Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Holland sales house-ban vásárolt részesedést az Atmedia
Külföldön terjeszkedett az Atmedia, a társaság a lineáris és digitális videohirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált. Az együttműködéstől a...
Egy jó szelfivel bárki felkerülhet Budapest legújabb falfestményére
A Polaroid Eyewear a 2022-es tavaszi-nyári „Beautify Budapest” kampányában közös street art alkotás létrehozására invitálja az embereket. A Polaroid megbízásából a hetedik kerületi Akácfa...
Tóth Andi kedvenc fogása is megjelenik a SZÉK étlapján
Egy úgynevezett Gourmet Mentor Program keretében hazai sztárok közreműködésével állt össze a budapesti székely étterem idei, tavaszi-nyári étlapja. Réti Sebestyén, az étterem séfje és...
Hollywoodi technológiával készült a Szerencsejáték Zrt. reklámfilmje
Az idén 10 éves Eurojackpot a kerek évfordulójára időzítve nagy változásokon ment keresztül: a halmozódás esetén megnyerhető maximális főnyeremény emelkedése mellett immár heti két...
Nőtt a magyar termékekről szóló reklámok aránya
Csaknem kilenc százalékra nőtt a magyar termékeket népszerűsítő, új reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében – derül ki a Nemzeti Média és Hírközlési...
TikTok sztárral kampányol a Samsung
A Samsung Éjszaka új megvilágításban kampánya az éjszakai fotózás világát mutatja be egy teljesen új szemszögből. A négy, hetente jelentkező epizódban a rajongók közelebbről...
Itt az új Rossmann kampány, kentaur sétálgat a polcok között
Különleges reklámmal rukkolt elő a Rossmann – a kisfilmben egy “valódi” kentaur sétálgat a drogérialánc polcsorai közt, akinek küldetése, hogy elhozza a legjobb akciókat...
A médiatorta harmada a globális techcégeké
Abszolút értékben nőtt ugyan a hazai média- és kommunikációs piac tavaly, azonban túl a fejlődés fő haszonélvezői a globális technológiai cégek voltak, amelyeknél a...
Brutál jelenetek a Ford legújabb reklámfilmjében
Az első Ranger Raptor európai bemutatkozása óta a Ford több sodró lendületű filmben mutatta be nagy teljesítményű pickupja terepképességeit – csupa olyan videóban, amelyek...
Csökkent a termékmegjelenítések száma
A tavalyi második félévben csökkent az RTL Klubon és a TV2-n a termékmegjelenítések száma egy friss tanulmány szerint. Az Aldi toronymagasan vezet ebben a...
Gyors felépülés a reklámpiacon
Amíg 2020-ban nagyon odacsapott a reklámpiacnak a pandémia, addig a tavalyi költésekben már nem sok nyomát lehet látni a járványnak. A Kantar-féle listaáras mérés...
Így kampányolhatnak a pártok az RTL Klubon és a közmédiában
Az RTL Klubon 39 perc 10 másodperc, míg a közmédia legnagyobb éves átlagos közönségarányú médiaszolgáltatásában 78 perc 20 másodperc jut az országgyűlési választási kampányban...
Kreatív reklámfilmmel rukkolt elő a Fanta
Az életvidámságot jeleníti meg a Fanta új „Színes egyéniségek” kampánya, amely a játékos, vidám, őszinte, friss lelkületű emberekhez szól. Ennek keretében egy új íz...
3 marketing tipp, ami bizonyítottan működik (x)
A világ legnagyobb cég óriásainak vezetői egyöntetűen azt gondolják, hogy a siker titka a folyamatos megújulás és a megfelelő marketing stratégia alkalmazása. Az eredményesség...
A közösségi médiával is felveszi a versenyt a közterületi reklám
Már ugyanabból a pozícióból verseng a fogyasztók figyelméért a közterületi reklám, mint a közösségi média vagy az internet - derült ki a JCDecaux Hungary...
Az ACG a Hankook Tire hazai ügynöksége
2022 januárjától az ACG Reklámügynökség látja el a Hankook Tire Magyarország PR- és social media ügynökségi feladatait. A közös munka már el is kezdődött:...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...