- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Az Atmediát választotta a Lifetv.hu

Az egészséges életmód és minőségi szórakoztatás tematikájú Life TV az idén elindította online videós portálját, a lifetv.hu-t, amelyen 2020. január elsejétől az Atmedia kezdi...

A digitális átállásban segít az IAB Europe

Definíciókat, hasznos tanácsokat, felméréseket és számos interaktív elemet tartalmaz az IAB Europe által most kiadott kisokos, aminek célja, hogy támogassák a média- és reklámipar...

Tematikus portálokkal erősít az Atmedia

Két meghatározó online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia....

Új ügyféllel erősít a Publicis Groupe

Hét év után választott új ügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el...

Szupercuki videóval ünnepel az Erste

Henry a sün 2018-as karácsonyi sikerére (több mint 150 millió megtekintés) alapozva új karácsonyi reklámfilmmel jött ki az Erste Csoport, amelyet a bécsi pénzintézet...

Változások a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségek hálózatánál

Jogi személlyé alakul és nevet vált a közép- és kelet-európai régió vezető digitálismarketing-ügynökségeinek hálózata, a BlueAlliance. A szervezet új neve CEE Digital Alliance, röviden...

Díjazták a marketingeseket

A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing...

Elkapkodták a Super Bowl reklámhelyeket

Bár még két hónap van hátra a következő Super Bowlig, az eseményt közvetítő Fox Sports-nál már most pezsgőt bonthatnak, hiszen sikerült eladni mind a...

Százmilliárd dolláros lehet a programozott reklámköltés

2020-ra a digitalis média 69 %-a programmatic-alapú lesz, az idei 65 százalékkal szemben, a Zenith Programmatic Marketing Előrejelzés 2019 elnevezésű kiadvány szerint. Az idén...

Sörös együttműködésben az ÖRT

Magasabb szintű együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Sörgyártók Sörszövetsége és az Önszabályozó Reklám Testület, amely szerint a Sörszövetség és a tagjai integráltabban működnek...

Így reklámozhatnak az influencerek

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali...

Nincs lehetetlen a Huawei új kampányában

„Egy történet számít, a Tiéd” szlogennel indította el új brand kampányát a Huawei Technologies november 25-én. A vállalat reklámfilmje motiváló személyes történetek bemutatásával bátorítja...

Tizedével bővül a keresőhirdetések piaca

Az idén várhatóan 135,9 milliárd dollárt költenek keresőhirdetésekre világszerte, ami 9,6 százalékos bővülést jelent a múlt évhez képest. A WARC Global Advertising Trends Report...

Tarolt az influencer téma az IAB Hungary pályázatán

Első alkalommal osztották ki az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díjat, amit hárman vehettek át. A nyertes pályázók a véleményvezéreket és...

Új ügyféllel erősít a Skivak marketingügynökség

A Raben Group magyarországi vállalatának közösségi médiakommunikációjáért novembertől a Skivak marketingügynökség felel. A Raben jövőre ünnepli fennállásának 10. évfordulóját Magyarországon, ez előtt még sosem...

Szakmai kiküldetés az OMD-nél

Az OMD-nél évek óta a folyamatos, digitális szakmai fejlődés biztosítása áll a középpontban, annak érdekében, hogy hosszú távon is biztosítsák az ügyfeleik számára az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kádár István az Arval új Global Operations Directora

Az Arval Magyarország flottakezelő örömmel jelenti be, hogy Kádár Istvánt nevezte ki Global Operations Director pozícióba. Az új vezető közel 24 éves szakmai tapasztalatát, nemzetközi rálátását és a kiváló ügyfélélmény iránti elkötelezettségét állítja a...

Új vezetővel erősít az eMAG

Polgári Balázst nevezték ki az eMAG Magyarország országigazgatójának, 2025. október 1-jei hatállyal. Feladatait a helyi és a csoportszintű vezetői csapatokkal szoros együttműködésben látja el, a vállalat növekedési pályájának folytatása érdekében. Elődje, Daradics Kinga új...

Kiderült kik vennék fel az Otthon Start hitelt

A GKI szeptember elején 1000 fős reprezentatív felmérést végzett a lakosság körében. A kutatás eredményei szerint a felnőtt korú népesség 8,2 százaléka tervez részt venni az Otthon Start Programban a következő fél évben (2025....

Marketinges és PR-es toplista: íme az élmezőny

A kommunikációs szakma élvonalát ismét két, egyenként 50-es rangsorban mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A marketinges lista élére Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), a PR-lista élére pedig Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport)...

Gyökérkezelés modern megoldásokkal Budapesten (x)

Az egészséges mosoly mindennél többet ér. Amikor azonban fogfájás jelentkezik, sokan mégis halogatják a fogorvos felkeresését. Pedig ilyen esetben a páciensek okkal tarthatnak attól, hogy elveszítik a problémás fogat. A modern fogászat egyik legfontosabb...

Digital Center

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...