- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Tejes projektben a Hinora

Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács meghívásos, három fordulós tenderét, így az ügynökség a 2017 és 2018-as...

Új ügyfél a KRQ-nál

Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata a termékei és a pulykahús népszerűsítése miatt keresett tanácsadócéget. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.  A szarvasi Gallicoop a...

Kampányol az Artisjus

A dalok mindenhol velünk vannak, felpörgetnek, erőt adnak. A dalszerzők értéket adnak nekünk. Ezzel az alapgondolattal indult a Dal+Szerző blog és az Artisjus kommunikációs...

Új ügyfél a FLOW PR-nél

A világ egyik legkedveltebb túrafelszerelés-gyártója, a svéd Fjällräven a FLOW PR-t választotta. Az ügynökség feladata kiterjed a Hanwag lábbelik és a Primus túraeszközök hazai...

Kampányol a Szallas.hu

Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros...

Kecskeméten találkoznak a PR-esek

Július 3. és 5. között Kecskeméten rendezi nagy nyári találkozóját, a IV. PR Akadémiát a Magyar Public Relations Szövetség. Az előadók csapata idén is...

Új ügyfél a FLOW PR-nél

Európa egyik legnagyobb cukrászati vállalata, a lengyel dr Gerard a FLOW PR-t bízta meg magyarországi közösségi felületeinek menedzselésével. Az ügynökség meghívásos pályázaton nyerte el...

Így kampányol a Soproni

Az újban is a megszokottat keressük mi magyarok – hangsúlyozza bevezető kampányával a Soproni új felsőerjesztésű Ale söre, a Soproni Óvatos Duhaj IPA.  „A Soproni...

Itt az újabb tüntetés! – Felvonulnak a street foodosok

Látványos felvonulásra készülnek a magyar street food-osok. Május 4-én 20-30 büfékocsi hajt keresztül az Erzsébet hídon rendőri kísérettel, hogy a truck-ok működésének belvárosi engedélyeztetésére...

Ügynökséget választott a Művészetek Völgye

A Művészetek Völgye Nonprofit Kft. döntése értelmében a Művészetek Völgye Fesztivál, illetve a nyári és őszi Kerekdomb Fesztivál kommunikációját 2017. február 1-étől a FLOW...

Két kampánnyal is döntős az Uniomedia a Sabre Awardson

A Telekomnak készített Legyél Te is Informatikus kampánnyal és a Sanofi megbízása nyomán született Influenzabusszal került shortlistre a világ legrangosabb PR versenyén, a The...

Tippek a hatékony kommunikációhoz

A következetes és összehasonlítható közönség- illetve reklámhatékonysági adatok hiánya komoly problémát jelent a kommunikációval foglalkozó szakemberek számára – derül ki a Kantar Media Dimension...

Különleges akcióban a FLOW PR

A „Nyitottak vagyunk” nőnapi kampányával debütált a FLOW PR, amely a kampánytervezéstől a kivitelezésig teljes körű kommunikációs szolgáltatást nyújt a Google, a Prezi és...

A PanMedia Westernt választotta a Wienerberger

Többfordulós tenderen a PanMedia Western médiaügynökséget választotta a Wienerberger Zrt. és a Tondach Zrt..  A nyertes ügynökség a vállalatcsoport marketing tevékenységéhez kapcsolódó médiatervezési és vásárlási...

Új ügynökség indul

Kizárólag pénzügyi- és tőkepiaci kommunikációs tanácsadással foglalkozó ügynökség indul Financial Communications néven, amely elsősorban stratégiai tanácsadásra fókuszál pénzügyi- és tőkepiaci szereplők számára. Az alapítók...

Az Electrolux a Stern Communications-t választotta

Az Electrolux Lehel Kft. kommunikációs tenderén a Stern Communications nyert, amelyet a vállalat brand és corporate PR tevékenységeinek támogatásával bízott meg. Az ügynökség főbb...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rezeg a Google trónja

Az AI-platformok használata már nem niche és nem elit jelenség Magyarországon – derült ki az NRC és a Mediator hiánypótló, reprezentatív kutatásából, amelyben a magyar felhasználók online keresési szokásait térképezték fel. A „Kereső kutatás...

Minőségi zsákutca

Amikor a televíziós hirdetésekről beszélgetünk, a legtöbb szakember figyelme arra irányul, hogy milyen áremelésre számíthat, illetve hogy ezek milyen formában jelentkeznek. Mennyire lesznek kiszámíthatók? Mert a tervezhetőség és a stabilitás a lételemünk. Ugyanakkor a...

Leárazásokon vásárolnak idén karácsonyra a magyarok

A korábbi évekkel ellentétben a Black Friday már nem csak egyetlen novemberi napból áll, hanem egy több napon-héten át tartó akciósorozattal bombázzák a fogyasztókat. A magyar vásárlóknak ugyanakkor mindössze 17 százaléka készül tudatosan a...

Már most megnyertük az évet – interjú Fischer Gáborral

Jelenleg a folyamatok jóval gördülékenyebben mennek, Vaszily Miklós a dolgok üzleti részével foglalkozik, és kevésbé szól bele a tartalomba, mint az elődje – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, aki...

Így készül az ünnepi rohamra a FOXPOST

A FOXPOST felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra: bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített működéssel készül az év legforgalmasabb időszakára. A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra összpontosítja, csak az új...

Digital Center

Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

Újabb díjakat nyertek az LG tévék

Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...