teljes körű operatív irányításáért is felel, tovább...

Új főszerkesztő a Móra Kiadónál

2024 ősze óta erősíti a kiadó csapatát, 2025. január 1-től azonban már főszerkesztőként tevékenykedik a Móránál Lovász Andrea. Szerkesztőként azokat a könyveket szereti, amelyekben a fantáziavilág gazdagsága nyilvánul meg elsősorban. „Az irodalom játéktér legyen,...

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...